Lekker hoor! Ben vannacht al uitgebreid naar buiten geweestquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb nu wel zin om even lekker buiten in de sneeuw te spelen! Mijn afspraak van vanmiddag heeft afgezegd dus ik hoef nu nergens voor thuis te blijven
Hier nog een.....ik werd wakker gebeld dat het niet doorging...meteen een kutdag!quote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
Had me zo verheugd op Ajax-Feyenoord vandaag, hebben ze m afgelast! Geen idee wat we vandaag gaan doen...
Denk dat ik hetzelfde ga doenquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan voor de hele week e nu ga ik heerlijk met mijn deken om series kijken.
Weinig kans dat ik naar buiten gaquote:Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef nectarientje het volgende:
Ga je dan mee een grote sneeuwpop maken Ronnie?
Whoehoe... werk afgelast...! Sorry baas ik kom niet... gevaarlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Straks rond 1700 komt er weer sneeuw aan en vannacht wordt het rond de -8. Ach vannacht ga ik proberen de RR-lijnen schoon te rijdenzal wel gewoon inhouden dat ik een aantal uur ergens vast sta ofzo
Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitchedquote:
Ahh , ik had je ook wel willen helpen met de boodschappen hoor! geen idee waar je ongeveer woont maar okquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitched. Ik ga lang zo snel niet op m'n bek als anderen, dus gladheid vind ik niet erg. 25 centimeter sneeuw is gewono tevel van het goede, ik kan er met moeite centimeter voor centimeter doorheen ploegen. Daarnet moest ik echt even boodschappen doen, anders had ik vanavond geen eten.
Hier voor de deur hielpen 2 buurmannen met het sneeuwvrij maken van mn auto, en bij de AH hielp iemand me naar de ingang van het winkelcentrum duwen. Op de terugweg ook wel hulp gehad, maar het blijft gewoon kut.
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:
En zo ziet een rolstoel eruit na een ploegtocht door de sneeuw:
[ afbeelding ]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!quote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef tuintegel het volgende:
Enneh R_B dit jaar duurt nog circa 2 en halve week
Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?quote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?
[..]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!
Nee ik heb geen vrij.... ik moet nog een week. Maar dat kan natuurlijk niet, want sneeuw. Dus afgelast.quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?
edit: je had toch al vrij ? dacht ik ?
Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef tuintegel het volgende:
Hmm , nou ja , je eigen keus natuurlijk .. ik neem aan dat het parkeerdek gewoon goed gestrooid is en de heuvel ook .
Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zienquote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar wegquote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zien
Ja maar dat valt ook niet onder manly driving skillz. Da's gewoon dom...quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg![]()
Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg![]()
Had je niet beter een anti-slipcursus kunnen doen?quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??
Ik heb zo'n hekel aan mensen die denken dat winterbanden dé oplossing is. Die denken dat je dan wel gewoon hard kunt rijden en geen afstand hoeft te houden.......
Met mijn skilzzzzz is niets mis, heb 2x een slipcursus gedaan. Ik ben alleen momenteel heel recalcitrant omdat de voetbal is afgekeurd.......
Weinigquote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?
[..]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |