Skis met een motortje eraan wordt het nieuwe winterrijdenquote:
Gewoon langlaufend naar je werkquote:Op zondag 19 december 2010 13:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Skis met een motortje eraan wordt het nieuwe winterrijden
WheeleE, ik wil je ook wel helpen waar nodigquote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weinig. Frame is van titanium, velgen van aluminium met kunststof spaken. Frame los komt niet boven de 2 kilo denk ik, met wielen misschien net op 5 kilo hooguit. Maar sneeuwbanden heeft ie niet
.
Het is wel fijn om te zien hoeveel behulpzame mensen er toch nog op pad zijn met dit weer. Anders had ik er twee keer zo lang over gedaan. Eiggen schuld ook wel, had ik maar eerder mijn boodschappenvoorraad moeten checken.
En dankjewel voor het aanbod TT
Gisteren ook echt een half uur op de bus moeten wachten, had uiteindelijk net zo goed kunnen gaan lopen. Maar als je eenmaal een tijdje hebt gewacht dan durf ik niet meer weg te lopen omdat ik bang ben dat als ik net een stukje uit de buurt van de halte ben de bus alsnog aankomtquote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef tuintegel het volgende:
Kan ook met de bus maar dan ben ik helemaal drie eeuwen onderweg.
Nee hoor, want wat is het eerste wat je leert bij een slipcursus....... rustig rijden en zorgen dat je niet in een slip raaktquote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had je niet beter een anti-slipcursus kunnen doen?
En overigens....mensen die zeggen dat ze ermee om kunnen gaan omdat ze een (anti)slipcursus hebben gedaan zijn minstens net zo erg als de mensen die denken dat winterbanden dé oplossing zijn...
Ah ik dacht al, kan nooit veel wegen. Ziet er erg stoer uit dat ding (al is dit natuurlijk relatief....)quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weinig. Frame is van titanium, velgen van aluminium met kunststof spaken. Frame los komt niet boven de 2 kilo denk ik, met wielen misschien net op 5 kilo hooguit. Maar sneeuwbanden heeft ie niet
.
Het is wel fijn om te zien hoeveel behulpzame mensen er toch nog op pad zijn met dit weer. Anders had ik er twee keer zo lang over gedaan. Eiggen schuld ook wel, had ik maar eerder mijn boodschappenvoorraad moeten checken.
En dankjewel voor het aanbod TT
quote:Ticket no: 56475600545 188 You have won 750,000.00 GBP in our Online Sweeptakes Program. Contact Mr. George Smith (uknl-draw.claims_dept@live.co.uk) {+4470457 10824} with your Name, Tel, Gender, Age, Address, Country, Occupation. For more information
Niks relatief. Het is ook een stoer dingquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
...
[..]
Ah ik dacht al, kan nooit veel wegen. Ziet er erg stoer uit dat ding (al is dit natuurlijk relatief....)
Leuk sneeuwquote:De Spoedeisende Hulp van Het HagaZiekenhuis heeft vanaf vrijdag meer dan 80 patiënten behandeld wegens glij- en valpartijen, daarnaast bezochten ook meer patienten de SEH met hart- en longklachten. Op de SEH van Het Juliana Kinderziekenhuis werden 18 kinderen gezien wegens het winterse weer.
Ga dan ook lopenquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dan... even wat drinken halen,... bijna een half uur over bij elkaar 3 km
mini wou al blijven verleden week en ze vond je al lief... ik denk dat als ze dit ziet, ze mij definitief wil inruilenquote:
Hehe, dan krijgt ze mij er extragratis bijquote:Op zondag 19 december 2010 17:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
mini wou al blijven verleden week en ze vond je al lief... ik denk dat als ze dit ziet, ze mij definitief wil inruilen
Als je spelletjes met haar doet of een level op de ds voor haar haalt , vind ze dat geen probleemquote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, dan krijgt ze mij er extragratis bij
Ohh, dat vind ik ook geen probleemquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je spelletjes met haar doet of een level op de ds voor haar haalt , vind ze dat geen probleem
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.quote:
Tegen de tijd dat ik dat aan zie komen, switchen we uiteraard gewoon van spelquote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.Kutkinderen.
quote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.Kutkinderen.
Denk t wel, volgens was was de boel wel bespotenquote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef tuintegel het volgende:
Overigens .. zouden we binnenkort op het zuiderpark weer kunnen schaatsen? Volgens mij gaat de kou nog wel even aanhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |