Nog eens i think i like it?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
Welk Fake Blood nummer dit jaar?
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, moeten we niet een wiki voor de nieuwe topics?
Die zal vast wel een paar keer voorbij komen.quote:
Tooquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zal vast wel een paar keer voorbij komen.
Heerlijke plaat
Okay.. dan is 3FM idd niet echt je zender...quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dance, maar dan niet het top 40 genre, maar meer het deep/soulful en club achtige. Dus wat swingender en melodieuzer ipv de constante herhalende synthmelodie (al kan ik die ook wel waarderen hoor).
Easy Listening is niet mijn favo genre maar kan ik prima tegen, alleen het hardere rockwerk en muziek als RHCP, Nirvana, Metallica, ACDC en consorten trek ik nauwelijks.
We hebben toch gewoon nu de nieuwe 'open een nieuw topic' knop, dan is een wiki toch niet meer nodig?quote:
Weet ik, maar de actie is zo leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. dan is 3FM idd niet echt je zender...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
Welk Fake Blood nummer dit jaar?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt onze vriend Jordy van Loon ook nog langs?
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-met-depressie.htmlquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
GoedeMIDDAG, U heb ik ook lang niet meer gezien hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
Werd er al gezegd dat het een mooie op is?
Alsjeblieft niet zeg, heb slechte herinneringen aan twee jaar terug . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter zo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:58 schreef Waalwijker het volgende:
@Pino: Is het niet mooier om die headers gewoon helemaal links te zetten?
Van mij mag hij, beetje sneeuwhappenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Met die sneeuwballen, was dat vorig jaar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, heb slechte herinneringen aan twee jaar terug . . .
Jep vorig jaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met die sneeuwballen, was dat vorig jaar?
Dat was
Staat onder 'Webcamstreams'quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zet deze er anders ook even bij:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream3
Heel goed van je. De actie is ook erg goed en leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weet ik, maar de actie is zo leuk![]()
En over het algemeen red ik het best hoor![]()
Als ik dit zou aanvragen zouden ze het vast niet draaien he
Lijkt mij nog behoorlijk mainstream.
Maargoed, ik had graag Paul Rabbering in het huis gezien ipv Coen, want dan hadden we nog een hakkuhuurtje (wat vakkundig verkracht wordt door Giel).
quote:
Ehhh, ja dat was ook zo . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Hee lang niet gezien... vroeger kreeg ik nog weleens een berichtje van je...
![]()
Waarom niet?? Nou ja, je bent er weer. Welkom terug!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhh, ja dat was ook zo . . .![]()
Ben een half jaar niet meer op Fok! geweest
Ik vind het dus niet leukquote:
Spangasquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef alors het volgende:
Ik ga zo maar even Spangas kijken dan hoef ik dat zondagmorgen niet te doen
Was het maar zo'n feest, je kunt nog 3 uurtjes iets voor jezelf doen dus...quote:
Nee, staat heel zachtjes, en is backstage-geluid..quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik enige die geen geluid heeft op de streams ??
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef ThunderChild het volgende:
It's the most wonderful time of the yearquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
Huize djkoelkast is er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"CityFM is OK."quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef minthy het volgende:
![]()
Collega heeft net City fm opgezet, ook nog best tof
Wow!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee, er staat ergens een schuif fout. Ik heb 't al doorgegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef ThunderChild het volgende:
Spangas is leuk, ik kijk altijd met mijn zoon mee, maar dit seizoen is minder leuk dan vorig jaar...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef alors het volgende:
Ik ga zo maar even Spangas kijken dan hoef ik dat zondagmorgen niet te doen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, er staat ergens een schuif fout. Ik heb 't al doorgegeven.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Train, mooi moment om te gaan douchen.
Moest ff zoeken, maar is het onderschrift van Hans!!quote:
Dat was echt gekkenwerk jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
Wel heerlijk die autorefresh, hoef ik over een week geen nieuwe F5 knop te kopenMoest voorgaande jaren wel.
Echt heerlijk inderdaad!! Helemaal als het zo snel gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
Wel heerlijk die autorefresh, hoef ik over een week geen nieuwe F5 knop te kopenMoest voorgaande jaren wel.
Ja klopt, ik hoop nog steeds op betere tijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spangas is leuk, ik kijk altijd met mijn zoon mee, maar dit seizoen is minder leuk dan vorig jaar...
Dat hakkuhtopic, 3 jaar terug denk ik? Of 2 kan ook. Dat ging zo debiel snelquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt heerlijk inderdaad!! Helemaal als het zo snel gaat.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Kind is wakker, wij gaan naar de "kerstmarkt" in de buurt![]()
why?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
klote oudersMag ik mijn pc weer in gaan leveren
![]()
nou, byebye mensen, tot 18h hopelijk wel...
Geen TV tot je beschikking?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Ja Al-Quida is op stapquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Keiharde beveiliging bij de brievenbus.
Awwwwwquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Dat noem ik geen gekkenwerk . . .quote:
Koop een laptopjequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Hakkuuhhhhquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat noem ik geen gekkenwerk . . .![]()
Een topic in 5 minuten volmaken wel
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik spontaan gedachten aan.
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
Als nu ineens een allesverslindende sneeuwstorm heel Eindhoven van de rest van de wereld buitensluit he.... Dan moet Bart Arens in z'n eentje SR gaan doen.
Ik wil jullie bang maken, lukt dat?
Dan roept hij na 1 uur zijn Mammie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
Als nu ineens een allesverslindende sneeuwstorm heel Eindhoven van de rest van de wereld buitensluit he.... Dan moet Bart Arens in z'n eentje SR gaan doen.
Ik wil jullie bang maken, lukt dat?
Liever Bart Arens dan Domien Verschuuren in z'n ééntje . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
Ik wil jullie bang maken, lukt dat?![]()
Was dat niet 2 jaar terug ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Cee het volgende:
Zou Giel hier weer als vorig jaar gaan posten dat we bijna net zo zuur zijn als zijn fruitsapjes?![]()
hahaa, dat canvas van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Veiling![]()
http://shop.ebay.nl/3fmse(...)mrs=1&_from=&_ipg=25
en nog een commerciëel spelletje ervan maken hea.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco Borsato komt zo![]()
borsato
Ik ben onderweg naar Eindhoven @seriousrequest Wie van mijn volgers is daar ook? Neem 'Kerstmis' mee en ik signeer hem voor je!
Ik dacht vorig jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was dat niet 2 jaar terug ??
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nou echt jongens dat jullie het gevoel niet hebben bij deze cover daar snap ik niks van.
Dit is toch gewoon echt de nederlandse rory block ofzo.
Tja ik zal wel labiel zijn maar vind het gewoon tof.
Leuke tekst, spontaan ontstaan.
Soms lijkt het alsof jullie hier allemaal aan de sapjes zijn. Van die hele zure
Over welke plaat ging het toen ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef Cee het volgende:
[SR @ 3FM #1813] Met straks dames in bikini en Ilse ?!
[..]
Miss Montreal natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Over welke plaat ging het toen ?
jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef cheese. het volgende:
Doen de streams het bij jullie al wel ?
wat is dat dan voor vaag gebeuren. ik open hem in de browser (safari, mac os x) en ik hoor wel de muziek, maar ik zie geen beeld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2
Wel beeld, geen geluid. Bij de 101 stream doet beeld & geluid het wel . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef cheese. het volgende:
Doen de streams het bij jullie al wel ?
Topquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wel beeld, geen geluid. Bij de 101 stream doet beeld & geluid het wel . . .
nee sorry kan je niet helpen heb de balle verstand er niet van, maar zie nu de brievenbus en hoor gewoon de muziek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:39 schreef cheese. het volgende:
[..]
wat is dat dan voor vaag gebeuren. ik open hem in de browser (safari, mac os x) en ik hoor wel de muziek, maar ik zie geen beeld.
iemand een idee, of programma?
Zodat de DJ's goed in beeld kunnen worden gebracht. Beetje nadenken hè.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom die mic's zo 'raar' ?
[ afbeelding ]
Dat is toch normaal?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een kutnummerquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb NU al genoeg Blof gehoord.
die komen een nachtje slapen, vanavond Katja Schuurmanquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ook, enige goede nummer van Blof is Harder dan ik hebben kan.quote:
Het lijkt wel of ze helemaal een iets andere opstelling hebben...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Die met de Counting Crows is ook wel tofquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ook, enige goede nummer van Blof is Harder dan ik hebben kan.
Dat is ook niet gek, ze hebben een compleet andere tafel staan . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt wel of ze helemaal een iets andere opstelling hebben...
Oh ja kloptquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die met de Counting Crows is ook wel tof
Ow ja, nu zie ik het ook..quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek, ze hebben een compleet andere tafel staan . . .
Het hele SR gevoel is er weerquote:
Hakkuh Ilse Hakkuh!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
oh ja die Waylon, wat een saaie vage gast was dat, hoop dat er dit jaar meer te lachen is `s`nachts, hoop dat Ilse weer langs komt, die was zo gezellig
quote:Zeer trage verzending, waarde ¤ 400,00 klopt niet helemaal, veel reklame
TNT luxe verrassingspakket twv ¤ 400,- (nummer 130354534482)
EUR 710,00
quote:1 cd are scratched and 1 cd box have an hole in it ,thnx to PP buyer-protection
T-spoon CD pakket (nummer 130353720152)
EUR 102,50
echt wat is dat een spontane meid die mag wel weer een nachtje komen.quote:
Mha Anouk is niet een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat is dat een spontane meid die mag wel weer een nachtje komen.
hoop ook Anouk maar zal wel niet, zo jammer krijgen we B artiesten
Zet dan ook de versie 2007 neer !!quote:
Die heb ik zelf niet opgenomenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zet dan ook de versie 2007 neer !!![]()
nou zou het top vinden een klein mini concertje van Anouk, en daarna gewoon de hele nacht ilsequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha Anouk is niet een van mijn favorietenIlse is altijd geweldig. Echt een toffe meid ja.
Waylon ja, wtf wat een saaie lulquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
oh ja die Waylon, wat een saaie vage gast was dat, hoop dat er dit jaar meer te lachen is `s`nachts, hoop dat Ilse weer langs komt, die was zo gezellig
Do was zo'n aanfluitingquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat is dat een spontane meid die mag wel weer een nachtje komen.
Yepquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Seam het volgende:
Dat was volgens mij toch ook de editie met het hakkuh half uurtje waarin Giel de boel zat te verneuken?
was meer bezig met zich zelf dan de aktie of de mensen voor de deur. ( vond ik dan)quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waylon ja, wtf wat een saaie lul![]()
Dat stuk chagrijn mag lekker wegblijven. Het is toch meer de gezelligheid en interactie dat belangrijk is bij de slaapgast dan de muzikale status. Liever een leuke C-artiest dan een omhooggevallen A-kneus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat was het snelst volgelopen Foktopic ooitquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Seam het volgende:
Dat was volgens mij toch ook de editie met het hakkuh half uurtje waarin Giel de boel zat te verneuken?
Do was saaier. Dat was echt een saaie DOos . . .quote:
Dat record moet 'r dit jaar maar eens aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was het snelst volgelopen Foktopic ooit
Wat doet Coen er dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Yep![]()
Daarom wou ik dat Giel er niet meer in zou zitten, maar ja men moest weer voor de bekende (= cashende) namen gaan . . .![]()
Echt. Dat was zo'n aanfluiting. Zelfs de dj's waren het ermee eens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Do was saaier. Dat was echt een saaie DOos . . .![]()
was, volgens mij is het dit jaar verbroken. Ik weet alleen niet meer door welk topic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was het snelst volgelopen Foktopic ooit
De Nacht van Meeuwis.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat record moet 'r dit jaar maar eens aan.
Gaat niet lukken als ze niet gaan Hakkuh en dat gaan ze niet want Giel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat record moet 'r dit jaar maar eens aan.
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets speciaals vandaag.
Dankuquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh
Btw.. Hulde aan de maker van de OP. Ziet er puik uit.
Hopelijk hebben ze dit jaar iets meer dan 1 CDtje met muziek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:59 schreef ThunderChild het volgende:
Wat een kut muziek nu op 101. Waar is Soko als je haar nodig hebt ??![]()
Yep, Coen is ziekquote:
Ze gaan toch ook gewoon SMSjes doen, anders levert het niks op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Die twitterbox is fake... Danny, rob enzo bestaan niet
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:
nou ken me niet schelen als we maar 3 dagen leuke streams krijgen en dat er maar heel veel geld opgehaald mag worden, de nederlandse regering heeft al laten weten NIET de eindstand dit jaar te verdubbelen.
Dit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Dat was ook een kutactie, sigaar uit eigen doos. Bezuinigen en dan wel zoveel miljoen aan ontwikkelingshulp hou toch op.
Nu is het veel eerlijker, dit is wat van ons zelf komt, de burgers en ondernemers.
Graag ja...quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet Coen helemaal niet mee? Dat zou goed nieuws zijn!
Het is toch BUILT, want die stad IS toch gebouwd (en niet WORDT).quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:02 schreef Qunix het volgende:
WE BUILD THIS CITY ON ROCK AND ROLL!!!!!!
Funest voor je bloedsuikerspiegel al die zoetstoffen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:03 schreef Qunix het volgende:
Btw, valt kauwgom kauwen onder 'eten'? Zou het mogen in het huis?
Je hebt gelijk. Het is built.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is toch BUILT, want die stad IS toch gebouwd (en niet WORDT).
Weet het niet zeker, niet mijn genre.
Denk het wel. Er gaan hele groentekisten en magnetronmaaltijden door de blender.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:03 schreef Qunix het volgende:
Btw, valt kauwgom kauwen onder 'eten'? Zou het mogen in het huis?
Vorig jaar geek Cock gehad he? Die moet er weer komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk het wel. Er gaan hele groentekisten en magnetronmaaltijden door de blender.
Sorry, dat ik jullie verblijd met mijn bezoek!quote:
quote:
quote:
De tijd is gekomen om op de knop te drukken!quote:
Ik wil Gerard weer horen zeggen "Thank you cock for the lovely dinner" . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar geek Cock gehad he? Die moet er weer komen![]()
Al die streams zijn toch in Windows Media formaat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef henkde_j het volgende:
Komt er ook een Mac desktop applicatie?
Nergens voor nodig, kwestie van één van de beschikbare webcam-pagina's (zoals 3FM Social Radio via www.3fm.nl/home en dan links bovenaan) openen en als pop-up open houden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef henkde_j het volgende:
Komt er ook een Mac desktop applicatie?
Is dit Kanye? okee, wist ik nietquote:
hallo JaneDoe!quote:
Joah ok, maar als er een fancy app was zou dat mooi zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, kwestie van één van de beschikbare webcam-pagina's (zoals 3FM Social Radio via www.3fm.nl/home en dan links bovenaan) openen en als pop-up open houden.
Maak je er zelf één!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joah ok, maar als er een fancy app was zou dat mooi zijn
Kanyoyoyo..quote:
Er is wel een schema, maar dat wordt niet van tevoren bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:10 schreef Waalwijker het volgende:
Is er al iets bekend van een schema? (Sirolf?)
Niets mis met Giel, behalve dan dat hij het glazen huis in moet voor de publiciteit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
ondanks giel gaan we er weer een fijne SR van maken
Die zie ik ook nu pas voor het eerstquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Cee het volgende:
Nieuwkomers, vergeet niet jullie requestjes hier te registreren:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Weten we allemaal wie wat heeft aangevraagd en weet jij straks of en wanneer het voorbij is gekomen.
Maar Giel kwam tenminste wel aan zijn trekken 's nachts.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Seam het volgende:
Maar goed, een onbekende DJ als Annemieke was ook niet echt een succes. Zij kwam was laat op gang.
Ze hadden gewoon Ekdom, Veenstra & Stenders moeten doen, helaas is dat niet mogelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Seam het volgende:
Maar goed, een onbekende DJ als Annemieke was ook niet echt een succes. Zij kwam was laat op gang.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Cee het volgende:
Nieuwkomers, vergeet niet jullie requestjes hier te registreren:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Weten we allemaal wie wat heeft aangevraagd en weet jij straks of en wanneer het voorbij is gekomen.
Dat was toch niet Jesus walks?quote:
Ik snap niet dat mensen het zo bijzonder vinden..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gespoffittied, ik eh...vind 'm een beetje raar. Ik weet niet wat ik er mee moet.
De tijd geven. Vooral als je de traditionele hip-hop niet zo interessant vind (met gangster dit en rauwe beats) echt proberen. In mijn ogen de beste hip-hop plaat van minimaal de laatste vijf jarenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gespoffittied, ik eh...vind 'm een beetje raar. Ik weet niet wat ik er mee moet.
Stenders is een randdebiel. Daar vind ik echt niks aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Ekdom, Veenstra & Stenders moeten doen, helaas is dat niet mogelijk
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Stenders is een randdebiel. Daar vind ik echt niks aan.
Helaas voor jou danquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat smerig ventje ook hequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar Giel kwam tenminste wel aan zijn trekken 's nachts.
Die vriendin heeft 'ie zelfs nog steeds. Ze is alleen nét niet meer minderjarig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat smerig ventje ook heMaar die minderjarige chick die hij toen als vriendin had was was prima
Dat vond ik een beetje een apart typequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat smerig ventje ook heMaar die minderjarige chick die hij toen als vriendin had was was prima
Ge moest beschaamd zijn!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom niet ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hadden gewoon Ekdom, Veenstra & Stenders moeten doen, helaas is dat niet mogelijk
Hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die vriendin heeft 'ie zelfs nog steeds. Ze is alleen nét niet meer minderjarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |