Z'n gezin baalt ook altijd als hij per ongeluk een Duits hoofdstuk tegenkomt in een gebruksaanwijzing.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom is altijd zoals ie op de radio is. Of denk je dat er daar thuis geen Ekdommetje voorbij komen?
Die bewegingen vind ik bij Domien niet eens zo erg. Wel het overdreven en onechte gedoe. En aan het einde van een zin al lachen om z'n eigen 'grappen'. En uiteraard de kijk mij toch eens DE dj zijn-houding.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zie vaak wel verschil op de webcam tussen mensen die dj zijn en het spelen. een Domien bijvoorbeeld vind ik het spelen. heel veel beweging enzo. terwijl een Rudy of een Michiel veel relaxter lijken.
maar dat kan natuurlijk ook maar zo lijken
ja, daar vind ik dat bewegen en zo ook een beetje bijhoren. ik weet niet...maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Domien niet zo heel vaak hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die bewegingen vind ik bij Domien niet eens zo erg. Wel het overdreven en onechte gedoe. En aan het einde van een zin al lachen om z'n eigen 'grappen'. En uiteraard de kijk mij toch eens DE dj zijn-houding.
Ik ben voor.quote:
eerder Hello, Fly like Paper Planes...quote:
slaap zacht!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben voor.
En nou ga ik echt slapen...
Tering bende inderdaad. Had hij beter even aan Sandstorm kunnen uitbesteden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
ow god, heeft michiel zitten mixen...chaos!
Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die bewegingen vind ik bij Domien niet eens zo erg. Wel het overdreven en onechte gedoe. En aan het einde van een zin al lachen om z'n eigen 'grappen'. En uiteraard de kijk mij toch eens DE dj zijn-houding.
Laat ik dan maar niks zeggen over de vrouwlijke 3FM dj's...quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat ik dan maar niks zeggen over de vrouwlijke 3FM dj's...
Op sofie van Enk na dan.
das geen dj, das een presentatrice. en een lekker wijf!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op sofie van Enk na dan.
Vrouwlijke radio dj's zijn altijd waardeloos m.i.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op sofie van Enk na dan.
psradio met Rabbering op zondagavond. over sex, liefde en relatiequote:
Da's Sofie van den Enk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psradio met Rabbering op zondagavond. over sex, liefde en relatie
godsamme, jij bent wakker!quote:
Sowieso vrouwelijke dj'squote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op sofie van Enk na dan.
Ja, duhh je hebt ook aardbijenjoints enzo..quote:
ja, das een soort tabaksigaretje waar je hoog van wordtquote:
Een maand geleden was het erg.. dat ging echt nergens over..quote:
Het is geen jingle het is een heuse plaat!quote:
EJ ?quote:
erik-jan?quote:
prachtig in beeldquote:
slaap lekker!quote:
.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer ken ik in een andere uitvoering. Van David Gray?
JA! gesnapt! je ging slapenquote:
http://maps.tomtom.nl/map(...)227&zoom=7&map=basic hier nietquote:
quote:
quote:
Tof!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mr Brightside in de beste uitvoering![]()
![]()
Weeronline spreekt van een vrijwel droog weekeinde.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
Er gaat zondag zooooo veel sneeuw vallen, niet normaal!
Nog aardig wat richting parijsquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://maps.tomtom.nl/map(...)227&zoom=7&map=basic hier niet
Hoor 'm nu voor 't eerst, goede uitvoering dit ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een HEEEEERLIJK nummer blijft dit toch![]()
.
QFT!! Al vind ik het origineel ook mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een HEEEEERLIJK nummer blijft dit toch![]()
.
HA HA HAquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot zo!!
of wordt dat niet meer gezegd??![]()
luisterde je wel ooit Der Rudy?quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef Allrounder het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet!?![]()
Best tof!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vreselijk nummer is dit toch.
Nooit te oud om toffe dingen bij te leren!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef Allrounder het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet!?![]()
Best tof!
Heel af en toe, meestal lig ik dan al op 1 oorquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
luisterde je wel ooit Der Rudy?
Ik luister 'm ook niet, maar dan om een heel andere reden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heel af en toe, meestal lig ik dan al op 1 oor
Sharid trek ik niet..quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik luister 'm ook niet, maar dan om een heel andere reden.
ik bedoelde zijn programma bij LLinkquote:
Oh nee nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik bedoelde zijn programma bij LLink
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Snap dat optimisme over hem hier ook niet zo eigenlijk.
Gaat RKC nog promoveren dit seizoen? Ik mis het biertjes drinken bij FC Baardwijk voor RKC - Ajaxquote:
Belachelijk, Rudy is een held!quote:
wat vinden jullie er slecht aan. Hij kan heel melig zijn, zeker als hij gedronken heeft, en heeft een lekkere muziek smaak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Snap dat optimisme over hem hier ook niet zo eigenlijk.
Gewoon, hoe hij presenteerd en alles! jammer dat hij niet echt een eigen programma meer heeft, bij 3 voor 12 zit die stomme snol erbij..quote:
Denk het niet, maar het zou ook niet goed voor de club zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gaat RKC nog promoveren dit seizoen? Ik mis het biertjes drinken bij FC Baardwijk voor RKC - Ajax
Ja, precies daar stoor ik me met zo'n mate aan dat het gewoon niet prettig luisteren is. En die muziek ik niet altijd mijn dingquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon, hoe hij presenteerd en alles! jammer dat hij niet echt een eigen programma meer heeft, bij 3 voor 12 zit die stomme snol erbij..
Dat vraag ik me ook afquote:
Stenders is een verademing t.o.v. Rudy en Corton. Corton praat als alsof ie de bus moet halen. Onrustig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afIk heb liever gewoon 4 dagen Corton en ben erg blij met Stenders op vrijdag.
Jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het zou ook niet goed voor de club zijn.
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:27 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Promoveren is niet goed voor RKC, kost ze alleen maar geld.
Nacompetitie kan nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nu al 10 punten achter op Zwolle, vandaar.
Mwah, is zinloos. Door te promoveren gaat het alleen maar belabberder met de financien en we degraderen dat jaar dan toch weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nacompetitie kan nog
Kut Zwolle is natuurlijk weer een combi voor uitsupporters
quote:
Ah okquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!! Iets met gmta, ik denk namelijk hetzelfde
Hoelaat? Het huisje wordt gesloten om 20:45quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:24 schreef Succinyl het volgende:
Ik krijg een ultiem kerst/feestdagen gevoel van SR. Beetje jammer dat ik gewoon moet werken, maar toch:
"de opsluiting" was altijd 19:15quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:47 schreef Succinyl het volgende:
VannachtEn volgende week ook nog een aantal avonden..
Waarom wordt het pas zo laat gesloten? Was het hiervoor niet altijd 's middags ofzo?
Vorig jaar verzorgden Sirolf en WebHawkjuh de OP, ik weet niet of ze dit jaar ook van plan zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:22 schreef gerbenp het volgende:
is er trouwens iets van een OP voor SR?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:22 schreef gerbenp het volgende:
is er trouwens iets van een OP voor SR?
Hé Roel!quote:
JA, hier! vanaf een uur of 15quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Mogguh! Is er nog een apart topic voor serious request?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Annemieke weer brak is.
Tradities zijn er tenslotte om in stand te houden.
Leuk! Giel lijkt trouwens heel erg op die van C-mon & Kypski op deze foto.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:14 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
leuk t-shirtje kun je kopen![]()
o ja, je ziet gielop de foto
volgens mij wel..quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request is wel een dag korter dan de afgelopen jaren of niet?
3 uurquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Leuk! Giel lijkt trouwens heel erg op die van C-mon & Kypski op deze foto.
Vanaf hoelaat is het live vanuit het Glazen Huis?
Nee hoor? Zes dagen. Net als andere jaren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request is wel een dag korter dan de afgelopen jaren of niet?
I.p.v. Coen was dat de beste combinatie geweestquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Veenstra niet in het huis zit
Komt voor de bakker, ben vanmiddag voor 15u wel thuis.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Volgens mij was Pino er mee bezig..
Hungerstrike van Temple of The Dog is ook toepasselijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga Through Glass aanvragen van Stone Sour
Toepasselijker kan het niet denk ik
Wie wel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk wakker worden met de SlamFM rewinds/classics. Geen zin in Roos.
Als 't maar geld oplevert.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef miieejj het volgende:
https://www.seriousrequestplaat.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
justin bieber aangevraagd ..
Ja echt wel. Ipv Coen want die is niet grappig haha. En Michiel en Gerard is het beste duo! En Giel is ook leuk!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Veenstra niet in het huis zit
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk wakker worden met de SlamFM rewinds/classics. Geen zin in Roos.
Zal vast wel een momentje zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit jaar ook weer een topic zo snel mogelijk vol krijgen doen of deden we dat vorig jaar niet?
Jup, kan ik mij ook zeker in vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooiste tranceplaat van de afgelopen tien jaar aldus ASOT. Mee eens.
Ik zal daar later vandaag weer het systeempje voor gaan optuigen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we de requests ook weer bijhouden van iedereen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal daar later vandaag weer het systeempje voor gaan optuigen.
Dik 9 jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Aaliyah
Hoe lang is die niet al weer dood
Was dat iedere zaterdag maar zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
wordt een rare zaterdag dit zo zonder Timur
Niet als slaapgast, maar die doos zal zich uiteraard wel zo nodig bij het Glazen Huis moeten laten zien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet helemaal meegekregen wie er allemaal komen slapen in het Glazen Huis... maar kunnen jullie me gerust stellen dat die stotterkut niet komt?
Dit dus.quote:
WIl Ton Boot nog wel denk ik danquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef -Hans- het volgende:
@borisz, Groningen (basketbalclub) heeft recent met Ton Boot gepraat over een eventueel terugkeer![]()
. Met alle respect, maar voor mij hoeft dat niet.
Ik vind Lucille stiekem wel een tof wijfquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucille komt sowieso... Gaan we lingo spelen.
quote:Je kunt alleen hele bedragen invullen.
Oh bedragen als 20,10 mag niet meer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een restricties weer:
Als je tegen betaling een plaat aanvraagt móet je akkoord geven dat het Rode Kruis je nog rotzooi kan toesturen.
En:
[..]. Alsof het systeem dat niet aankan
.
Dan maar geen plaat aanvragen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een restricties weer:
Als je tegen betaling een plaat aanvraagt móet je akkoord geven dat het Rode Kruis je nog rotzooi kan toesturen.
En:
[..]. Alsof het systeem dat niet aankan
.
Psies. Afgelopen jaren deed ik steeds 12,34 euro per plaat ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh bedragen als 20,10 mag niet meer?
dan ga ik voor 56.78 euriequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Afgelopen jaren deed ik steeds 12,34 euro per plaat ofzo.
Psies. Lekker ingewikkelde bedragen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, We mogen niet te gul zijn..
Ik vind die cheques altijd wel leuk om te zien.
GoedeMIDDAG !quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
wordt een rare zaterdag dit zo zonder Timur
Mark Rutte neemt de show over, denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG !. Erg raar inderdaad. Geen idee wie er zometeen komt.
Is dat Grenade? Die hoor ik vaak op een andere zender. Ik vind 'm ook erg goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe Bruno Mars is ook best
Frank D geloof ik. Bart A is er wel, maar schijnt al vanuit Eindhoven te presenteren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG !. Erg raar inderdaad. Geen idee wie er zometeen komt.
Wat een top-dj, Bart A.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank D geloof ik. Bart A is er wel, maar schijnt al vanuit Eindhoven te presenteren.
Jup, hij schijnt fitter en getergder dan ooit te zijn om weer kampioen te worden. Althans dat roept de technisch manager die 4 uur lang met hem heeft gesproken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
WIl Ton Boot nog wel denk ik dan.
Thanks. Lekker weinig 3FM uurtjes dus. Kan ik zo mooi optijd richting de stad. Dit gaat een lekker dagje wordenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank D geloof ik. Bart A is er wel, maar schijnt al vanuit Eindhoven te presenteren.
Grenade jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat Grenade? Die hoor ik vaak op een andere zender. Ik vind 'm ook erg goed.
Waar zag je dat terug... ik heb via Ideal betaaldquote:
Ik ben er donderdag en vrijdag te vinden, denk ik. Tenzij donderdag het weer heel kut zou zijn./quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Grenade ja
Woensdag is dus Lucille-dag... dan was de planning om te gaan kijken dus dat wordt lingo'en
In het bevestigingsmailtjequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar zag je dat terug... ik heb via Ideal betaald
heb jij toevallig een auto??quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks. Lekker weinig 3FM uurtjes dus. Kan ik zo mooi optijd richting de stad. Dit gaat een lekker dagje worden.
Oh ik was nummertje 1550quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het bevestigingsmailtje.
Wel een Hansmobiel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Wel rijbewijs, maar geen auto.
mmm, jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Wel rijbewijs, maar geen auto.
Ik vind hem wel heel mooiquote:
Mee eens, soms. Misschien komend jaar er eentje kopen.. Heb dat ding alleen zelden nodig, maar soms zou het wel handig zijn.quote:
dat pijpliedje bij Stenders vannacht vond ik raarder iddquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat zeker. Maar "het raarste kerstnummer dat je ooit gehoord hebt." Nou.
nj,aik heb een racefiets die bij een collega op de Lichtboei staat en die moet naar Sontplein. ding moet nagekeken worden ivm een val. en nu zoek ik dus eigenlijk een auto. 4km door de sneeuw baggeren is nl niet ideaal, niet voor mij en niet voor fiets...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens, soms. Misschien komend jaar er eentje kopen.. Heb dat ding alleen zelden nodig, maar soms zou het wel handig zijn.
Ah, Belga fietsen. Gok ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat pijpliedje bij Stenders vannacht vond ik raarder idd
[..]
nj,aik heb een racefiets die bij een collega op de Lichtboei staat en die moet naar Sontplein. ding moet nagekeken worden ivm een val. en nu zoek ik dus eigenlijk een auto. 4km door de sneeuw baggeren is nl niet ideaal, niet voor mij en niet voor fiets...
3FMmaster. He's backquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik meld mij ook weer
Eerst even wat stof van mijn account afblazen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
Zo, ik ben er ook klaar voor
Hoe laat gaan ze het huis in? Half 9 gaat-ie op slot toch?
GoedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik meld mij ook weer
Eerst even wat stof van mijn account afblazen...
Idem hier, maar goed zo af en toe probeer ik er ook wel wat van mee te pikken. Leuk dat je er weer even bentquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aight
Ik zal helaas weinig zien van SR waarschijnlijk, ik mag de hele week doorwerken.
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, Belga fietsen. Gok ik. Dan ben je wel dik een uur onderweg. Maar! Sinds gisteren is de Berlagebrug open en volgens mij maakt dat de tocht een stuk korter.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat Margriet het rond 20:45 sluit?
ah gevonden. nja, zou toch wel schelen geloof ik....quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....
Google maps roept vrolijk dat je het binnen een uur kan doen. Eerlijk gezegd vind ik dat wel erg snel. Bij de Florakade is trouwens ook een fietsenzaak. De Berlagebrug ligt bij het Damsterdiep een beetje t.h.v. het tankstation en Santelli. De Berlagebrug verbindt het Damsterdiep met de Sontweg, over het Eemskanaal. Volgens mij zou dat toch wel een 15 tot 20 minuten moeten schelen (lopen).quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....
nja, maar mijn fiets komt van Belga dus daar breng ik em dan ook het liefste heen......ben nu aan t kijken of het idd zoveel sneller is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Google maps roept vrolijk dat je het binnen een uur kan doen. Eerlijk gezegd vind ik dat wel erg snel. Bij de Florakade is trouwens ook een fietsenzaak. De Berlagebrug ligt bij het Damsterdiep een beetje t.h.v. het tankstation en Santelli. De Berlagebrug verbindt het Damsterdiep met de Sontweg, over het Eemskanaal. Volgens mij zou dat toch wel een 15 tot 20 minuten moeten schelen (lopen).
Daar komt mijn fiets ook weg, maar voor de reparaties vind ik het te ver weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar mijn fiets komt van Belga dus daar breng ik em dan ook het liefste heen......ben nu aan t kijken of het idd zoveel sneller is.
Hoe bereken je dat? Volgens mij klopt dat echt niet. In de oude situatie moet je eerst nog een stuk het Damsterdiep aflopen, de bocht om t.h.v de huidige brug over de Eems en dan weer een stuk terug richting de Sontweg. Geloof niet dat je dan praat over een afstand van 500 meterquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar mijn fiets komt van Belga dus daar breng ik em dan ook het liefste heen......ben nu aan t kijken of het idd zoveel sneller is.
mmm, scheelt zo'n 500m. das toch zo'n 5minuten. maar dan blijft het zeker 40-45minuten lopen en dat is met deze sneeuw niet echt prettig...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Cee het volgende:
GoedemMIDDAG! Vandaag is het zover!Kan het vanavond niet meeluisteren/zien maar vanaf morgen ben ik van de partij. Wilde eigenlijk naar Eindhoven gaan morgen maar ik moet nog te veel doen, dus ik denk dat het alleen dinsdag en vrijdag gaat worden dat ik daar geld door de bus ga flikkeren.
Oh ja, moet nog steeds een plaat aanvragen. Ik weet 't niiieieeet!
Cee !!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Cee het volgende:
GoedemMIDDAG! Vandaag is het zover!Kan het vanavond niet meeluisteren/zien maar vanaf morgen ben ik van de partij. Wilde eigenlijk naar Eindhoven gaan morgen maar ik moet nog te veel doen, dus ik denk dat het alleen dinsdag en vrijdag gaat worden dat ik daar geld door de bus ga flikkeren.
Hänschen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cee !!!. Ik ga ook niet naar Eindhoven. Te ver weg
.
Ke$ha
heb eerst googlemaps de route zonder die brug laten bepalen, toen uitgezocht waar die brug ongeveer licht en met www.afstandmeten.nl een nieuwe route ingetekend. lijkt echt maar zo'n 500m te schelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat? Volgens mij klopt dat echt niet. In de oude situatie moet je eerst nog een stuk het Damsterdiep aflopen, de bocht om t.h.v de huidige brug over de Eems en dan weer een stuk terug richting de Sontweg. Geloof niet dat je dan praat over een afstand van 500 meter.
Ennuh, sneeuw? Dat valt toch wel mee. De wegen zien er hier erg schoon uit.
Tori Amos - Winter. Zo, kun je dat ook van je lijstje strepenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Cee het volgende:
Dat kan toch helemaal niet Timoerquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb eerst googlemaps de route zonder die brug laten bepalen, toen uitgezocht waar die brug ongeveer licht en met www.afstandmeten.nl een nieuwe route ingetekend. lijkt echt maar zo'n 500m te schelen.
Gewoon elke dag heen. Even doorbikkelen, Roel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tori Amos - Winter. Zo, kun je dat ook van je lijstje strepen.
Ik ben er iig vrijdag en wellicht donderdag.
Ik zoek nog effe door, wil er eentje doen die niet heel vaak wordt aangevraagd maar waarvan er wel kans is dat ie wordt gedraaid. Tering wat ben ik toch een veeleisende trut voor die paar knaken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tori Amos - Winter. Zo, kun je dat ook van je lijstje strepen.
Ik kan niet elke dagquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon elke dag heen. Even doorbikkelen, Roel.
Iets van The Beatles danquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zoek nog effe door, wil er eentje doen die niet heel vaak wordt aangevraagd maar waarvan er wel kans is dat ie wordt gedraaid. Tering wat ben ik toch een veeleisende trut voor die paar knaken.
Ja Roel, ik wil dat je als vaste dorpsjosti daar iedere dag als een malle aan die brievenbus gaat klepperen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon elke dag heen. Even doorbikkelen, Roel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |