Ik heb daar helemaal niks meequote:

Vorig jaar niet (toen zat ik in Portugal) maar het jaar daarvoor welquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was jij er vorig jaar? In de topics bedoel ik...

Ohw, ik volgde het vorig jaar hier en dat was wel leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorig jaar niet (toen zat ik in Portugal) maar het jaar daarvoor wel

Nopequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Gaan jullie er nog met zijn allen heen?

Ja dat is echt leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik volgde het vorig jaar hier en dat was wel leuk

O jaquote:

Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Gaan jullie er nog met zijn allen heen?

je weet niet hoe leuk dat is, hor morrenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De e en de r zitten naast elkaar

Geen idee ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je weet niet hoe leuk dat is, hor morren

GVD ik blijf geen truste zeggen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Poging doen met slapen deel 3
Trusten

Dit is al 4 toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten

To zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten

gaat het nu lukkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten

quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had nog geen villa gezegd

Omg alle woorden zijn raar als je er over na gaat denken, ik zeg niet doen en doe je ogen dichtquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg een pm die ik nog moest lezen
Raar woord eigenlijk: moest

Okquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg alle woorden zijn raar als je er over na gaat denken, ik zeg niet doen en doe je ogen dicht

Ikke ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
en ik vond het weer eens ouderwets gezellig hier

Ik ook en ik moet slapenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een beetje melig aan het worden

Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een beetje melig aan het worden

Ik heb het een keer gehad met het woord paddenstoel, ik kreeg het er serieus niet meer uit, met geen mogelijkheidquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg alle woorden zijn raar als je er over na gaat denken, ik zeg niet doen en doe je ogen dicht

Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:

inderdaad, dat was lang geleequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:

Als je een woord maar vaak genoeg zegt dan krijg je dat, ik bedoel waarom heet een borstel een borstel, en waarom een toilet een toilet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad met het woord paddenstoel, ik kreeg het er serieus niet meer uit, met geen mogelijkheid

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |