quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
het komt idd wel eens voor dat meerdere eitjes te gelijk springen, maar de kans dat ze ook nog beide tegelijk succesvol gepenetreerd worden is heeeel klein zoals je weet
every person was once a winnerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef nectarientje het volgende:
je kan ook nog meerdere succesvolle zaadcellen hebben heNiet alles komt omdat wij te vaak springen
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
![]()
Ik had een tweeling wel heel leuk gevonden.
What goes up...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
every person was once a winner.
Om door gepenetreerd te worden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef tuintegel het volgende:
![]()
Hihi , och ik moet zeggen dat ik juist nu heel veel aan babies denkquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
Bij mezelf dan he
ieuw!quote:
Je kunt er best wel een bij hebben denk ik zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hihi , och ik moet zeggen dat ik juist nu heel veel aan babies denk. Gaat wel weer over
.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef nectarientje het volgende:
je kan ook nog meerdere succesvolle zaadcellen hebben heNiet alles komt omdat wij te vaak springen
eeneiige tweelingenquote:
dan heb je elke keer 2 huiliesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog even de tijdquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt er best wel een bij hebben denk ik zo
Huh? Da's toch 1 zaadje?quote:
en twee tegelijk om te voeden etc.. dan heb je helemaal geen tijd mee voor jezelf!quote:
quote:
ja, ik zat er nog eens over na te denken.. en nu twijfel ikquote:
Mens, ik hoor het hier rammelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb nog even de tijd. We zien vanzelf wat er in de toekomst ligt
En ik maar denken dat het begon te onwerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mens, ik hoor het hier rammelen
das toch een eicel dat door 1 zaadcel is bevrucht en op een gegeven moment in 2en valt, heeft toch niet zo zeer met 2 zaadcellen te makenquote:
hahahaha lol , nee ik ga sowieso straks 1 dag in de week op de baby van mijn broer passen . tegen die tijd zijn de babykriebels weer wegquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mens, ik hoor het hier rammelen
Het was voor mij een eindexamenvak, kan je nagaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef Slayage het volgende:
das toch een eicel dat door 1 zaadcel is bevrucht en op een gegeven moment in 2en valt, heeft toch niet zo zeer met 2 zaadcellen te maken
i could be wrong, laatste les bio was 2 havo meen ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |