De zaal ging bijna los toen het nummer moest beginnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als daarop ge SMS-ed had mogen worden dan was ze eruit gevlogen
Whahahaha, breezertaal bestaat niet meer we hebben nu Wendy Taalquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De zaal ging bijna los toen het nummer moest beginnen.
Want "OMG WE HEBBEN EEN SELLEBRUTIE"
Daar hou ik niet van, maar dat kan ik wel normaal afluisteren.quote:
Jaquote:
Geneautuhquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahaha, breezertaal bestaat niet meer we hebben nu Wendy Taal
Oh maar wacht, jij spant natuurlijk helemaal de kroon met je TT's.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahaha, breezertaal bestaat niet meer we hebben nu Wendy Taal
Ja dat is ook een mooi nummerquote:
Ik hoop echt dat er een hoop mensen alsnog thuis zijn gekomen, man wat een dramaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
Het verkeer- en weeralarm zijn ingetrokken
Prachtig nummerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van, maar dat kan ik wel normaal afluisteren.![]()
Dit vanavond, ik was bijna in shock
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Die zingt ook zo fijn mee.
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar wacht, jij spant natuurlijk helemaal de kroon met je TT's.![]()
Al is dat ouderwetsch schelden
6 uur in de file...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er een hoop mensen alsnog thuis zijn gekomen, man wat een drama
Nu die pakken sneeuw nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
Het verkeer- en weeralarm zijn ingetrokken
blijft vaag dat ik zo weinig problemen had tijdens Almere - Zoetermeerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er een hoop mensen alsnog thuis zijn gekomen, man wat een drama
Als een echte poezelquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef -Miauw- het volgende:
JaIk zing alleen zo vals en zo hoog als ik weet niet wat
ik heb vanmiddag ook 3,5 uur gedaan over 38 kilometerquote:
Ik haal het niet in de originele toonsoort, maar als ik het octaveer wel. Alleen is dan het begin zo laagquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Prachtig nummer
[..]
JaIk zing alleen zo vals en zo hoog als ik weet niet wat
Sneeuw en Nederlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag ook 3,5 uur gedaan over 38 kilometer
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag ook 3,5 uur gedaan over 38 kilometer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |