Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniemquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... anoniem inzenden, ben je door moet je je herkenbaar maken en zo naar de volgende ronde ofzo
Zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniem
Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de voice echt letterlijk neemt hou je het tot het einde anoniem
Silence is goldenquote:
slaap lekker prrrrrquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Fijne avond nog allemaalEn welterusten voor straks of veel later
Truste Piscquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Slaap lekker kuikenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
Shit koen heeft gelijkal bijna 50 minuten verder
Ik zal het wel ff uitwerken en in FC posten... kunnen we altijd nog brainstormenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
en het is ook eerlijker, want de meeste stemmen komen van groupies die in dezelfde topics posten, en dat schakel je hiermee uit
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Slaap lekker Piquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
trustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |