* Flappekz hoeft dat niet per séquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild wil ook A_A in glitterpak kennen
Niet perse? Ik gewoon niet, helemaal niet, nooit niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:17 schreef AirwiN het volgende:
Winterse Den Haag plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nu hot coco met slagroom uit het kerstpakketquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben ook weer binnenLekker even buiten gespeeld met GotC, Flap en een enorm stuk appeltaart
En nu met een extra dot slagroom erbij!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier nu hot coco met slagroom uit het kerstpakket
Je kan het hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef MissMSX het volgende:
En nu met een extra dot slagroom erbij!
Very nice sir!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:17 schreef AirwiN het volgende:
Winterse Den Haag plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ter compenstatie voor het niet eten van m'n 8e boterhamquote:
kopen? ik moet nog ergens 2 van die dingen hebben staan op zolder... worden ze nog steeds verkocht?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hilversum werd hem niet...maatje zou een commodore 64 kopen maar die gast belde op dat hij ziek was. Toen zijn we maar naar het bos gegaan! Wat was dat weer mooi om te zien.
Nee hij had hem via marktplaats... hij heeft ook onlangs een platenspeler gekochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
kopen? ik moet nog ergens 2 van die dingen hebben staan op zolder... worden ze nog steeds verkocht?
dat bedoelde ik eigenlijk ook... via tweedehands... in dat geval ga ik kijken of ze het nog doen en verkoop ik ze ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hij had hem via marktplaats... hij heeft ook onlangs een platenspeler gekochtKortom, .. volgens mij wil hij terug naar zijn jeugd.
Over rottend geld gesproken...ik ga nog maar eens goed onderzoeken hoeveel mn kapotte laptop nog op kan leverenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moet je doen! Er ligt zomaar geld weg te rotten op je zolder
Jij en pittig?quote:
Ik had niet het idee dat we al waren begonnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:33 schreef nectarientje het volgende:
@ air, ik heb een goede training (gehad) he
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:34 schreef AirwiN het volgende:
Ik had niet het idee dat we al waren begonnen.Ik hou het in gedachten voor als je weer es komt eten. Spinazietaart met rode pepertjes ofzo.
Blijven ze ijskoud of worden ze lauwwarm?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef tuintegel het volgende:
volgens mij is de verwarming weer stuk hier. De kachels worden niet warm terwijl ik de thermostaat naar 22 graden heb gezet
. Wel warm water... so much voor een hr ketel
.
lauwwarm .. maar verleden week is alles ontlucht , heeft de monteur een nieuwe pomp in de ketel ergens gezet en de thermostaat vervangen ...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijven ze ijskoud of worden ze lauwwarm?
Haha, coole fotoquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Strandwandeling gemaakt met pluis, die af en toen ineens "weg" was
[ afbeelding ]
Maar ze had het reuze naar d'r zin. Toen thuis lekker 2 uurtjes geslapen, nu ff eten en vanavond mezelf door de sneeuw naar een verjaardag slepen.
Uhhhh...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:36 schreef Flappekz het volgende:
Jouw club heeft het niet zo heel goed gedaan...
Ow, nee... Niks...quote:
Ah gelukkig, ik dacht dat er iets wasquote:
Dat dacht ik ook. Maar dat zegt vooral iets over mij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef nectarientje het volgende:
Ah gelukkig, ik dacht dat er iets was
Liefde..quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
Hoe heette dat spelletje ook alweer waar ik echt niet aan moest beginnen? Ik denk dat ik er nu wel aan toe ben
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
Mooi, eens kijken hoe ik daar vanavond mee begin dan
quote:
Angry birds!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
Hoe heette dat spelletje ook alweer waar ik echt niet aan moest beginnen? Ik denk dat ik er nu wel aan toe ben
dat klinkt toch heel anders dan relatieplanet waar Barretje het over hadquote:
Ziet er leuk uit! kan alleen nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef Barretje80 het volgende:
Iemand zin om mee te gaan naar Eindhoven??
Ik zit elke dag te spelen,... ik ben zwaar verslaafd. De de eerste twee velden heb ik met 3 sterren af..quote:
Je bent nu bij level 2?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit elke dag te spelen,... ik ben zwaar verslaafd. De de eerste twee velden heb ik met 3 sterren af..
mwah.. is iedere dag volgende week..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! kan alleen niet
hoe werkt dat precies???quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent nu bij level 2?
Ik zat ergens bij..26 volgens mij, maar op m'n mobiel.
Idem dito hier. Tot ik er vanmorgen bij het upgraden van mijn telefoonsoftware achter kwam dat de apps niet werden meegenomenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit elke dag te spelen,... ik ben zwaar verslaafd. De de eerste twee velden heb ik met 3 sterren af..
20e tot de 23e toch ? mini heeft kerstvakantie dus lukt echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. is iedere dag volgende week..
een avondje prikken??
Nee level 6 ofzo..maar ik wil ze nu op drie sterren hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent nu bij level 2?
Ik zat ergens bij..26 volgens mij, maar op m'n mobiel.
Verslaafd? Verslaafd? Ik ben helemaal niet verslaafd! Ik kan op elk moment stoppen als ik dat wil.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:22 schreef nectarientje het volgende:
ok, teveel verslaafden hier.. *pakt boek en leest stug verder en weigert te beginnen aan spelletje*
Ik een paar weken geleden..kostte iets teveel batterijquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het net vanmiddag weer van m'n foon geflikkerd
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef WheeleE het volgende:
Verslaafd? Verslaafd? Ik ben helemaal niet verslaafd! Ik kan op elk moment stoppen als ik dat wil.
Mijn foon trekt het sowieso niet. Alles gaat in slow motionquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik een paar weken geleden..kostte iets teveel batterij
Acht maandjes nog, kunnen we een nieuwe uitzoeken!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Mijn foon trekt het sowieso niet. Alles gaat in slow motion
Of nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Acht maandjes nog, kunnen we een nieuwe uitzoeken!
*inschrijft*quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef GotC het volgende:
HOE KANSLOOS IS DE RECLAME VAN SECONDLOVE.NL
Mijn god..
Whut?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef GotC het volgende:
Mijn god..
Ahh.. ik zag het dus toch goed.. jouw profiel is best appetijtelijk hoor..quote:
Hopelijk vindt ze snel iemand. Kan ik tenminste weer es een avondje ongestoord Playstationnen!quote:
Alleen mn profiel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ahh.. ik zag het dus toch goed.. jouw profiel is best appetijtelijk hoor..
zeg.. ik probeer nog te doen alsof ik je alleen in je profiel hebt gezien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
En het idee is dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 s chreef GotC het volgende:
[..]
'Ben je gelukkig getrouwd? Ik ook...'
In zo'n achterlijke zwoele stem
Lekker vreemdgaan!quote:
Met of zonder dat je first date daarvan weet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef nectarientje het volgende:
dat je iemand kan vinden om fijn mee buiten de deur te snaaien
Moet je dan ook langs de burgerlijke stand?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef Flappekz het volgende:
Geregistreerd vreemdgaan. Wat een gat in de markt....
Als je afspreekt dat het mag, vind ik het geen vreemdgaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:46 schreef nectarientje het volgende:
Dat zal afhangen van je eigen afspraken denk ik..
Bent u: gehuwd/samenwonend/vreemdgaand?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je dan ook langs de burgerlijke stand?
dan is het bekend-gaan??quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je afspreekt dat het mag, vind ik het geen vreemdgaan.
goed punt!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
Als je afspreekt dat het mag, vind ik het geen vreemdgaan.
Dat wordt dan een en/of vraag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Flappekz het volgende:
Bent u: gehuwd/samenwonend/vreemdgaand?
Het idee achter vreemdgaan is dat je het achter de rug van je partner om doet. Als je afspreekt dat je ook met anderen mag neuken dan is het stiekeme er een beetje af, niet?quote:
ligt er aan hoe je het definieerd..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het idee achter vreemdgaan is dat je het achter de rug van je partner om doet. Als je afspreekt dat je ook met anderen mag neuken dan is het stiekeme er een beetje af, niet?
ik moest eigenlijk lachen toen ik het hoorde op de achtergrond, ik dacht dat ik het waarschijnlijk verkeerd had gehoord ofzo, ik dus googlen, het bestaat gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef GotC het volgende:
Mijn god..
die url is al bekend hier...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk lachen toen ik het hoorde op de achtergrond, ik dacht dat ik het waarschijnlijk verkeerd had gehoord ofzo, ik dus googlen, het bestaat gewoon![]()
http://www.secondlove.nl/
"Hoi schat, ik ga vanavond neuken met een ander. Ik spreek bij haar af zodat je niet met ons wordt geconfronteerd als je thuiskomt.". Niks stiekems aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
ligt er aan hoe je het definieerd..
als je het mag, maar niet geconfronteerd wilt worden met het "gesnoep"van de ander ..
dan zit er nog genoeg stiekems aan..
En je bent goldmember?quote:
Jij bent z'n vreemdgavriendin ipv zijn partner?quote:
Als je vreemdgaat met iemand anders die vreemdgaat, is de kans dat het publiek wordt gemaakt natuurlijk een stuk kleinerquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Slayage het volgende:
ik snap alleen de doelgroep niet helemaal, al die andere sites, begrijp ik wel, maar bij deze snap ik niet precies welke mensen ze willen bereiken
Da's vreemd..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef nectarientje het volgende:
Je kan ook gewoon niet vreemdgaan denk ik dan..
Hoe tegennatuurlijk. Mijn instinct zegt mij mijn zaad onder zoveel mogelijk vrouwen te verspreiden om de kans op nakomelingen zo groot mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef nectarientje het volgende:
Je kan ook gewoon niet vreemdgaan denk ik dan..
dat weet ik niet zo, aangezien dat de vreemdganger (geen bestaand woord volgens mn woordenboek, maar vind het leuk klinken) zelf meestal de bron is van de lek uiteindelijk of de partner vermoedt dingen en gaat vragen stellenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat met iemand anders die vreemdgaat, is de kans dat het publiek wordt gemaakt natuurlijk een stuk kleiner
sterk argumentquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe tegennatuurlijk. Mijn instinct zegt mij mijn zaad onder zoveel mogelijk vrouwen te verspreiden om de kans op nakomelingen zo groot mogelijk te maken.
ah, is er dan ook een dergelijk excuus voor vrouwen te verzinnen of hebben wij ons te voegen naar de man met de sterkst mogelijke genen die we toch al hebben uitgezocht?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
Hoe tegennatuurlijk. Mijn instinct zegt mij mijn zaad onder zoveel mogelijk vrouwen te verspreiden om de kans op nakomelingen zo groot mogelijk te maken.
Aan de vrouw de taak om met het juiste baltsgedrag het beste mannetje te lokken. Als er meerdere gegadigden zijn dan vechten die het eerst onderling wel uit voor ze je bevruchten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
ah, is er dan ook een dergelijk excuus voor vrouwen te verzinnen of hebben wij ons te voegen naar de man met de sterkst mogelijke genen die we toch al hebben uitgezocht?
waarschijnlijk het laatste aangezien het niet zo gek veel zin heeft om je door verschillende mannen te laten spuiten, je hebt immers maar 1 rijpe eiquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, is er dan ook een dergelijk excuus voor vrouwen te verzinnen of hebben wij ons te voegen naar de man met de sterkst mogelijke genen die we toch al hebben uitgezocht?
wij moeten met zo veel mogelijk mannen sex hebben om de beste sperma cellen voor ons te "winnen"quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
meerdere dan krijg je een tweeling , drieling , vierlingquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarschijnlijk het laatste aangezien het niet zo gek veel zin heeft om je door verschillende mannen te laten spuiten, je hebt immers maar 1 rijpe ei
het komt idd wel eens voor dat meerdere eitjes te gelijk springen, maar de kans dat ze ook nog beide tegelijk succesvol gepenetreerd worden is heeeel klein zoals je weetquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
meerdere dan krijg je een tweeling , drieling , vierling
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
het komt idd wel eens voor dat meerdere eitjes te gelijk springen, maar de kans dat ze ook nog beide tegelijk succesvol gepenetreerd worden is heeeel klein zoals je weet
every person was once a winnerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef nectarientje het volgende:
je kan ook nog meerdere succesvolle zaadcellen hebben heNiet alles komt omdat wij te vaak springen
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
![]()
Ik had een tweeling wel heel leuk gevonden.
What goes up...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
every person was once a winner.
Om door gepenetreerd te worden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef tuintegel het volgende:
![]()
Hihi , och ik moet zeggen dat ik juist nu heel veel aan babies denkquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
Bij mezelf dan he
ieuw!quote:
Je kunt er best wel een bij hebben denk ik zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hihi , och ik moet zeggen dat ik juist nu heel veel aan babies denk. Gaat wel weer over
.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef nectarientje het volgende:
je kan ook nog meerdere succesvolle zaadcellen hebben heNiet alles komt omdat wij te vaak springen
eeneiige tweelingenquote:
dan heb je elke keer 2 huiliesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog even de tijdquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt er best wel een bij hebben denk ik zo
Huh? Da's toch 1 zaadje?quote:
en twee tegelijk om te voeden etc.. dan heb je helemaal geen tijd mee voor jezelf!quote:
quote:
ja, ik zat er nog eens over na te denken.. en nu twijfel ikquote:
Mens, ik hoor het hier rammelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb nog even de tijd. We zien vanzelf wat er in de toekomst ligt
En ik maar denken dat het begon te onwerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mens, ik hoor het hier rammelen
das toch een eicel dat door 1 zaadcel is bevrucht en op een gegeven moment in 2en valt, heeft toch niet zo zeer met 2 zaadcellen te makenquote:
hahahaha lol , nee ik ga sowieso straks 1 dag in de week op de baby van mijn broer passen . tegen die tijd zijn de babykriebels weer wegquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mens, ik hoor het hier rammelen
Het was voor mij een eindexamenvak, kan je nagaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef Slayage het volgende:
das toch een eicel dat door 1 zaadcel is bevrucht en op een gegeven moment in 2en valt, heeft toch niet zo zeer met 2 zaadcellen te maken
i could be wrong, laatste les bio was 2 havo meen ik
net geen 2ling dus, in india is ze meteen een half god uiteraardquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik googlede en kwam dit tegenhttp://www.dailymail.co.u(...)y-toddler-limbs.html
Oops sorrie miss en flap!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het begon te onweren
als de ene snachts huilend wakker wordt, wordt uiteraard ook de andere huilend wakkerquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, ik zat er nog eens over na te denken.. en nu twijfel ikGeen drank meer voor mij vanavond
Drank maakt meer kapot dan 6 jaar biologie en een opleiding gemaakt heeftquote:
Hebben zo nog een leuk filmpje voor je!quote:Op zondag 19 december 2010 02:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
En ik ben thuis, 3,5 uur in de auto gezeten van Nieuw Vennep naar Den Haag wat ik normaal in een half uur doe. Was echt een ramp de snelweg, lokale wegen waren spekglad en levensgevaarlijk, snelweg was het zicht 20/30 meter maar was wel tof om mee te maken
Filmpje gemaakt, morgen even uploaden, nu naar bed na 46 uur
Collega staat al 5 uur in zoetermeer vast en kan nergens heen en zal waarschijnlijk tot vroeg in de ochtend daar moeten wachten net als 4 andere collega'squote:Op zondag 19 december 2010 02:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben zo nog een leuk filmpje voor je!Van een tram in de sneeuw
Klinkt bekend!quote:Op zondag 19 december 2010 02:19 schreef Flappekz het volgende:
Heeeeeeerlijke nachtwandeling gemacht in de schnee
heb je geen spikes??quote:Op zondag 19 december 2010 09:30 schreef WheeleE het volgende:
Ikheb het helemaal gehad met die sneeuw. Kan bijna geen kant op, netaan van en naar de auto. Het is koud, ik voel me kut en ik wil minstens 5 graden boven nul.
quote:Op zondag 19 december 2010 10:48 schreef nectarientje het volgende:
Oe! dat is een goed idee zeg! Kan ik ook wel doen
Eerst hard an Die Arbeit en dan maar zien of Air dat ok vindt. Ik zie vele beren op de besneeuwde wegquote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef nectarientje het volgende:
Er ligt vast ook nog wel genoeg in dat weg kan of op moet! kliekjesdag
Gefeli met je mamsJe bent altijd welkom om al sneeuwschuivend hier een kop thee te doen hoor
![]()
Life is all about priorities hequote:Op zondag 19 december 2010 10:57 schreef nectarientje het volgende:
ah ja, die Arbeit.. soll ich ja auch maar eens doen.
hihi Joepje zit heel ingespannen naar beneden te kijken naar de buurman die aan het sneeuwschuiven is. Ik kan nu tegen 'm praten wat ik wil maar hij reageert niet![]()
Wij hebben ongeveer een half uur lang genoten van een tram die vast stond midden op het kruispunt Volendamlaan/Loosduinse kade. Met een stuk of 6-8 collega trams erachterquote:Op zondag 19 december 2010 03:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Collega staat al 5 uur in zoetermeer vast en kan nergens heen en zal waarschijnlijk tot vroeg in de ochtend daar moeten wachten net als 4 andere collega's
Lekker hoor! Ben vannacht al uitgebreid naar buiten geweestquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb nu wel zin om even lekker buiten in de sneeuw te spelen! Mijn afspraak van vanmiddag heeft afgezegd dus ik hoef nu nergens voor thuis te blijven
Hier nog een.....ik werd wakker gebeld dat het niet doorging...meteen een kutdag!quote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
Had me zo verheugd op Ajax-Feyenoord vandaag, hebben ze m afgelast! Geen idee wat we vandaag gaan doen...
Denk dat ik hetzelfde ga doenquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan voor de hele week e nu ga ik heerlijk met mijn deken om series kijken.
Weinig kans dat ik naar buiten gaquote:Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef nectarientje het volgende:
Ga je dan mee een grote sneeuwpop maken Ronnie?
Whoehoe... werk afgelast...! Sorry baas ik kom niet... gevaarlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Straks rond 1700 komt er weer sneeuw aan en vannacht wordt het rond de -8. Ach vannacht ga ik proberen de RR-lijnen schoon te rijdenzal wel gewoon inhouden dat ik een aantal uur ergens vast sta ofzo
Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitchedquote:
Ahh , ik had je ook wel willen helpen met de boodschappen hoor! geen idee waar je ongeveer woont maar okquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitched. Ik ga lang zo snel niet op m'n bek als anderen, dus gladheid vind ik niet erg. 25 centimeter sneeuw is gewono tevel van het goede, ik kan er met moeite centimeter voor centimeter doorheen ploegen. Daarnet moest ik echt even boodschappen doen, anders had ik vanavond geen eten.
Hier voor de deur hielpen 2 buurmannen met het sneeuwvrij maken van mn auto, en bij de AH hielp iemand me naar de ingang van het winkelcentrum duwen. Op de terugweg ook wel hulp gehad, maar het blijft gewoon kut.
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:
En zo ziet een rolstoel eruit na een ploegtocht door de sneeuw:
[ afbeelding ]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!quote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef tuintegel het volgende:
Enneh R_B dit jaar duurt nog circa 2 en halve week
Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?quote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?
[..]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!
Nee ik heb geen vrij.... ik moet nog een week. Maar dat kan natuurlijk niet, want sneeuw. Dus afgelast.quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?
edit: je had toch al vrij ? dacht ik ?
Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef tuintegel het volgende:
Hmm , nou ja , je eigen keus natuurlijk .. ik neem aan dat het parkeerdek gewoon goed gestrooid is en de heuvel ook .
Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zienquote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar wegquote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zien
Ja maar dat valt ook niet onder manly driving skillz. Da's gewoon dom...quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg![]()
Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg![]()
Had je niet beter een anti-slipcursus kunnen doen?quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??
Ik heb zo'n hekel aan mensen die denken dat winterbanden dé oplossing is. Die denken dat je dan wel gewoon hard kunt rijden en geen afstand hoeft te houden.......
Met mijn skilzzzzz is niets mis, heb 2x een slipcursus gedaan. Ik ben alleen momenteel heel recalcitrant omdat de voetbal is afgekeurd.......
Weinigquote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?
[..]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!
Skis met een motortje eraan wordt het nieuwe winterrijdenquote:
Gewoon langlaufend naar je werkquote:Op zondag 19 december 2010 13:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Skis met een motortje eraan wordt het nieuwe winterrijden
WheeleE, ik wil je ook wel helpen waar nodigquote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weinig. Frame is van titanium, velgen van aluminium met kunststof spaken. Frame los komt niet boven de 2 kilo denk ik, met wielen misschien net op 5 kilo hooguit. Maar sneeuwbanden heeft ie niet
.
Het is wel fijn om te zien hoeveel behulpzame mensen er toch nog op pad zijn met dit weer. Anders had ik er twee keer zo lang over gedaan. Eiggen schuld ook wel, had ik maar eerder mijn boodschappenvoorraad moeten checken.
En dankjewel voor het aanbod TT
Gisteren ook echt een half uur op de bus moeten wachten, had uiteindelijk net zo goed kunnen gaan lopen. Maar als je eenmaal een tijdje hebt gewacht dan durf ik niet meer weg te lopen omdat ik bang ben dat als ik net een stukje uit de buurt van de halte ben de bus alsnog aankomtquote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef tuintegel het volgende:
Kan ook met de bus maar dan ben ik helemaal drie eeuwen onderweg.
Nee hoor, want wat is het eerste wat je leert bij een slipcursus....... rustig rijden en zorgen dat je niet in een slip raaktquote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had je niet beter een anti-slipcursus kunnen doen?
En overigens....mensen die zeggen dat ze ermee om kunnen gaan omdat ze een (anti)slipcursus hebben gedaan zijn minstens net zo erg als de mensen die denken dat winterbanden dé oplossing zijn...
Ah ik dacht al, kan nooit veel wegen. Ziet er erg stoer uit dat ding (al is dit natuurlijk relatief....)quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weinig. Frame is van titanium, velgen van aluminium met kunststof spaken. Frame los komt niet boven de 2 kilo denk ik, met wielen misschien net op 5 kilo hooguit. Maar sneeuwbanden heeft ie niet
.
Het is wel fijn om te zien hoeveel behulpzame mensen er toch nog op pad zijn met dit weer. Anders had ik er twee keer zo lang over gedaan. Eiggen schuld ook wel, had ik maar eerder mijn boodschappenvoorraad moeten checken.
En dankjewel voor het aanbod TT
quote:Ticket no: 56475600545 188 You have won 750,000.00 GBP in our Online Sweeptakes Program. Contact Mr. George Smith (uknl-draw.claims_dept@live.co.uk) {+4470457 10824} with your Name, Tel, Gender, Age, Address, Country, Occupation. For more information
Niks relatief. Het is ook een stoer dingquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
...
[..]
Ah ik dacht al, kan nooit veel wegen. Ziet er erg stoer uit dat ding (al is dit natuurlijk relatief....)
Leuk sneeuwquote:De Spoedeisende Hulp van Het HagaZiekenhuis heeft vanaf vrijdag meer dan 80 patiënten behandeld wegens glij- en valpartijen, daarnaast bezochten ook meer patienten de SEH met hart- en longklachten. Op de SEH van Het Juliana Kinderziekenhuis werden 18 kinderen gezien wegens het winterse weer.
Ga dan ook lopenquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dan... even wat drinken halen,... bijna een half uur over bij elkaar 3 km
mini wou al blijven verleden week en ze vond je al lief... ik denk dat als ze dit ziet, ze mij definitief wil inruilenquote:
Hehe, dan krijgt ze mij er extragratis bijquote:Op zondag 19 december 2010 17:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
mini wou al blijven verleden week en ze vond je al lief... ik denk dat als ze dit ziet, ze mij definitief wil inruilen
Als je spelletjes met haar doet of een level op de ds voor haar haalt , vind ze dat geen probleemquote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, dan krijgt ze mij er extragratis bij
Ohh, dat vind ik ook geen probleemquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je spelletjes met haar doet of een level op de ds voor haar haalt , vind ze dat geen probleem
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.quote:
Tegen de tijd dat ik dat aan zie komen, switchen we uiteraard gewoon van spelquote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.Kutkinderen.
quote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.Kutkinderen.
Denk t wel, volgens was was de boel wel bespotenquote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef tuintegel het volgende:
Overigens .. zouden we binnenkort op het zuiderpark weer kunnen schaatsen? Volgens mij gaat de kou nog wel even aanhouden.
Schijnt aardig koud te gaan worden (ja, nog kouder!quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef tuintegel het volgende:
Overigens .. zouden we binnenkort op het zuiderpark weer kunnen schaatsen? Volgens mij gaat de kou nog wel even aanhouden.
met haar zou ze helemaal geweldig vindenquote:Op zondag 19 december 2010 17:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Schijnt aardig koud te gaan worden (ja, nog kouder!). Rond de -8 ofzo?? Dus wie weet!
Enne, ik wil best nog wat cupcakes voor d'r makenOf met d'r, natuurlijk
Ah, een onwetende.quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef Flappekz het volgende:
Tegen de tijd dat ik dat aan zie komen, switchen we uiteraard gewoon van spel
Er zijn geen spelletjes die mij niet lukkenquote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een onwetende.Het gaat ongeveer zo:
Ome Flap, mag ik dat spelletje ook es spelen wat jij doet? (jij denkt, natuurlijk, dat lukt jou helemaal nooit) Kinda gaan aan de slag en speelt moeiteloos voorbij punten waar jij moeite mee had.
Jij:![]()
;'(
Moet ik eerst zelf nog effe goed kundig erin wordenquote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
met haar zou ze helemaal geweldig vinden, dan strijk ik je was wel (ik vind het heel mooi allemaal maar ik heb een hekel aan bakken en koken sorrie! )
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 19 december 2010 17:20 schreef tuintegel het volgende:
![]()
edit: dat heb ik met een spelletje Cut the rope met mini![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef nectarientje het volgende:
Zien er goed uit GotC![]()
Ik ga zo pannenkoeken bakken
Damn, dat had ik met Prof. Laytonquote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een onwetende.Het gaat ongeveer zo:
Ome Flap, mag ik dat spelletje ook es spelen wat jij doet? (jij denkt, natuurlijk, dat lukt jou helemaal nooit) Kinda gaan aan de slag en speelt moeiteloos voorbij punten waar jij moeite mee had.
Jij:![]()
![]()
![]()
liefquote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet ik eerst zelf nog effe goed kundig erin wordenMaar ik hou dr in m'n gedachten, ik ben gek op bakken
![]()
Dit heb ik gedaan:quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh schattig cupcakes (en lekker)....wat zit er precies op (dat rode)?
En ze zijn lekkerrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan:
Cupcakes gebakken, vanille buttercream erop, witte royal icing erop, vormpje+vanille buttercream, dan gekleurde suiker erop![]()
Die mis ik idd nogquote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Ze zien er ook wel briljant uitKopje thee erbij en gaan!
Ze heeft goed naar je geluisterdquote:Op zondag 19 december 2010 19:33 schreef nectarientje het volgende:
Nou hup, zetten dan voor je lief! Kun je zelf ook iets pakken
quote:
Deze zijn echt, want uit de engelse expatwinkelquote:Op zondag 19 december 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
Oe! lekker! Ik heb geen marshmellows maar wel warme melk
in je glitterpakje?quote:Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vannacht weer proberen wissels schoon te scheppen/houden
Gelukkig blijft het droogquote:Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vannacht weer proberen wissels schoon te scheppen/houden
ik heb nog een tramkaart over necta , zullen we met fotocamera op pad gaan om A_A vast te leggenquote:
Alleen als hij in z'n glitterpakje gaatquote:Op zondag 19 december 2010 20:18 schreef tuintegel het volgende:
ik heb nog een tramkaart over necta , zullen we met fotocamera op pad gaan om A_A vast te leggen
uiteraardquote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Alleen als hij in z'n glitterpakje gaat
Wat glittert daar over de tramrails? Het is admiraal_anaal, de snow & icefighter in z'n RandstadRailmobiel!quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef nectarientje het volgende:
Alleen als hij in z'n glitterpakje gaat
een geheel nieuwe marvel comics heroquote:Op zondag 19 december 2010 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat glittert daar over de tramrails? Het is admiraal_anaal, de snow & icefighter in z'n RandstadRailmobiel!
*Batmanmelodietje neuriet terwijl a_a voorbij komt sjezen*quote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef tuintegel het volgende:
een geheel nieuwe marvel comics hero
quote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
Wie gaat er creatief zij met [ afbeelding ] en de admiraal?
Ja precies, zoietsquote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, maar dan met een sneeuwpop en de RandstadRail.
quote:
Ik ben daar zaterdag ook drie keer bijna in spagaat gegaan. Snap dat beest welquote:Op zondag 19 december 2010 21:03 schreef MissMSX het volgende:
http://www.westonline.nl/(...):+westonline-nieuws+(Westonline+Nieuws+Alle+regios)
Was jij dat zaterdag?quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben daar zaterdag ook drie keer bijna in spagaat gegaan. Snap dat beest wel
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben daar zaterdag ook drie keer bijna in spagaat gegaan. Snap dat beest wel
shittegelsquote:
Gelukkigquote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Lovechild het volgende:
Het blijft niet dit weer want ik zag vandaag bij mijn schoonouders (sleeritje van 50 min) dat het donderdag en vrijdag 6 graden wordt.
hee niet zo piepen nu , je hebt je lol met de sneeuw gehadquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
ik wil witte kerst
SneeuwWinter
Ik moet nog met de trein dat weekend, dus nee, bedanktquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
ik wil witte kerst
SneeuwWinter
Maar met kerst is het leukerquote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
hee niet zo piepen nu , je hebt je lol met de sneeuw gehad
Dan kan het helemaal niet op ja. Kerst!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Lovechild het volgende:
Het blijft niet dit weer want ik zag vandaag bij mijn schoonouders (sleeritje van 50 min) dat het donderdag en vrijdag 6 graden wordt.
WOOHOOO!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Lovechild het volgende:
Mede!quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
ik wil witte kerst
SneeuwWinter
Hoeft ook niet. Als je maar terugrijdt.quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Mede!
Maar ik rij niet naar onze (schoon)ouders
M'n broer.quote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan dien je vervangend vervoer te regelen
Die heeft het denk ik te druk met (sneeuw/ijs?)hockeyquote:Op zondag 19 december 2010 21:57 schreef Lovechild het volgende:
Hee, iets heel anders he, ik zat me te bedenken dat die Den Haag intussen helemaal is afgehaakt hier he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |