Eieren is wel simpel en kun je veel mee doen, maar misschien weet iemand iets beters.quote:Op maandag 20 december 2010 02:02 schreef DeRakker. het volgende:
Net gekookte eieren en kwark+honing op, vult goed
eieren zijn altijd goed joh, ik zeg doenquote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eieren is wel simpel en kun je veel mee doen, maar misschien weet iemand iets beters.
Dieeten is zo overrated..quote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef yellowrose het volgende:
ah ik krijg honger maar ben dus op dieet vanaf maandag en wat is het? Juist ja, maandag.![]()
hmm ik weet niet. Als je eenmaal toegeeft dan voelt het weer zo verpest.quote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef hoenselman het volgende:
duidelijk tosti. en yellow je kan toch nog wel een keer over je hart strijken en beginnen als je pas weer wekker wordt.
Gewoon sporten water drinken en eten voor het leven.quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef yellowrose het volgende:
[..]
dik zijn is zo passé.
oh wacht - het is nooit in geweest.
Zeker wel, het is alleen alweer een tijdje uit, zo een 450 jaar uit.quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef yellowrose het volgende:
[..]
dik zijn is zo passé.
oh wacht - het is nooit in geweest.
Wat voor vlees?quote:Op maandag 20 december 2010 02:19 schreef Foxgod het volgende:
Kaas in de koekenpan met ingevroren vlees, wat andere troep erin wat je nog hebt.
Eet smakelijk.
Of een broodje ham en kaas met mosterd, ketchup en sambal, enjoy.
Maakt niet veel uit, ik gebruik rund, lams, varken enz.quote:
Bevroren vlees?quote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, ik gebruik rund, lams, varken enz.
Gaat er meer om dat het een prakje word waarvan je als een blok in slaap donderd, de gesmolten kaas maakt het zo machtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |