Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
Je mist er niet veel aan, het is gewoon een tank die rechtdoor wil, zelfs op racing soft.quote:
Ik heb extreem veel geld nodig jaquote:
Geef eens gauw die Zonda Rquote:
111m/s trofee, was met de veyron makkelijk te doen. Lukte me niet met een andere auto die op dat moment in me garage stond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen Veyron.
Ook niet nodig gehad nog.
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Ben denk al een uur bezig maar maak telkens weer ergens anders een fout, moet zeggen dat ik ook al een jointje op heb omdat het voor mij weekend is
Kon dat maar, digitale overval plegen...vriend van me heeft ziek veel credits, maar hij en zijn vriendin spelen op hetzelfde account en die lucky bastard zijn girl is nog goed ook. Is weer eens wat anders dan met je vriendin gezellig Desperate Housewife's kijken als compensatie voor het vele gamen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef Toempf het volgende:
Dit topic is 1 hele minuut eerder gemaakt dan die van nero7 dus laten we hier verder gaan
[..]
Ik heb extreem veel geld nodig jakan je naast auto's, ook geld aan elkaar geven? Zo ja, dit is een digitale overval!
[ afbeelding ]
Nja was meer balen dat ik net zilver haalde in dat kampioenschapquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je mist er niet veel aan, het is gewoon een tank die rechtdoor wil, zelfs op racing soft.
Even ter mijn verdediging...ik werk ploegendiensten in een lab en moet dus vrijdag avond beginnen om 11 u s'avonds en ben dan 7 u zaterdag ochtend klaar...en dat 4 dagen lang. Nadeel; geen sociaal leven meer.quote:
Heerlijk toch. Ik wissel af met me broertje, we doen ieder 20 ronden, en dat is dan nog te doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die endurances van 4 uur of langer, wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real life 24 uurs le mans race zou ultimate zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die endurances van 4 uur of langer, wtf.
via googlequote:Op woensdag 15 december 2010 01:58 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
ik vind dat er nog steeds een RL 24 uurs le mans race in moet zitten.. dat je ook echt met iemand moet afwisselen zoals in het echt.
Naar mijn mening had die challenge voor goud best op 9:20 mogen staan ipv 9:43quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef nero7 het volgende:
Zo de 300SL met regen met 6 seconden onder de goudlimiet gehaaldIn 1x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |