Ik heb liever dat pak sneeuw dan dat platgestampte ijzel dat spekglad is, ik weet niet hoe ik morgen de deur uit moetquote:
Ik weet niet zo goed wat ik ben. Maar geen bas denk ik. Ik weet wel dat ik vrij goede controle heb over mijn kopstemquote:
jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad![]()
Octaveren...damn is dat een woord?
Klinkt als ovulerenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat pak sneeuw dan dat platgestampte ijzel dat spekglad is, ik weet niet hoe ik morgen de deur uit moet
Het was net al geen doen meer, moest de muur vasthouden op de stoep
ik ben bas bariton, maar bassen vind ik zo gaaf om te doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik ben. Maar geen bas denk ik. Ik weet wel dat ik vrij goede controle heb over mijn kopstem.
Oh...waar reis jij heenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
Het hele weekend gaat het nog sneeuwen... Ik hoop maandag toch echt gewoon te kunnen reizen
Ik ben ook bas, mannenbas welteverstaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bas bariton, maar bassen vind ik zo gaaf om te doen
Ik ben ook op zoek naar een barbershop koor/groep
ijzel is naarquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat pak sneeuw dan dat platgestampte ijzel dat spekglad is, ik weet niet hoe ik morgen de deur uit moet
Het was net al geen doen meer, moest de muur vasthouden op de stoep
Dat is gaafquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook bas, mannenbas welteverstaan
Ik ga morgen denk ik ook maar een sneeuwpop makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
morgen maar binnen blijven en in de sneeuw spelen met de kids
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is gaaf
Er zin niet zoveel vrouwen die dat kunnen
Mijne ook niet, die gaan 10 minuten op de slee en dan is het klaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
mijn jongste zoon vroeg vanochtend al wanneer het weer lekker weer zou worden dat ie buiten kan spelen in de zon.
Het zijn geen winterkids
Owww je staat in de TTquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik ben een valse kraai
Coolquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bas bariton, maar bassen vind ik zo gaaf om te doen
Ik ben ook op zoek naar een barbershop koor/groep
Heul nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik ben een valse kraai
quote:
Ik zag net al auto's slippen, niet meer kunnen starten en dan staan er 4 aankomende auto's achter die niet meer kunnen remmenquote:
laatst een keer bijna een uur met ze in de sneeuw gespeeld, sleeen en een sneeuwpop maken bij een ander kindje in de straat hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook niet, die gaan 10 minuten op de slee en dan is het klaar
Ehm... volgend jaar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik ben mod. Benny wanneer komt er FOK!Idols?
de grootste fout die mensen maken bi slippen is tegen sturen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net al auto's slippen, niet meer kunnen starten en dan staan er 4 aankomende auto's achter die niet meer kunnen remmenIk kreeg het er gewoon benauwd van.
Ik hoop echt dat veel mensen niet onnodig de weg op gaan morgen.
Verplicht anoniemquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... volgend jaar?
Ik zat trouwens te denk over een iets ander concept, ala The Voice
Filmpjes zonder beeld en zonder username danquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... volgend jaar?
Ik zat trouwens te denk over een iets ander concept, ala The Voice
Ja wat een lieverdquote:
Joah... anoniem inzenden, ben je door moet je je herkenbaar maken en zo naar de volgende ronde ofzoquote:
Mijn vader zei ook altijd dat je als je slipt eigenlijk niet meer moet remmen maar de wielen moet laten draaien (op de motor remmen).quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de grootste fout die mensen maken bi slippen is tegen sturen..
Nooit, maar dan ook nooit doen, altijd blijven sturen in de richting waar je heen wil..
(geen garantie voor succes, maar bij tegen sturen gat het zeker mis)
Preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Filmpjes zonder beeld en zonder username dan
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
"Don't worry...
about a thing,
'Cause every little thing...
's gonna be all right.''![]()
![]()
Die zingt ook lekker meequote:
ja ook dat, als je glijdt met stilstaande wielen kun je helemaal niets meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn vader zei ook altijd dat je als je slipt eigenlijk niet meer moet remmen maar de wielen moet laten draaien (op de motor remmen).
Misschien doe ik meequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
Ik zal het wel ff uitwerken van de week en Greys lastig vallen
Dat was dus hier bij mij vandaag, auto's die van stilstand naar links en rechts gingenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ook dat, als je glijdt met stilstaande wielen kun je helemaal niets meer
Ja zo in de camera kijkend en miauw zeggenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo in de camera kijkend en miauw zeggen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo in de camera kijkend en miauw zeggen
Ik zag het dat bekkie bleef gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hele gesprekken heb ik met tijger
toch niet vaker dan met je man hequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hele gesprekken heb ik met tijger
Ik doe meequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... anoniem inzenden, ben je door moet je je herkenbaar maken en zo naar de volgende ronde ofzo
Ik ook...maar toch niemand weet dat ik het benquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van in een microfoon zingen. Daar word ik nerveus van.
Hier hebben we allemaal hellingen in de stad, mensen rollen naar beneden terwijl ze de helling op moeten en dan staan er 3 auto's achter je die niet meer kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ook dat, als je glijdt met stilstaande wielen kun je helemaal niets meer
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet vaker dan met je man he
O myquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal hellingen in de stad, mensen rollen naar beneden terwijl ze de helling op moeten en dan staan er 3 auto's achter je die niet meer kunnen stoppen.
Gelukkig is Eindhoven vrij plat. Ik kan me voorstellen dat het in een stad als Nijmegen ook echt levensgevaarlijk is met al die heuvels.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal hellingen in de stad, mensen rollen naar beneden terwijl ze de helling op moeten en dan staan er 3 auto's achter je die niet meer kunnen stoppen.
op mijn werk was het leuk naar buiten kijken vanmiddagquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniemquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... anoniem inzenden, ben je door moet je je herkenbaar maken en zo naar de volgende ronde ofzo
Zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniem
Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniem
Silence is goldenquote:
slaap lekker prrrrrquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Fijne avond nog allemaalEn welterusten voor straks of veel later
Truste Piscquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Slaap lekker kuikenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
Shit koen heeft gelijkal bijna 50 minuten verder
Ik zal het wel ff uitwerken en in FC posten... kunnen we altijd nog brainstormenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
en het is ook eerlijker, want de meeste stemmen komen van groupies die in dezelfde topics posten, en dat schakel je hiermee uit
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Slaap lekker Piquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
trustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Zolang het anoniem blijft, wie houdt mensen tegen om zichzelf te ontmaskeren?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
en het is ook eerlijker, want de meeste stemmen komen van groupies die in dezelfde topics posten, en dat schakel je hiermee uit
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
neeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga slapenzit ik precies binnen de 50 minuten
diskwalificatie bij ontdekkingquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang het anoniem blijft, wie houdt mensen tegen om zichzelf te ontmaskeren?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:08 schreef Koen66 het volgende:
het is op RTL intussen alweer tijd voor de sexgirls
hmm, volledig zal moeilijk gaan... maar met die paintwedstrijd lukte het laatst toch wel aardigquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang het anoniem blijft, wie houdt mensen tegen om zichzelf te ontmaskeren?
Bel eens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:08 schreef Koen66 het volgende:
het is op RTL intussen alweer tijd voor de sexgirls
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is geen droom maar een nachtmerrie
Ik begrijp het niet, wat is er leuk aan hem ?quote:
Miauw's katjesquote:
Gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, wat is er leuk aan hem ?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trusten
Shit ik ben er nog
ik wist hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trusten
Shit ik ben er nog
c_aquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trusten
Shit ik ben er nog
Wat is dat?quote:
C_A is weer als vanoudsquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar ik ook
Oquote:
Was jij er vorig jaar? In de topics bedoel ik...quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Symphonic het volgende:
En die live topics zijn ook altijd zo verschrikkelijk gaaf
Ik heb daar helemaal niks meequote:
Vorig jaar niet (toen zat ik in Portugal) maar het jaar daarvoor welquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was jij er vorig jaar? In de topics bedoel ik...
Ohw, ik volgde het vorig jaar hier en dat was wel leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorig jaar niet (toen zat ik in Portugal) maar het jaar daarvoor wel
Nopequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Gaan jullie er nog met zijn allen heen?
Ja dat is echt leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik volgde het vorig jaar hier en dat was wel leuk
O jaquote:
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Gaan jullie er nog met zijn allen heen?
je weet niet hoe leuk dat is, hor morrenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De e en de r zitten naast elkaar
Geen idee ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je weet niet hoe leuk dat is, hor morren
GVD ik blijf geen truste zeggen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Poging doen met slapen deel 3
Trusten
Dit is al 4 toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten
To zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten
gaat het nu lukkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had nog geen villa gezegd
Omg alle woorden zijn raar als je er over na gaat denken, ik zeg niet doen en doe je ogen dichtquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg een pm die ik nog moest lezen
Raar woord eigenlijk: moest
Okquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg alle woorden zijn raar als je er over na gaat denken, ik zeg niet doen en doe je ogen dicht
Ikke ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
en ik vond het weer eens ouderwets gezellig hier
Ik ook en ik moet slapenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een beetje melig aan het worden
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een beetje melig aan het worden
Ik heb het een keer gehad met het woord paddenstoel, ik kreeg het er serieus niet meer uit, met geen mogelijkheidquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg alle woorden zijn raar als je er over na gaat denken, ik zeg niet doen en doe je ogen dicht
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
inderdaad, dat was lang geleequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Als je een woord maar vaak genoeg zegt dan krijg je dat, ik bedoel waarom heet een borstel een borstel, en waarom een toilet een toilet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad met het woord paddenstoel, ik kreeg het er serieus niet meer uit, met geen mogelijkheid
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'stop 'm op een warme plek', maar dat komt vast weer verkeerd over![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'stop 'm op een warme plek', maar dat komt vast weer verkeerd over![]()
daar moet je al helemaal niet over na gaan denkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je een woord maar vaak genoeg zegt dan krijg je dat, ik bedoel waarom heet een borstel een borstel, en waarom een toilet een toilet?
Onder de deken, Iphone weg en slapenquote:
Dat vind ik wel grappigquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar moet je al helemaal niet over na gaan denken
Il lig onder dekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Onder de deken, Iphone weg en slapen
Je vinger dus niet want daar tik je mee en die is koud .... HA BETRAPTquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vinger dus niet want daar tik je mee en die is koud .... HA BETRAPT
Waarom, waarom, waarom?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in....
whahaah doordenkertquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Als toilet toilet niet is, kan ik niet poepen. En als een borsten een borstel niet is, dan kan ik me remsporen niet wegborstelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je een woord maar vaak genoeg zegt dan krijg je dat, ik bedoel waarom heet een borstel een borstel, en waarom een toilet een toilet?
Nu ben ik dus meligquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als toilet toilet niet is, kan ik niet poepen. En als een borsten een borstel niet is, dan kan ik me remsporen niet wegborstelen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als toilet toilet niet is, kan ik niet poepen. En als een borsten een borstel niet is, dan kan ik me remsporen niet wegborstelen
Ik tik nu met duimquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Miranda die niet kan poepen, the horrorquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bostel jij de remsporen (en waarom heten die zo?) weg met je borsten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zeg je nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel borstel niet borsten
ik lig lachend in bedquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bostel jij de remsporen (en waarom heten die zo?) weg met je borsten?
OMG
Ik ookquote:
jaja, te laatquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel borstel niet borsten
ja, nja, jah, ja [/loesie]quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Wendy hou je bek
Shit ze gonst nog steeds rond in mijn hoofd
ik heb het geluid van Duffy nog in m'n hoofd.... ie-ie-ie-iequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Wendy hou je bek
Aww arme Symph, the horrorquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Wendy hou je bek
Ik was het net vergetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het geluid van Duffy nog in m'n hoofd.... ie-ie-ie-ie
quote:
de goeie helft danquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wendy
Was ze er ook vandaag? Damn ik hen die hele show maar half gevolgd
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wendy
Was ze er ook vandaag? Damn ik hen die hele show maar half gevolgd
En daar ging mijn laatste slokquote:
Ik zie het voor me dat weet jequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik lig nu ook gierend over mijn toetsenbord
bij Nick dacht ik ook al damn wie is die gast naast Simon?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste miste ik Nick al
En nu kan ik me heel Wendy niet meer herinneren
Btw wat doe ik hier nog
je hebt echt de goede helft gevolgdquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste miste ik Nick al
Btw wat doe ik hier nog
Wendy was dat monster naast Martijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste miste ik Nick al
Btw wat doe ik hier nog
Wendy was er echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt echt de goede helft gevolgd
Nee hoor, die Sjeleburtie kwam zomaar uit de lucht vallenquote:
Want?quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 5 weken en 5 dagen nuchter
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 5 weken en 5 dagen nuchter
quote:
Van Cityville?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roel
Hij had een feestje: zijn broer is burgemeester geworden
ik wil wel vaak dat ze er niet is maar ze was er echtquote:
had ze haar klit opgestoken, vandaar dat ze zo beroerd praattequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran Wendy had zo'n zwart ding aan, op haar schouders allemaal reepjes en haar haar zat als een klit opgestoken
Evhtquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran Wendy had zo'n zwart ding aan, op haar schouders allemaal reepjes en haar haar zat als een klit opgestoken
Wendy filter stond aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Evht
Ik heb haar echt niet gezien
Ik zag wat ik postte en ik wist hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had ze haar klit opgestoken, vandaar dat ze zo beroerd praatte
quote:
Nou ja ik weet niet of hij net zo groot isquote:
Kom je voor mijn deur staan danquote:
Theatheroptreden in Leeuwarden toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roel
Hij had een feestje: zijn broer is burgemeester geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |