Die zingt ook lekker meequote:
ja ook dat, als je glijdt met stilstaande wielen kun je helemaal niets meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn vader zei ook altijd dat je als je slipt eigenlijk niet meer moet remmen maar de wielen moet laten draaien (op de motor remmen).
Misschien doe ik meequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
Ik zal het wel ff uitwerken van de week en Greys lastig vallen
Dat was dus hier bij mij vandaag, auto's die van stilstand naar links en rechts gingenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ook dat, als je glijdt met stilstaande wielen kun je helemaal niets meer
Ja zo in de camera kijkend en miauw zeggenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo in de camera kijkend en miauw zeggen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo in de camera kijkend en miauw zeggen
Ik zag het dat bekkie bleef gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hele gesprekken heb ik met tijger
toch niet vaker dan met je man hequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hele gesprekken heb ik met tijger
Ik doe meequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... anoniem inzenden, ben je door moet je je herkenbaar maken en zo naar de volgende ronde ofzo
Ik ook...maar toch niemand weet dat ik het benquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van in een microfoon zingen. Daar word ik nerveus van.
Hier hebben we allemaal hellingen in de stad, mensen rollen naar beneden terwijl ze de helling op moeten en dan staan er 3 auto's achter je die niet meer kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ook dat, als je glijdt met stilstaande wielen kun je helemaal niets meer
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet vaker dan met je man he
O myquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal hellingen in de stad, mensen rollen naar beneden terwijl ze de helling op moeten en dan staan er 3 auto's achter je die niet meer kunnen stoppen.
Gelukkig is Eindhoven vrij plat. Ik kan me voorstellen dat het in een stad als Nijmegen ook echt levensgevaarlijk is met al die heuvels.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal hellingen in de stad, mensen rollen naar beneden terwijl ze de helling op moeten en dan staan er 3 auto's achter je die niet meer kunnen stoppen.
op mijn werk was het leuk naar buiten kijken vanmiddagquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniemquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... anoniem inzenden, ben je door moet je je herkenbaar maken en zo naar de volgende ronde ofzo
Zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniem
Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniem
Silence is goldenquote:
slaap lekker prrrrrquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Fijne avond nog allemaalEn welterusten voor straks of veel later
Truste Piscquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Slaap lekker kuikenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
Shit koen heeft gelijkal bijna 50 minuten verder
Ik zal het wel ff uitwerken en in FC posten... kunnen we altijd nog brainstormenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
en het is ook eerlijker, want de meeste stemmen komen van groupies die in dezelfde topics posten, en dat schakel je hiermee uit
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Slaap lekker Piquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
trustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |