Yepquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Seam het volgende:
Dat was volgens mij toch ook de editie met het hakkuh half uurtje waarin Giel de boel zat te verneuken?
was meer bezig met zich zelf dan de aktie of de mensen voor de deur. ( vond ik dan)quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waylon ja, wtf wat een saaie lul![]()
Dat stuk chagrijn mag lekker wegblijven. Het is toch meer de gezelligheid en interactie dat belangrijk is bij de slaapgast dan de muzikale status. Liever een leuke C-artiest dan een omhooggevallen A-kneus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop ook Anouk maar zal wel niet, zo jammer krijgen we B artiesten
Dat was het snelst volgelopen Foktopic ooitquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Seam het volgende:
Dat was volgens mij toch ook de editie met het hakkuh half uurtje waarin Giel de boel zat te verneuken?
Do was saaier. Dat was echt een saaie DOos . . .quote:
Dat record moet 'r dit jaar maar eens aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was het snelst volgelopen Foktopic ooit
Wat doet Coen er dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Yep![]()
Daarom wou ik dat Giel er niet meer in zou zitten, maar ja men moest weer voor de bekende (= cashende) namen gaan . . .![]()
Echt. Dat was zo'n aanfluiting. Zelfs de dj's waren het ermee eens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Do was saaier. Dat was echt een saaie DOos . . .![]()
was, volgens mij is het dit jaar verbroken. Ik weet alleen niet meer door welk topic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was het snelst volgelopen Foktopic ooit
De Nacht van Meeuwis.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat record moet 'r dit jaar maar eens aan.
Gaat niet lukken als ze niet gaan Hakkuh en dat gaan ze niet want Giel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat record moet 'r dit jaar maar eens aan.
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets speciaals vandaag.
Dankuquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh
Btw.. Hulde aan de maker van de OP. Ziet er puik uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |