Wel een Hansmobiel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Wel rijbewijs, maar geen auto.
mmm, jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Wel rijbewijs, maar geen auto.
Ik vind hem wel heel mooiquote:
Mee eens, soms. Misschien komend jaar er eentje kopen.. Heb dat ding alleen zelden nodig, maar soms zou het wel handig zijn.quote:
dat pijpliedje bij Stenders vannacht vond ik raarder iddquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat zeker. Maar "het raarste kerstnummer dat je ooit gehoord hebt." Nou.
nj,aik heb een racefiets die bij een collega op de Lichtboei staat en die moet naar Sontplein. ding moet nagekeken worden ivm een val. en nu zoek ik dus eigenlijk een auto. 4km door de sneeuw baggeren is nl niet ideaal, niet voor mij en niet voor fiets...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens, soms. Misschien komend jaar er eentje kopen.. Heb dat ding alleen zelden nodig, maar soms zou het wel handig zijn.
Ah, Belga fietsen. Gok ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat pijpliedje bij Stenders vannacht vond ik raarder idd
[..]
nj,aik heb een racefiets die bij een collega op de Lichtboei staat en die moet naar Sontplein. ding moet nagekeken worden ivm een val. en nu zoek ik dus eigenlijk een auto. 4km door de sneeuw baggeren is nl niet ideaal, niet voor mij en niet voor fiets...
3FMmaster. He's backquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik meld mij ook weer
Eerst even wat stof van mijn account afblazen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
Zo, ik ben er ook klaar voor
Hoe laat gaan ze het huis in? Half 9 gaat-ie op slot toch?
GoedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik meld mij ook weer
Eerst even wat stof van mijn account afblazen...
Idem hier, maar goed zo af en toe probeer ik er ook wel wat van mee te pikken. Leuk dat je er weer even bentquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aight
Ik zal helaas weinig zien van SR waarschijnlijk, ik mag de hele week doorwerken.
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, Belga fietsen. Gok ik. Dan ben je wel dik een uur onderweg. Maar! Sinds gisteren is de Berlagebrug open en volgens mij maakt dat de tocht een stuk korter.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat Margriet het rond 20:45 sluit?
ah gevonden. nja, zou toch wel schelen geloof ik....quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |