abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 11:35:43 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90116008
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb nu wel zin om even lekker buiten in de sneeuw te spelen! Mijn afspraak van vanmiddag heeft afgezegd dus ik hoef nu nergens voor thuis te blijven *O*
Lekker hoor! Ben vannacht al uitgebreid naar buiten geweest O+
pi_90116087
Toen lag ik heerlijk in mijn bedje te knorren O+
Jammer dat ik mijn heren niet geleerd heb aan een tuigje te lopen, was nu best grappig geweest :D
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 19 december 2010 @ 11:43:53 #178
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90116309
Had me zo verheugd op Ajax-Feyenoord vandaag, hebben ze m afgelast! Geen idee wat we vandaag gaan doen...
Ik ben van pindavlees
pi_90116684
Ik heb eigenlijk ook wel zin om te behangen! Maar wat..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_90116942
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
Had me zo verheugd op Ajax-Feyenoord vandaag, hebben ze m afgelast! Geen idee wat we vandaag gaan doen...
Hier nog een.....ik werd wakker gebeld dat het niet doorging...meteen een kutdag!
pi_90116966
Ga je dan mee een grote sneeuwpop maken Ronnie? *O*
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 19 december 2010 @ 12:09:31 #182
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_90117241
Ik heb net boodschappen gedaan voor de hele week e nu ga ik heerlijk met mijn deken om series kijken O+ .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_90117336
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan voor de hele week e nu ga ik heerlijk met mijn deken om series kijken O+ .
Denk dat ik hetzelfde ga doen ;)
Pluis liep daarnet vol verwachting naar het raam, keek even naar buiten, draaide zich om en dook meteen weer mn bed in :P Dus ik gok dat die voorlopig ook even niet naar buiten wil :P

Komt strax geloof ik nog meer sneeuw aan....ik hoor mn moeder nog lachen toen ik eind november voorstelde om een sneeuwschuiver te kopen. "Die hebben we toch helemaal niet nodig!" :')
pi_90117413
Straks rond 1700 komt er weer sneeuw aan en vannacht wordt het rond de -8. Ach vannacht ga ik proberen de RR-lijnen schoon te rijden :') zal wel gewoon inhouden dat ik een aantal uur ergens vast sta ofzo _O-
pi_90117479
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef nectarientje het volgende:
Ga je dan mee een grote sneeuwpop maken Ronnie? *O*
Weinig kans dat ik naar buiten ga ;).

Máár... we gaan dit jaar (want het blijft toch nog weken kut) een keer een pop maken ok?

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Straks rond 1700 komt er weer sneeuw aan en vannacht wordt het rond de -8. Ach vannacht ga ik proberen de RR-lijnen schoon te rijden :') zal wel gewoon inhouden dat ik een aantal uur ergens vast sta ofzo _O-
Whoehoe... werk afgelast...! Sorry baas ik kom niet... gevaarlijk.
pi_90117720
quote:
6s.gif Op zondag 19 december 2010 10:08 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

heb je geen spikes?? O-)
Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitched :P. Ik ga lang zo snel niet op m'n bek als anderen, dus gladheid vind ik niet erg. 25 centimeter sneeuw is gewono tevel van het goede, ik kan er met moeite centimeter voor centimeter doorheen ploegen. Daarnet moest ik echt even boodschappen doen, anders had ik vanavond geen eten.
Hier voor de deur hielpen 2 buurmannen met het sneeuwvrij maken van mn auto, en bij de AH hielp iemand me naar de ingang van het winkelcentrum duwen. Op de terugweg ook wel hulp gehad, maar het blijft gewoon kut.

En zo ziet een rolstoel eruit na een ploegtocht door de sneeuw:

[ Bericht 6% gewijzigd door WheeleE op 19-12-2010 12:30:49 ]
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 19 december 2010 @ 12:31:16 #187
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_90117984
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitched :P. Ik ga lang zo snel niet op m'n bek als anderen, dus gladheid vind ik niet erg. 25 centimeter sneeuw is gewono tevel van het goede, ik kan er met moeite centimeter voor centimeter doorheen ploegen. Daarnet moest ik echt even boodschappen doen, anders had ik vanavond geen eten.
Hier voor de deur hielpen 2 buurmannen met het sneeuwvrij maken van mn auto, en bij de AH hielp iemand me naar de ingang van het winkelcentrum duwen. Op de terugweg ook wel hulp gehad, maar het blijft gewoon kut.
Ahh , ik had je ook wel willen helpen met de boodschappen hoor! geen idee waar je ongeveer woont maar ok :) .

Enneh R_B dit jaar duurt nog circa 2 en halve week :)
pi_90118113
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:

En zo ziet een rolstoel eruit na een ploegtocht door de sneeuw:
[ afbeelding ]
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef tuintegel het volgende:

Enneh R_B dit jaar duurt nog circa 2 en halve week :)
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!
  zondag 19 december 2010 @ 12:35:57 #189
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_90118170
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?

edit: je had toch al vrij ? dacht ik ?
pi_90118356
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?

edit: je had toch al vrij ? dacht ik ?
Nee ik heb geen vrij.... ik moet nog een week. Maar dat kan natuurlijk niet, want sneeuw. Dus afgelast.

Overigens bel ik J. vandaag ff op... vragen hoe het zit met parkeren anders kom ik echt niet.
  zondag 19 december 2010 @ 12:42:09 #191
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_90118411
Hmm , nou ja , je eigen keus natuurlijk .. ik neem aan dat het parkeerdek gewoon goed gestrooid is en de heuvel ook .
pi_90118785
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef tuintegel het volgende:
Hmm , nou ja , je eigen keus natuurlijk .. ik neem aan dat het parkeerdek gewoon goed gestrooid is en de heuvel ook .
Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....
  zondag 19 december 2010 @ 12:56:36 #193
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90118995
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....
Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zien o|O
Ik ben van pindavlees
pi_90119095
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zien o|O
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg _O- :')
  zondag 19 december 2010 @ 13:00:13 #195
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90119128
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg _O- :')
Ja maar dat valt ook niet onder manly driving skillz. Da's gewoon dom...
Ik ben van pindavlees
pi_90119178
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??
Ik heb zo'n hekel aan mensen die denken dat winterbanden dé oplossing is. Die denken dat je dan wel gewoon hard kunt rijden en geen afstand hoeft te houden.......

Met mijn skilzzzzz is niets mis, heb 2x een slipcursus gedaan. Ik ben alleen momenteel heel recalcitrant omdat de voetbal is afgekeurd.......
  zondag 19 december 2010 @ 13:03:27 #197
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90119228
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??
Ik heb zo'n hekel aan mensen die denken dat winterbanden dé oplossing is. Die denken dat je dan wel gewoon hard kunt rijden en geen afstand hoeft te houden.......

Met mijn skilzzzzz is niets mis, heb 2x een slipcursus gedaan. Ik ben alleen momenteel heel recalcitrant omdat de voetbal is afgekeurd.......
Had je niet beter een anti-slipcursus kunnen doen?

En overigens....mensen die zeggen dat ze ermee om kunnen gaan omdat ze een (anti)slipcursus hebben gedaan zijn minstens net zo erg als de mensen die denken dat winterbanden dé oplossing zijn...
Ik ben van pindavlees
pi_90119449
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Weinig :). Frame is van titanium, velgen van aluminium met kunststof spaken. Frame los komt niet boven de 2 kilo denk ik, met wielen misschien net op 5 kilo hooguit. Maar sneeuwbanden heeft ie niet :D.

Het is wel fijn om te zien hoeveel behulpzame mensen er toch nog op pad zijn met dit weer. Anders had ik er twee keer zo lang over gedaan. Eiggen schuld ook wel, had ik maar eerder mijn boodschappenvoorraad moeten checken :P.

En dankjewel voor het aanbod TT :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 19 december 2010 @ 13:09:27 #199
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_90119477
Ach weet je , ik begrijp best dat iemand geen zin heeft om auto te rijden met dit weer... ik heb er ook geen zin in :) . maar ik moet toch . Kan ook met de bus maar dan ben ik helemaal drie eeuwen onderweg.

Hard rijden met dit weer is gewoon heel erg stom ! Ik heb van die all weather banden onder mijn auto zitten en merk toch wel verschil in grip vergeleken met mijn andere auto vorig jaar in de sneeuw...Het is niet de oplossing maar het helpt wel.
pi_90119498
Ik heb winterbanden en merk zeer zeker verschil in grip maar dat betekent echt niet dat ik overal maar door kan raggen. Ik pas gewoon mijn snelheid aan aan de rest van het verkeer, enkel trek ik sneller op en is mijn remweg korter en heb algemeen betere grip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')