Sharid trek ik niet..quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik luister 'm ook niet, maar dan om een heel andere reden.
ik bedoelde zijn programma bij LLinkquote:
Oh nee nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik bedoelde zijn programma bij LLink
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Snap dat optimisme over hem hier ook niet zo eigenlijk.
Gaat RKC nog promoveren dit seizoen? Ik mis het biertjes drinken bij FC Baardwijk voor RKC - Ajaxquote:
Belachelijk, Rudy is een held!quote:
wat vinden jullie er slecht aan. Hij kan heel melig zijn, zeker als hij gedronken heeft, en heeft een lekkere muziek smaak.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Snap dat optimisme over hem hier ook niet zo eigenlijk.
Gewoon, hoe hij presenteerd en alles! jammer dat hij niet echt een eigen programma meer heeft, bij 3 voor 12 zit die stomme snol erbij..quote:
Denk het niet, maar het zou ook niet goed voor de club zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gaat RKC nog promoveren dit seizoen? Ik mis het biertjes drinken bij FC Baardwijk voor RKC - Ajax
Ja, precies daar stoor ik me met zo'n mate aan dat het gewoon niet prettig luisteren is. En die muziek ik niet altijd mijn dingquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon, hoe hij presenteerd en alles! jammer dat hij niet echt een eigen programma meer heeft, bij 3 voor 12 zit die stomme snol erbij..
Dat vraag ik me ook afquote:
Stenders is een verademing t.o.v. Rudy en Corton. Corton praat als alsof ie de bus moet halen. Onrustig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afIk heb liever gewoon 4 dagen Corton en ben erg blij met Stenders op vrijdag.
Jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het zou ook niet goed voor de club zijn.
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:27 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Promoveren is niet goed voor RKC, kost ze alleen maar geld.
Nacompetitie kan nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nu al 10 punten achter op Zwolle, vandaar.
Mwah, is zinloos. Door te promoveren gaat het alleen maar belabberder met de financien en we degraderen dat jaar dan toch weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nacompetitie kan nog
Kut Zwolle is natuurlijk weer een combi voor uitsupporters
quote:
Ah okquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!! Iets met gmta, ik denk namelijk hetzelfde
Hoelaat? Het huisje wordt gesloten om 20:45quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:24 schreef Succinyl het volgende:
Ik krijg een ultiem kerst/feestdagen gevoel van SR. Beetje jammer dat ik gewoon moet werken, maar toch:
"de opsluiting" was altijd 19:15quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:47 schreef Succinyl het volgende:
VannachtEn volgende week ook nog een aantal avonden..
Waarom wordt het pas zo laat gesloten? Was het hiervoor niet altijd 's middags ofzo?
Vorig jaar verzorgden Sirolf en WebHawkjuh de OP, ik weet niet of ze dit jaar ook van plan zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:22 schreef gerbenp het volgende:
is er trouwens iets van een OP voor SR?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:22 schreef gerbenp het volgende:
is er trouwens iets van een OP voor SR?
Hé Roel!quote:
JA, hier! vanaf een uur of 15quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Mogguh! Is er nog een apart topic voor serious request?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Annemieke weer brak is.
Tradities zijn er tenslotte om in stand te houden.
Leuk! Giel lijkt trouwens heel erg op die van C-mon & Kypski op deze foto.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:14 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
leuk t-shirtje kun je kopen![]()
o ja, je ziet gielop de foto
volgens mij wel..quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request is wel een dag korter dan de afgelopen jaren of niet?
3 uurquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Leuk! Giel lijkt trouwens heel erg op die van C-mon & Kypski op deze foto.
Vanaf hoelaat is het live vanuit het Glazen Huis?
Nee hoor? Zes dagen. Net als andere jaren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request is wel een dag korter dan de afgelopen jaren of niet?
I.p.v. Coen was dat de beste combinatie geweestquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Veenstra niet in het huis zit
Komt voor de bakker, ben vanmiddag voor 15u wel thuis.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Volgens mij was Pino er mee bezig..
Hungerstrike van Temple of The Dog is ook toepasselijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga Through Glass aanvragen van Stone Sour
Toepasselijker kan het niet denk ik
Wie wel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk wakker worden met de SlamFM rewinds/classics. Geen zin in Roos.
Als 't maar geld oplevert.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef miieejj het volgende:
https://www.seriousrequestplaat.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
justin bieber aangevraagd ..
Ja echt wel. Ipv Coen want die is niet grappig haha. En Michiel en Gerard is het beste duo! En Giel is ook leuk!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Veenstra niet in het huis zit
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk wakker worden met de SlamFM rewinds/classics. Geen zin in Roos.
Zal vast wel een momentje zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit jaar ook weer een topic zo snel mogelijk vol krijgen doen of deden we dat vorig jaar niet?
Jup, kan ik mij ook zeker in vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooiste tranceplaat van de afgelopen tien jaar aldus ASOT. Mee eens.
Ik zal daar later vandaag weer het systeempje voor gaan optuigen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we de requests ook weer bijhouden van iedereen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal daar later vandaag weer het systeempje voor gaan optuigen.
Dik 9 jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Aaliyah
Hoe lang is die niet al weer dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |