Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
Je mist er niet veel aan, het is gewoon een tank die rechtdoor wil, zelfs op racing soft.quote:
Ik heb extreem veel geld nodig jaquote:
Geef eens gauw die Zonda Rquote:
111m/s trofee, was met de veyron makkelijk te doen. Lukte me niet met een andere auto die op dat moment in me garage stond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen Veyron.
Ook niet nodig gehad nog.
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Ben denk al een uur bezig maar maak telkens weer ergens anders een fout, moet zeggen dat ik ook al een jointje op heb omdat het voor mij weekend is
Kon dat maar, digitale overval plegen...vriend van me heeft ziek veel credits, maar hij en zijn vriendin spelen op hetzelfde account en die lucky bastard zijn girl is nog goed ook. Is weer eens wat anders dan met je vriendin gezellig Desperate Housewife's kijken als compensatie voor het vele gamen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef Toempf het volgende:
Dit topic is 1 hele minuut eerder gemaakt dan die van nero7 dus laten we hier verder gaan
[..]
Ik heb extreem veel geld nodig jakan je naast auto's, ook geld aan elkaar geven? Zo ja, dit is een digitale overval!
[ afbeelding ]
Nja was meer balen dat ik net zilver haalde in dat kampioenschapquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je mist er niet veel aan, het is gewoon een tank die rechtdoor wil, zelfs op racing soft.
Even ter mijn verdediging...ik werk ploegendiensten in een lab en moet dus vrijdag avond beginnen om 11 u s'avonds en ben dan 7 u zaterdag ochtend klaar...en dat 4 dagen lang. Nadeel; geen sociaal leven meer.quote:
Heerlijk toch. Ik wissel af met me broertje, we doen ieder 20 ronden, en dat is dan nog te doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die endurances van 4 uur of langer, wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real life 24 uurs le mans race zou ultimate zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die endurances van 4 uur of langer, wtf.
via googlequote:Op woensdag 15 december 2010 01:58 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
ik vind dat er nog steeds een RL 24 uurs le mans race in moet zitten.. dat je ook echt met iemand moet afwisselen zoals in het echt.
Naar mijn mening had die challenge voor goud best op 9:20 mogen staan ipv 9:43quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef nero7 het volgende:
Zo de 300SL met regen met 6 seconden onder de goudlimiet gehaaldIn 1x
Ik had het verkeerd getypt, hierboven heb ik het uitgelegd. Ik ben BTW Capable..quote:Op woensdag 15 december 2010 00:57 schreef wolferl het volgende:
Was jij niet die gast, die 'geleende' auto's verkoopt?
Althans dat word beweerd.....
Maar je mag hem wel lenen, wat is je PSN name?
Oke, dan zullen we deze week met Bob 2 gaan beginnen. thnx voor de info.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:07 schreef DeeBee het volgende:
Dit kan omdat het spel door leipe Japanners is gemaakt, die blijkbaar niet nadenken over de hoeveelheid XP je krijgt en dingen als 'natural progression', want ik had precies hetzelfde.
De bedoeling is dat je dus races vaker rijdt dan 1x (of nou ja, het moet wel als je verder wilt komen)... Ook kan je evt. andere drivers trainen en die dus nog een paar keer de oudere cups laten doen.
Een volledig opgeneukte Corvette rijdt ook als een god. "The Real Driving Simulator" my ass dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gisteren toch maar de Gallardo gekocht om de Lambo en Gallardo-races mee te rijden, het ding maximaal opgefokt met alle mogelijke tuning-opties, een enorme achterspoiler er op geschroefd en vervolgens waren m'n credits weer (zo goed als) op. But it was worth every penny! In tegenstelling tot de Murcièlago kun je de Gallardo nl. wél lekker de hoek om smijten, je kunt er veel gecontroleerder mee driften en op veel hogere snelheid mee bochten door jakkeren.
misschien nog wel meer?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:26 schreef Sant. het volgende:
Waarom is iedereen hier om de haverklap failliet??
Ik ben bijna lvl 20 nu en heb nog geen 1 keer te weinig geld gehad voor een auto.
B spec is lvl 5 of 6 en race lekker rustig verder..
Tunen jullie elke bak die je nodig hebt of wat?! Dan is er toch geen zak aan? Dan win je elke race met een halve ronde voorsprong of misschien nog wel meer?!
Ik koop ook gewoon auto's die ik niet perse nodig heb, gewoon om te testen en voor de hebquote:Op woensdag 15 december 2010 09:26 schreef Sant. het volgende:
Waarom is iedereen hier om de haverklap failliet??
Ik ben bijna lvl 20 nu en heb nog geen 1 keer te weinig geld gehad voor een auto.
B spec is lvl 5 of 6 en race lekker rustig verder..
Tunen jullie elke bak die je nodig hebt of wat?! Dan is er toch geen zak aan? Dan win je elke race met een halve ronde voorsprong of misschien nog wel meer?!
eeeeeeeeeeeeeeeeeehw....dan denk ik dat het de 787B wordt gok ik zo. Even ong 1 mil sparen er bijquote:
Hoe spaar je vrij snel een miljoen? Welke race?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeehw....dan denk ik dat het de 787B wordt gok ik zo. Even ong 1 mil sparen er bij
Ik niet maar ben aanh et sparen voor die Mazda. Dus dan heb ik wel geld nodig en hoor je mij dus over sparen. Voor alle andeer auto's die ik nodig heb voor andere races heb ik ook niet hoeven sparen nee. Zijn juist die dure dingen die je graag wil waar je voor moet sparen. net als in het echtquote:Op woensdag 15 december 2010 10:00 schreef very het volgende:
[..]
Ik koop ook gewoon auto's die ik niet perse nodig heb, gewoon om te testen en voor de heb
ooh niet snel hoor...maar mijn B-spec rijder is nu level 22. Dus die laat ik heel vaak de Swartzwald dinges rijden...en dan de Nurburgring. 15 minuten, 30.000 credits....en die zet ik egwoon steeds opnieuw aan. Ondertussen lekker tv kijken of op me laptop. Dus ja dan krijgt je per uur er 120.000 bij...gaat niet hard hahah maar heb ff geen zin om zelf te racen (gaat wel harder zelf racen)quote:Op woensdag 15 december 2010 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe spaar je vrij snel een miljoen? Welke race?.
welk level moet je daar voor zijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Al een miljoen keer gezegd maar voor snel een miljoen,,,, Race 5 rondjes op indianapolis in American Championships op Extreme
23quote:Op woensdag 15 december 2010 10:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
welk level moet je daar voor zijn?
Werkt dat ABS uitzetten ook goed voor dat bochtenwerk op Amateurs? Ik heb 4x zilver, maar wil natuurlijk 4x goud.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef Sexy_Steve het volgende:
zo gister even die laatste 3 nascar races op goud gehaald! echt te simpel voor woorden.
allen binnen 1 a 2x proberen gehaald. sleutel tot succes: abs uitzetten.
Daarnaast met die ZR1 corvette de Like the Wind oval race gereden. ook makkelijk te halen.
alle hulpmiddelen uit, topspeed op 390, volledige downforce instellen en gaan! prima te doen.
Juist en de meeste mensen zijn dat nog niet. Ik speel er zo wel naar toe aangezien ik level 22 ben. Maar er zijn er zat die het nog niet zijn, vandaar dat ik me b-spec laat rijden vandaar.quote:
Ik speel hem gewoon met mijn Corvette. Als je dan toch snel geld met je B-spec zou willen kan je dan niet beter Championships gaan doen? Bijvoorbeeld de Gran Turismo Championship?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Juist en de meeste mensen zijn dat nog niet. Ik speel er zo wel naar toe aangezien ik level 22 ben. Maar er zijn er zat die het nog niet zijn, vandaar dat ik me b-spec laat rijden vandaar.
Welke auto rijd je die American Championship mee?
Ik laat namelijk mijn B-spec coureur zo snel mogelijk level 23 worden, zodat hij die race kan doen. Maar ben bang dat hij meer rondjes moet rijden en je er minder voor krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |