Het idee achter vreemdgaan is dat je het achter de rug van je partner om doet. Als je afspreekt dat je ook met anderen mag neuken dan is het stiekeme er een beetje af, niet?quote:
ligt er aan hoe je het definieerd..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het idee achter vreemdgaan is dat je het achter de rug van je partner om doet. Als je afspreekt dat je ook met anderen mag neuken dan is het stiekeme er een beetje af, niet?
ik moest eigenlijk lachen toen ik het hoorde op de achtergrond, ik dacht dat ik het waarschijnlijk verkeerd had gehoord ofzo, ik dus googlen, het bestaat gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef GotC het volgende:
HOE KANSLOOS IS DE RECLAME VAN SECONDLOVE.NL
Mijn god..
die url is al bekend hier...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk lachen toen ik het hoorde op de achtergrond, ik dacht dat ik het waarschijnlijk verkeerd had gehoord ofzo, ik dus googlen, het bestaat gewoon![]()
http://www.secondlove.nl/
"Hoi schat, ik ga vanavond neuken met een ander. Ik spreek bij haar af zodat je niet met ons wordt geconfronteerd als je thuiskomt.". Niks stiekems aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
ligt er aan hoe je het definieerd..
als je het mag, maar niet geconfronteerd wilt worden met het "gesnoep"van de ander ..
dan zit er nog genoeg stiekems aan..
En je bent goldmember?quote:
Jij bent z'n vreemdgavriendin ipv zijn partner?quote:
Als je vreemdgaat met iemand anders die vreemdgaat, is de kans dat het publiek wordt gemaakt natuurlijk een stuk kleinerquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Slayage het volgende:
ik snap alleen de doelgroep niet helemaal, al die andere sites, begrijp ik wel, maar bij deze snap ik niet precies welke mensen ze willen bereiken
Da's vreemd..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef nectarientje het volgende:
Je kan ook gewoon niet vreemdgaan denk ik dan..
Hoe tegennatuurlijk. Mijn instinct zegt mij mijn zaad onder zoveel mogelijk vrouwen te verspreiden om de kans op nakomelingen zo groot mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef nectarientje het volgende:
Je kan ook gewoon niet vreemdgaan denk ik dan..
dat weet ik niet zo, aangezien dat de vreemdganger (geen bestaand woord volgens mn woordenboek, maar vind het leuk klinken) zelf meestal de bron is van de lek uiteindelijk of de partner vermoedt dingen en gaat vragen stellenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat met iemand anders die vreemdgaat, is de kans dat het publiek wordt gemaakt natuurlijk een stuk kleiner
sterk argumentquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe tegennatuurlijk. Mijn instinct zegt mij mijn zaad onder zoveel mogelijk vrouwen te verspreiden om de kans op nakomelingen zo groot mogelijk te maken.
ah, is er dan ook een dergelijk excuus voor vrouwen te verzinnen of hebben wij ons te voegen naar de man met de sterkst mogelijke genen die we toch al hebben uitgezocht?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
Hoe tegennatuurlijk. Mijn instinct zegt mij mijn zaad onder zoveel mogelijk vrouwen te verspreiden om de kans op nakomelingen zo groot mogelijk te maken.
Aan de vrouw de taak om met het juiste baltsgedrag het beste mannetje te lokken. Als er meerdere gegadigden zijn dan vechten die het eerst onderling wel uit voor ze je bevruchten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
ah, is er dan ook een dergelijk excuus voor vrouwen te verzinnen of hebben wij ons te voegen naar de man met de sterkst mogelijke genen die we toch al hebben uitgezocht?
waarschijnlijk het laatste aangezien het niet zo gek veel zin heeft om je door verschillende mannen te laten spuiten, je hebt immers maar 1 rijpe eiquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, is er dan ook een dergelijk excuus voor vrouwen te verzinnen of hebben wij ons te voegen naar de man met de sterkst mogelijke genen die we toch al hebben uitgezocht?
wij moeten met zo veel mogelijk mannen sex hebben om de beste sperma cellen voor ons te "winnen"quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
meerdere dan krijg je een tweeling , drieling , vierlingquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarschijnlijk het laatste aangezien het niet zo gek veel zin heeft om je door verschillende mannen te laten spuiten, je hebt immers maar 1 rijpe ei
het komt idd wel eens voor dat meerdere eitjes te gelijk springen, maar de kans dat ze ook nog beide tegelijk succesvol gepenetreerd worden is heeeel klein zoals je weetquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
meerdere dan krijg je een tweeling , drieling , vierling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |