quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'stop 'm op een warme plek', maar dat komt vast weer verkeerd over![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'stop 'm op een warme plek', maar dat komt vast weer verkeerd over![]()
daar moet je al helemaal niet over na gaan denkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je een woord maar vaak genoeg zegt dan krijg je dat, ik bedoel waarom heet een borstel een borstel, en waarom een toilet een toilet?
Onder de deken, Iphone weg en slapenquote:
Dat vind ik wel grappigquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar moet je al helemaal niet over na gaan denken
Il lig onder dekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Onder de deken, Iphone weg en slapen
Je vinger dus niet want daar tik je mee en die is koud .... HA BETRAPTquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vinger dus niet want daar tik je mee en die is koud .... HA BETRAPT
Waarom, waarom, waarom?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in....
whahaah doordenkertquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Als toilet toilet niet is, kan ik niet poepen. En als een borsten een borstel niet is, dan kan ik me remsporen niet wegborstelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je een woord maar vaak genoeg zegt dan krijg je dat, ik bedoel waarom heet een borstel een borstel, en waarom een toilet een toilet?
Nu ben ik dus meligquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als toilet toilet niet is, kan ik niet poepen. En als een borsten een borstel niet is, dan kan ik me remsporen niet wegborstelen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als toilet toilet niet is, kan ik niet poepen. En als een borsten een borstel niet is, dan kan ik me remsporen niet wegborstelen
Ik tik nu met duimquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Miranda die niet kan poepen, the horrorquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bostel jij de remsporen (en waarom heten die zo?) weg met je borsten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zeg je nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel borstel niet borsten
ik lig lachend in bedquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bostel jij de remsporen (en waarom heten die zo?) weg met je borsten?
OMG
Ik ookquote:
jaja, te laatquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel borstel niet borsten
ja, nja, jah, ja [/loesie]quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Wendy hou je bek
Shit ze gonst nog steeds rond in mijn hoofd
ik heb het geluid van Duffy nog in m'n hoofd.... ie-ie-ie-iequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Wendy hou je bek
Aww arme Symph, the horrorquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Wendy hou je bek
Ik was het net vergetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het geluid van Duffy nog in m'n hoofd.... ie-ie-ie-ie
quote:
de goeie helft danquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wendy
Was ze er ook vandaag? Damn ik hen die hele show maar half gevolgd
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wendy
Was ze er ook vandaag? Damn ik hen die hele show maar half gevolgd
En daar ging mijn laatste slokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |