Denk dat ik hetzelfde ga doenquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan voor de hele week e nu ga ik heerlijk met mijn deken om series kijken.
Weinig kans dat ik naar buiten gaquote:Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef nectarientje het volgende:
Ga je dan mee een grote sneeuwpop maken Ronnie?
Whoehoe... werk afgelast...! Sorry baas ik kom niet... gevaarlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Straks rond 1700 komt er weer sneeuw aan en vannacht wordt het rond de -8. Ach vannacht ga ik proberen de RR-lijnen schoon te rijdenzal wel gewoon inhouden dat ik een aantal uur ergens vast sta ofzo
Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitchedquote:
Ahh , ik had je ook wel willen helpen met de boodschappen hoor! geen idee waar je ongeveer woont maar okquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als de gladheid het ergste was had ik niet zo gebitched. Ik ga lang zo snel niet op m'n bek als anderen, dus gladheid vind ik niet erg. 25 centimeter sneeuw is gewono tevel van het goede, ik kan er met moeite centimeter voor centimeter doorheen ploegen. Daarnet moest ik echt even boodschappen doen, anders had ik vanavond geen eten.
Hier voor de deur hielpen 2 buurmannen met het sneeuwvrij maken van mn auto, en bij de AH hielp iemand me naar de ingang van het winkelcentrum duwen. Op de terugweg ook wel hulp gehad, maar het blijft gewoon kut.
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef WheeleE het volgende:
En zo ziet een rolstoel eruit na een ploegtocht door de sneeuw:
[ afbeelding ]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!quote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef tuintegel het volgende:
Enneh R_B dit jaar duurt nog circa 2 en halve week
Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?quote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?
[..]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!
Nee ik heb geen vrij.... ik moet nog een week. Maar dat kan natuurlijk niet, want sneeuw. Dus afgelast.quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb je serieus vrij genomen zodat je niet door de sneeuw naar je werk hoeft?
edit: je had toch al vrij ? dacht ik ?
Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef tuintegel het volgende:
Hmm , nou ja , je eigen keus natuurlijk .. ik neem aan dat het parkeerdek gewoon goed gestrooid is en de heuvel ook .
Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zienquote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet het niet... vorige keer moesten we niet voor niets naar beneden....
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar wegquote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je gaat niet zitten mieten he? Gewoon naar je werk en je manly drivingskills laten zien
Ja maar dat valt ook niet onder manly driving skillz. Da's gewoon dom...quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg![]()
Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe ik reed gister dus op de snelweg, niet harder dan 30 km/u over het spoor van mijn voorganger zeg maar. Word ik links ingehaald door iemand diez manly drivingskills moest tonen door met ongeveer 80/100 km/u over de onbereden rijstrook te rijden. 1 km verder stond ie achterste voren met zijn band in een greppel en kon dus niet meer daar weg![]()
Had je niet beter een anti-slipcursus kunnen doen?quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Riep hij wel nog stoer dat hij winterbanden had of niet??
Ik heb zo'n hekel aan mensen die denken dat winterbanden dé oplossing is. Die denken dat je dan wel gewoon hard kunt rijden en geen afstand hoeft te houden.......
Met mijn skilzzzzz is niets mis, heb 2x een slipcursus gedaan. Ik ben alleen momenteel heel recalcitrant omdat de voetbal is afgekeurd.......
Weinigquote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dude,... high tech apparaat hoor. Wat weegt hij?
[..]
Yeah... 2 weken vrij want afgelast!
Skis met een motortje eraan wordt het nieuwe winterrijdenquote:
Gewoon langlaufend naar je werkquote:Op zondag 19 december 2010 13:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Skis met een motortje eraan wordt het nieuwe winterrijden
WheeleE, ik wil je ook wel helpen waar nodigquote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weinig. Frame is van titanium, velgen van aluminium met kunststof spaken. Frame los komt niet boven de 2 kilo denk ik, met wielen misschien net op 5 kilo hooguit. Maar sneeuwbanden heeft ie niet
.
Het is wel fijn om te zien hoeveel behulpzame mensen er toch nog op pad zijn met dit weer. Anders had ik er twee keer zo lang over gedaan. Eiggen schuld ook wel, had ik maar eerder mijn boodschappenvoorraad moeten checken.
En dankjewel voor het aanbod TT
Gisteren ook echt een half uur op de bus moeten wachten, had uiteindelijk net zo goed kunnen gaan lopen. Maar als je eenmaal een tijdje hebt gewacht dan durf ik niet meer weg te lopen omdat ik bang ben dat als ik net een stukje uit de buurt van de halte ben de bus alsnog aankomtquote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef tuintegel het volgende:
Kan ook met de bus maar dan ben ik helemaal drie eeuwen onderweg.
Nee hoor, want wat is het eerste wat je leert bij een slipcursus....... rustig rijden en zorgen dat je niet in een slip raaktquote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had je niet beter een anti-slipcursus kunnen doen?
En overigens....mensen die zeggen dat ze ermee om kunnen gaan omdat ze een (anti)slipcursus hebben gedaan zijn minstens net zo erg als de mensen die denken dat winterbanden dé oplossing zijn...
Ah ik dacht al, kan nooit veel wegen. Ziet er erg stoer uit dat ding (al is dit natuurlijk relatief....)quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weinig. Frame is van titanium, velgen van aluminium met kunststof spaken. Frame los komt niet boven de 2 kilo denk ik, met wielen misschien net op 5 kilo hooguit. Maar sneeuwbanden heeft ie niet
.
Het is wel fijn om te zien hoeveel behulpzame mensen er toch nog op pad zijn met dit weer. Anders had ik er twee keer zo lang over gedaan. Eiggen schuld ook wel, had ik maar eerder mijn boodschappenvoorraad moeten checken.
En dankjewel voor het aanbod TT
quote:Ticket no: 56475600545 188 You have won 750,000.00 GBP in our Online Sweeptakes Program. Contact Mr. George Smith (uknl-draw.claims_dept@live.co.uk) {+4470457 10824} with your Name, Tel, Gender, Age, Address, Country, Occupation. For more information
Niks relatief. Het is ook een stoer dingquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
...
[..]
Ah ik dacht al, kan nooit veel wegen. Ziet er erg stoer uit dat ding (al is dit natuurlijk relatief....)
Leuk sneeuwquote:De Spoedeisende Hulp van Het HagaZiekenhuis heeft vanaf vrijdag meer dan 80 patiënten behandeld wegens glij- en valpartijen, daarnaast bezochten ook meer patienten de SEH met hart- en longklachten. Op de SEH van Het Juliana Kinderziekenhuis werden 18 kinderen gezien wegens het winterse weer.
Ga dan ook lopenquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dan... even wat drinken halen,... bijna een half uur over bij elkaar 3 km
mini wou al blijven verleden week en ze vond je al lief... ik denk dat als ze dit ziet, ze mij definitief wil inruilenquote:
Hehe, dan krijgt ze mij er extragratis bijquote:Op zondag 19 december 2010 17:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
mini wou al blijven verleden week en ze vond je al lief... ik denk dat als ze dit ziet, ze mij definitief wil inruilen
Als je spelletjes met haar doet of een level op de ds voor haar haalt , vind ze dat geen probleemquote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, dan krijgt ze mij er extragratis bij
Ohh, dat vind ik ook geen probleemquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je spelletjes met haar doet of een level op de ds voor haar haalt , vind ze dat geen probleem
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.quote:
Tegen de tijd dat ik dat aan zie komen, switchen we uiteraard gewoon van spelquote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.Kutkinderen.
quote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra ze je met gemak verslaat met een spel dat jij heel moeilijk vindt.Kutkinderen.
Denk t wel, volgens was was de boel wel bespotenquote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef tuintegel het volgende:
Overigens .. zouden we binnenkort op het zuiderpark weer kunnen schaatsen? Volgens mij gaat de kou nog wel even aanhouden.
Schijnt aardig koud te gaan worden (ja, nog kouder!quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef tuintegel het volgende:
Overigens .. zouden we binnenkort op het zuiderpark weer kunnen schaatsen? Volgens mij gaat de kou nog wel even aanhouden.
met haar zou ze helemaal geweldig vindenquote:Op zondag 19 december 2010 17:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Schijnt aardig koud te gaan worden (ja, nog kouder!). Rond de -8 ofzo?? Dus wie weet!
Enne, ik wil best nog wat cupcakes voor d'r makenOf met d'r, natuurlijk
Ah, een onwetende.quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef Flappekz het volgende:
Tegen de tijd dat ik dat aan zie komen, switchen we uiteraard gewoon van spel
Er zijn geen spelletjes die mij niet lukkenquote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een onwetende.Het gaat ongeveer zo:
Ome Flap, mag ik dat spelletje ook es spelen wat jij doet? (jij denkt, natuurlijk, dat lukt jou helemaal nooit) Kinda gaan aan de slag en speelt moeiteloos voorbij punten waar jij moeite mee had.
Jij:![]()
;'(
Moet ik eerst zelf nog effe goed kundig erin wordenquote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
met haar zou ze helemaal geweldig vinden, dan strijk ik je was wel (ik vind het heel mooi allemaal maar ik heb een hekel aan bakken en koken sorrie! )
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 19 december 2010 17:20 schreef tuintegel het volgende:
![]()
edit: dat heb ik met een spelletje Cut the rope met mini![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef nectarientje het volgende:
Zien er goed uit GotC![]()
Ik ga zo pannenkoeken bakken
Damn, dat had ik met Prof. Laytonquote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een onwetende.Het gaat ongeveer zo:
Ome Flap, mag ik dat spelletje ook es spelen wat jij doet? (jij denkt, natuurlijk, dat lukt jou helemaal nooit) Kinda gaan aan de slag en speelt moeiteloos voorbij punten waar jij moeite mee had.
Jij:![]()
![]()
![]()
liefquote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet ik eerst zelf nog effe goed kundig erin wordenMaar ik hou dr in m'n gedachten, ik ben gek op bakken
![]()
Dit heb ik gedaan:quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh schattig cupcakes (en lekker)....wat zit er precies op (dat rode)?
En ze zijn lekkerrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan:
Cupcakes gebakken, vanille buttercream erop, witte royal icing erop, vormpje+vanille buttercream, dan gekleurde suiker erop![]()
Die mis ik idd nogquote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Ze zien er ook wel briljant uitKopje thee erbij en gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |