Was dat iedere zaterdag maar zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
wordt een rare zaterdag dit zo zonder Timur
Niet als slaapgast, maar die doos zal zich uiteraard wel zo nodig bij het Glazen Huis moeten laten zien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet helemaal meegekregen wie er allemaal komen slapen in het Glazen Huis... maar kunnen jullie me gerust stellen dat die stotterkut niet komt?
Dit dus.quote:
WIl Ton Boot nog wel denk ik danquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef -Hans- het volgende:
@borisz, Groningen (basketbalclub) heeft recent met Ton Boot gepraat over een eventueel terugkeer![]()
. Met alle respect, maar voor mij hoeft dat niet.
Ik vind Lucille stiekem wel een tof wijfquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucille komt sowieso... Gaan we lingo spelen.
quote:Je kunt alleen hele bedragen invullen.
Oh bedragen als 20,10 mag niet meer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een restricties weer:
Als je tegen betaling een plaat aanvraagt móet je akkoord geven dat het Rode Kruis je nog rotzooi kan toesturen.
En:
[..]. Alsof het systeem dat niet aankan
.
Dan maar geen plaat aanvragen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een restricties weer:
Als je tegen betaling een plaat aanvraagt móet je akkoord geven dat het Rode Kruis je nog rotzooi kan toesturen.
En:
[..]. Alsof het systeem dat niet aankan
.
Psies. Afgelopen jaren deed ik steeds 12,34 euro per plaat ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh bedragen als 20,10 mag niet meer?
dan ga ik voor 56.78 euriequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Afgelopen jaren deed ik steeds 12,34 euro per plaat ofzo.
Psies. Lekker ingewikkelde bedragen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, We mogen niet te gul zijn..
Ik vind die cheques altijd wel leuk om te zien.
GoedeMIDDAG !quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
wordt een rare zaterdag dit zo zonder Timur
Mark Rutte neemt de show over, denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG !. Erg raar inderdaad. Geen idee wie er zometeen komt.
Is dat Grenade? Die hoor ik vaak op een andere zender. Ik vind 'm ook erg goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe Bruno Mars is ook best
Frank D geloof ik. Bart A is er wel, maar schijnt al vanuit Eindhoven te presenteren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG !. Erg raar inderdaad. Geen idee wie er zometeen komt.
Wat een top-dj, Bart A.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank D geloof ik. Bart A is er wel, maar schijnt al vanuit Eindhoven te presenteren.
Jup, hij schijnt fitter en getergder dan ooit te zijn om weer kampioen te worden. Althans dat roept de technisch manager die 4 uur lang met hem heeft gesproken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
WIl Ton Boot nog wel denk ik dan.
Thanks. Lekker weinig 3FM uurtjes dus. Kan ik zo mooi optijd richting de stad. Dit gaat een lekker dagje wordenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank D geloof ik. Bart A is er wel, maar schijnt al vanuit Eindhoven te presenteren.
Grenade jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat Grenade? Die hoor ik vaak op een andere zender. Ik vind 'm ook erg goed.
Waar zag je dat terug... ik heb via Ideal betaaldquote:
Ik ben er donderdag en vrijdag te vinden, denk ik. Tenzij donderdag het weer heel kut zou zijn./quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Grenade ja
Woensdag is dus Lucille-dag... dan was de planning om te gaan kijken dus dat wordt lingo'en
In het bevestigingsmailtjequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar zag je dat terug... ik heb via Ideal betaald
heb jij toevallig een auto??quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks. Lekker weinig 3FM uurtjes dus. Kan ik zo mooi optijd richting de stad. Dit gaat een lekker dagje worden.
Oh ik was nummertje 1550quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het bevestigingsmailtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |