* Flappekz hoeft dat niet per séquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild wil ook A_A in glitterpak kennen
Niet perse? Ik gewoon niet, helemaal niet, nooit niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:17 schreef AirwiN het volgende:
Winterse Den Haag plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nu hot coco met slagroom uit het kerstpakketquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben ook weer binnenLekker even buiten gespeeld met GotC, Flap en een enorm stuk appeltaart
En nu met een extra dot slagroom erbij!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier nu hot coco met slagroom uit het kerstpakket
Je kan het hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef MissMSX het volgende:
En nu met een extra dot slagroom erbij!
Very nice sir!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:17 schreef AirwiN het volgende:
Winterse Den Haag plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ter compenstatie voor het niet eten van m'n 8e boterhamquote:
kopen? ik moet nog ergens 2 van die dingen hebben staan op zolder... worden ze nog steeds verkocht?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hilversum werd hem niet...maatje zou een commodore 64 kopen maar die gast belde op dat hij ziek was. Toen zijn we maar naar het bos gegaan! Wat was dat weer mooi om te zien.
Nee hij had hem via marktplaats... hij heeft ook onlangs een platenspeler gekochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
kopen? ik moet nog ergens 2 van die dingen hebben staan op zolder... worden ze nog steeds verkocht?
dat bedoelde ik eigenlijk ook... via tweedehands... in dat geval ga ik kijken of ze het nog doen en verkoop ik ze ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hij had hem via marktplaats... hij heeft ook onlangs een platenspeler gekochtKortom, .. volgens mij wil hij terug naar zijn jeugd.
Over rottend geld gesproken...ik ga nog maar eens goed onderzoeken hoeveel mn kapotte laptop nog op kan leverenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moet je doen! Er ligt zomaar geld weg te rotten op je zolder
Jij en pittig?quote:
Ik had niet het idee dat we al waren begonnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:33 schreef nectarientje het volgende:
@ air, ik heb een goede training (gehad) he
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:34 schreef AirwiN het volgende:
Ik had niet het idee dat we al waren begonnen.Ik hou het in gedachten voor als je weer es komt eten. Spinazietaart met rode pepertjes ofzo.
Blijven ze ijskoud of worden ze lauwwarm?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef tuintegel het volgende:
volgens mij is de verwarming weer stuk hier. De kachels worden niet warm terwijl ik de thermostaat naar 22 graden heb gezet
. Wel warm water... so much voor een hr ketel
.
lauwwarm .. maar verleden week is alles ontlucht , heeft de monteur een nieuwe pomp in de ketel ergens gezet en de thermostaat vervangen ...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijven ze ijskoud of worden ze lauwwarm?
Haha, coole fotoquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Strandwandeling gemaakt met pluis, die af en toen ineens "weg" was
[ afbeelding ]
Maar ze had het reuze naar d'r zin. Toen thuis lekker 2 uurtjes geslapen, nu ff eten en vanavond mezelf door de sneeuw naar een verjaardag slepen.
Uhhhh...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:36 schreef Flappekz het volgende:
Jouw club heeft het niet zo heel goed gedaan...
Ow, nee... Niks...quote:
Ah gelukkig, ik dacht dat er iets wasquote:
Dat dacht ik ook. Maar dat zegt vooral iets over mij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef nectarientje het volgende:
Ah gelukkig, ik dacht dat er iets was
Liefde..quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
Hoe heette dat spelletje ook alweer waar ik echt niet aan moest beginnen? Ik denk dat ik er nu wel aan toe ben
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
Mooi, eens kijken hoe ik daar vanavond mee begin dan
quote:
Angry birds!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
Hoe heette dat spelletje ook alweer waar ik echt niet aan moest beginnen? Ik denk dat ik er nu wel aan toe ben
dat klinkt toch heel anders dan relatieplanet waar Barretje het over hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |