Gelukkigquote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Lovechild het volgende:
Het blijft niet dit weer want ik zag vandaag bij mijn schoonouders (sleeritje van 50 min) dat het donderdag en vrijdag 6 graden wordt.
hee niet zo piepen nu , je hebt je lol met de sneeuw gehadquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
ik wil witte kerst
SneeuwWinter
Ik moet nog met de trein dat weekend, dus nee, bedanktquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
ik wil witte kerst
SneeuwWinter
Maar met kerst is het leukerquote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
hee niet zo piepen nu , je hebt je lol met de sneeuw gehad
Dan kan het helemaal niet op ja. Kerst!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Lovechild het volgende:
Het blijft niet dit weer want ik zag vandaag bij mijn schoonouders (sleeritje van 50 min) dat het donderdag en vrijdag 6 graden wordt.
WOOHOOO!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Lovechild het volgende:
Mede!quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
ik wil witte kerst
SneeuwWinter
Hoeft ook niet. Als je maar terugrijdt.quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Mede!
Maar ik rij niet naar onze (schoon)ouders
M'n broer.quote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan dien je vervangend vervoer te regelen
Die heeft het denk ik te druk met (sneeuw/ijs?)hockeyquote:Op zondag 19 december 2010 21:57 schreef Lovechild het volgende:
Hee, iets heel anders he, ik zat me te bedenken dat die Den Haag intussen helemaal is afgehaakt hier he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |