Jij ziet straks een soort van sterretje staan bij het tab blad community. Daar kan je hem accepteren en naar je toe halen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:52 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Okay! Ik zal je ff adden. (Via PSN neem ik aan)
Ik heet StevanoH
Waar kan ik precies die auto ''accepteren'' dan? Want is voor mij de eerste keer dit.
Mooi. De optie aan vriend geven moet je selecteren om hem weg te geven.quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef TheNeptune het volgende:
Got em! Zal ff de race doen en dan teruggeven. Gaat gewoon via Garage en dan delen met vriend toch?
Okay!quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Mooi. De optie aan vriend geven moet je selecteren om hem weg te geven.
Prima, tis geen gemis hoor. Ik heb hem momenteel niet nodig.quote:Op zondag 19 december 2010 01:21 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Okay!
Heb even een foto ook gemaakt van deze beauty, rijd erg lekker!
Is het goed als ik de MR Sports CUP nog even finish en dan de auto zal terugsenden? Als het geen groot gemis is tenminste!
Heb hem inmiddels teruggegeven, hartelijk dank! Auto rijdt erg fijn!quote:Op zondag 19 december 2010 01:48 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Prima, tis geen gemis hoor. Ik heb hem momenteel niet nodig.
Dan zijn er 2 nummer 26, want die was er namelijk al. Snap alleen niet dat dit topic de ene keer in "games en consoles" staat en de andere keer in "playstation". Kunnen we niet consequent zijn en het in "playstation" houden?quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef nero7 het volgende:
WTF is er met deel 26 gebeurt? Ik open een nieuw topic en dit ligt nog open
Dat is gek. Downforce volledig omhoog schroeven helpt enorm. Racespec en dan alles weer aanvinken wat je al had gekocht. Race soft banden. Dan win je wel. Ik wel tenminste, vrij makkelijk ook.quote:Op zondag 19 december 2010 06:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Like the wind wil maar niet lukken met die corvette. Al van gisteren middag mee bezig zonder succes (wel geslapen ondertussen natuurlijk)
Waar heb jij het over, knul.quote:Op zondag 19 december 2010 08:37 schreef beetotheizzo het volgende:
Wel apart dat nero7 op 14 december een nieuw topic start, maar een foutje maakt met de telling, en Mister J-Lo op 18 december ook een topic start alleen dan met de juiste telling ipv even het foutje door te geven.
Je hebt lopen slapen. Maar dat had jezelf ook wel kunnen weten als er maar in 3 dagen tijd 11 reacties in dat topic zijn geplaatst. Gran Turismo 5 #26 Heb jij ook een Veyronquote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef nero7 het volgende:
WTF is er met deel 26 gebeurt? Ik open een nieuw topic en dit ligt nog open
Relaxt manquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Vond dit wel een mooieVeel details.
Zet je downforce op max, en het zou moeten lukken.quote:Op zondag 19 december 2010 10:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De snelheid van de corvette is het probleem inderdaad niet, ik kan volgen. De A.I. ziet me alleen liever langs de baan dan er op.
(Ben nu met Bspec de roadster race aan het doen voor die mazda, kijken of het daar mee lukt.)
die mazda heeft heel wat minder pk dan de andere in like the wind, las ergens anders dat mensen die race ook met die auto wonnen. lijkt me ondoenbaar.
Mijn B-speccer is een kneus op straatcircuits, voor de rest kan ik mijn coureur rustig zijn gangetje laten gaan.. met een minoltaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Auti het volgende:
Iedereen noemt hun B-speccer een kneus, maar je moet hem toch echt zelf de orders geven.
Het wordt ook steeds lastiger, het is geen automatische cashmachine. Die kneus stuurt die auto en JIJ stuurt die kneus. Ik heb een verdomd goede chauffeur, maar als ik hem niets zeg dan raakt hij na 5 rondjes wel in een sukkelgangetje, en slim is hij niet. Dat gedeelte moet jij dus als manager doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |