Ik zie het voor me dat weet jequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik lig nu ook gierend over mijn toetsenbord
bij Nick dacht ik ook al damn wie is die gast naast Simon?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste miste ik Nick al
En nu kan ik me heel Wendy niet meer herinneren
Btw wat doe ik hier nog
je hebt echt de goede helft gevolgdquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste miste ik Nick al
Btw wat doe ik hier nog
Wendy was dat monster naast Martijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste miste ik Nick al
Btw wat doe ik hier nog
Wendy was er echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt echt de goede helft gevolgd
Nee hoor, die Sjeleburtie kwam zomaar uit de lucht vallenquote:
Want?quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 5 weken en 5 dagen nuchter
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 5 weken en 5 dagen nuchter
quote:
Roelquote:
Van Cityville?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roel
Hij had een feestje: zijn broer is burgemeester geworden
ik wil wel vaak dat ze er niet is maar ze was er echtquote:
had ze haar klit opgestoken, vandaar dat ze zo beroerd praattequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran Wendy had zo'n zwart ding aan, op haar schouders allemaal reepjes en haar haar zat als een klit opgestoken
Evhtquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran Wendy had zo'n zwart ding aan, op haar schouders allemaal reepjes en haar haar zat als een klit opgestoken
Wendy filter stond aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Evht
Ik heb haar echt niet gezien
Ik zag wat ik postte en ik wist hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had ze haar klit opgestoken, vandaar dat ze zo beroerd praatte
quote:
Nou ja ik weet niet of hij net zo groot isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |