Wel een Hansmobiel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Wel rijbewijs, maar geen auto.
mmm, jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Wel rijbewijs, maar geen auto.
Ik vind hem wel heel mooiquote:
Mee eens, soms. Misschien komend jaar er eentje kopen.. Heb dat ding alleen zelden nodig, maar soms zou het wel handig zijn.quote:
dat pijpliedje bij Stenders vannacht vond ik raarder iddquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat zeker. Maar "het raarste kerstnummer dat je ooit gehoord hebt." Nou.
nj,aik heb een racefiets die bij een collega op de Lichtboei staat en die moet naar Sontplein. ding moet nagekeken worden ivm een val. en nu zoek ik dus eigenlijk een auto. 4km door de sneeuw baggeren is nl niet ideaal, niet voor mij en niet voor fiets...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens, soms. Misschien komend jaar er eentje kopen.. Heb dat ding alleen zelden nodig, maar soms zou het wel handig zijn.
Ah, Belga fietsen. Gok ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat pijpliedje bij Stenders vannacht vond ik raarder idd
[..]
nj,aik heb een racefiets die bij een collega op de Lichtboei staat en die moet naar Sontplein. ding moet nagekeken worden ivm een val. en nu zoek ik dus eigenlijk een auto. 4km door de sneeuw baggeren is nl niet ideaal, niet voor mij en niet voor fiets...
3FMmaster. He's backquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik meld mij ook weer
Eerst even wat stof van mijn account afblazen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
Zo, ik ben er ook klaar voor
Hoe laat gaan ze het huis in? Half 9 gaat-ie op slot toch?
GoedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik meld mij ook weer
Eerst even wat stof van mijn account afblazen...
Idem hier, maar goed zo af en toe probeer ik er ook wel wat van mee te pikken. Leuk dat je er weer even bentquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aight
Ik zal helaas weinig zien van SR waarschijnlijk, ik mag de hele week doorwerken.
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, Belga fietsen. Gok ik. Dan ben je wel dik een uur onderweg. Maar! Sinds gisteren is de Berlagebrug open en volgens mij maakt dat de tocht een stuk korter.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat Margriet het rond 20:45 sluit?
ah gevonden. nja, zou toch wel schelen geloof ik....quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....
Google maps roept vrolijk dat je het binnen een uur kan doen. Eerlijk gezegd vind ik dat wel erg snel. Bij de Florakade is trouwens ook een fietsenzaak. De Berlagebrug ligt bij het Damsterdiep een beetje t.h.v. het tankstation en Santelli. De Berlagebrug verbindt het Damsterdiep met de Sontweg, over het Eemskanaal. Volgens mij zou dat toch wel een 15 tot 20 minuten moeten schelen (lopen).quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, 4km volgens googlemaps. en die brug....waar ligt ie precies? zou het wel iets korter maken, maar niet heel veel denk ik....
nja, maar mijn fiets komt van Belga dus daar breng ik em dan ook het liefste heen......ben nu aan t kijken of het idd zoveel sneller is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Google maps roept vrolijk dat je het binnen een uur kan doen. Eerlijk gezegd vind ik dat wel erg snel. Bij de Florakade is trouwens ook een fietsenzaak. De Berlagebrug ligt bij het Damsterdiep een beetje t.h.v. het tankstation en Santelli. De Berlagebrug verbindt het Damsterdiep met de Sontweg, over het Eemskanaal. Volgens mij zou dat toch wel een 15 tot 20 minuten moeten schelen (lopen).
Daar komt mijn fiets ook weg, maar voor de reparaties vind ik het te ver weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar mijn fiets komt van Belga dus daar breng ik em dan ook het liefste heen......ben nu aan t kijken of het idd zoveel sneller is.
Hoe bereken je dat? Volgens mij klopt dat echt niet. In de oude situatie moet je eerst nog een stuk het Damsterdiep aflopen, de bocht om t.h.v de huidige brug over de Eems en dan weer een stuk terug richting de Sontweg. Geloof niet dat je dan praat over een afstand van 500 meterquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar mijn fiets komt van Belga dus daar breng ik em dan ook het liefste heen......ben nu aan t kijken of het idd zoveel sneller is.
mmm, scheelt zo'n 500m. das toch zo'n 5minuten. maar dan blijft het zeker 40-45minuten lopen en dat is met deze sneeuw niet echt prettig...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Cee het volgende:
GoedemMIDDAG! Vandaag is het zover!Kan het vanavond niet meeluisteren/zien maar vanaf morgen ben ik van de partij. Wilde eigenlijk naar Eindhoven gaan morgen maar ik moet nog te veel doen, dus ik denk dat het alleen dinsdag en vrijdag gaat worden dat ik daar geld door de bus ga flikkeren.
Oh ja, moet nog steeds een plaat aanvragen. Ik weet 't niiieieeet!
Cee !!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Cee het volgende:
GoedemMIDDAG! Vandaag is het zover!Kan het vanavond niet meeluisteren/zien maar vanaf morgen ben ik van de partij. Wilde eigenlijk naar Eindhoven gaan morgen maar ik moet nog te veel doen, dus ik denk dat het alleen dinsdag en vrijdag gaat worden dat ik daar geld door de bus ga flikkeren.
Hänschen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cee !!!. Ik ga ook niet naar Eindhoven. Te ver weg
.
Ke$ha
heb eerst googlemaps de route zonder die brug laten bepalen, toen uitgezocht waar die brug ongeveer licht en met www.afstandmeten.nl een nieuwe route ingetekend. lijkt echt maar zo'n 500m te schelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat? Volgens mij klopt dat echt niet. In de oude situatie moet je eerst nog een stuk het Damsterdiep aflopen, de bocht om t.h.v de huidige brug over de Eems en dan weer een stuk terug richting de Sontweg. Geloof niet dat je dan praat over een afstand van 500 meter.
Ennuh, sneeuw? Dat valt toch wel mee. De wegen zien er hier erg schoon uit.
Tori Amos - Winter. Zo, kun je dat ook van je lijstje strepenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Cee het volgende:
Dat kan toch helemaal niet Timoerquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb eerst googlemaps de route zonder die brug laten bepalen, toen uitgezocht waar die brug ongeveer licht en met www.afstandmeten.nl een nieuwe route ingetekend. lijkt echt maar zo'n 500m te schelen.
Gewoon elke dag heen. Even doorbikkelen, Roel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tori Amos - Winter. Zo, kun je dat ook van je lijstje strepen.
Ik ben er iig vrijdag en wellicht donderdag.
Ik zoek nog effe door, wil er eentje doen die niet heel vaak wordt aangevraagd maar waarvan er wel kans is dat ie wordt gedraaid. Tering wat ben ik toch een veeleisende trut voor die paar knaken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tori Amos - Winter. Zo, kun je dat ook van je lijstje strepen.
Ik kan niet elke dagquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon elke dag heen. Even doorbikkelen, Roel.
Iets van The Beatles danquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zoek nog effe door, wil er eentje doen die niet heel vaak wordt aangevraagd maar waarvan er wel kans is dat ie wordt gedraaid. Tering wat ben ik toch een veeleisende trut voor die paar knaken.
Ja Roel, ik wil dat je als vaste dorpsjosti daar iedere dag als een malle aan die brievenbus gaat klepperen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon elke dag heen. Even doorbikkelen, Roel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |