stom he, maar als ik dat draaide realiseerde ik me dat ik toch wel heimwee hadquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk, in de auto, raampjes open, meeblehren, in Utrecht, vooral richting hockey
en raar kijkendat ze deden
Oh en ik denk dat ze wat meer stadionnetjes vullen dan Nick en Simon. En dat zonder Symphonicaquote:
Jij ook gefeliciteerd met de 1000, zeiksnolquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en ik denk dat ze wat meer stadionnetjes vullen dan Nick en Simon. En dat zonder Symphonica
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met de 1000, zeiksnol
Neeheee, Qut is aan het bieren natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
En jullieJa ook jij oh-oh, en waar is Qwea? Die zit zeker weer te vingeren bij een <about:blank> ?
Deze is te ergquote:
Dat was toch alleen eerste en tweede kerstdag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeheee, Qut is aan het bieren natuurlijk
*grin* Weken, wat zeg ik, maanden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Daar heeft Pagan de hele dag voor zitten lurken, feli dude
quote:
Get a lifequote:
Na een zeker momentje had ik iets recht te zetten en lag in een hinderlaag.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
En ze mogen dr echt allemaal uit van mij, het zal me jeuken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Meike, pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATER
Stel je voor dat er nog niet genoeg sponsoring is
Zeg je dan ook JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Maes het volgende:
Mijn haar wordt een beetje zoals Duffy (zonder extensions)
En eeehheeeeheeendleslyhyhyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je dan ook JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A?
JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-Aquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je dan ook JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A?
No shit sherlockquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het idee dat jullie niet naar Top Gear zitten te kijken.
Ik snap het alweer nietquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heeft Anne nou dat leuke zwarte jurkje van net niet meer aan?
Omdat ze zich prettiger voelde in de gedrochten outfitquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heeft Anne nou dat leuke zwarte jurkje van net niet meer aan?
JA!quote:
Nog niet schat het is 23.22 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
It's a quarter after oneeeeeeee
I'm a little drunk
and I need you nohohowwwwwwwwwwwwwwwwwww
Tis wel toepasselijker jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze zich prettiger voelde in de gedrochten outfit
Snel dan, hupquote:
Ga daar eens mee beginnen danquote:
En ook niet naar Saw of Hostel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het idee dat jullie niet naar Top Gear zitten te kijken.
Pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATERquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATER
Ga ik ff op mijn SAMSUNG GALAXY TAB met VODAFONE internet het nieuws checken
Nou wij houden hier niet zo van sluikreclamequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATER
Ga ik ff op mijn SAMSUNG GALAXY TAB met VODAFONE internet het nieuws checken
Zonder Franse meuk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, drank dr bij, laat het nu maar wel leuk worden dan
proost !quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, drank dr bij, laat het nu maar wel leuk worden dan
Het is maar goed dat we weten dat het over honden gaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Morgen zouden de mannen de teefjes komen brengen, maar ze smssen net dat het niet door gaat want ze zouden morgen dan heen en weer moeten vanuit Delft.
Zijn ouders gaan nu van hier naar daar, en brengen hun dan zondag naar Schiphol en dumpen de teven dan volgende week ergens, wel zo verstandig
Raf moet ophoeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
Biertje pakken
Raf vs. Meike dus?
en Shary-An vs. Nyssina...
Nou Meike moet wel blijven, bij die laatste boeit het me niet zo, vond SA nou ook niet echt knallen, maar dat deed vrijwel niemand. Ik vind het wel leuk dat die Leonie door isEcht zo'n type die te 'gewoontjes' zou zijn voor een Popstars ofzo en hier straks gewoon dus in de kwartfinale zit
JEZUS TERING!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Raf moet ophoeren.
En Nyssina meenemen.
Tell ' em Greys!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Raf moet ophoeren.
En Nyssina meenemen.
Dees 2 dames:quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef indaha het volgende:
Hoeveel hondjes krijg je te logeren en welk merk?
de drank doet z'n werk go Greysquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Raf moet ophoeren.
En Nyssina meenemen.
How cutequote:
Eindhoven city wel!quote:
Ja, ze komen van dezelfde fokker als Frits en Karel en ze logeren hier aan de lopende bandquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef indaha het volgende:
[..]
How cute, gaat het goed samen met die van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ze komen van dezelfde fokker als Frits en Karel en ze logeren hier aan de lopende band
Ik vind het gruwelijk gezongenquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapenTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelijk heb je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik ga slapenWelterusten Tombo , ik ga ook naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ze is NL maar woont daar en ze ziet dr uit als een oostblokhoerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
En Nyssina is dus Zwitsers, niet oostblok, oh-oh.
Neuh die gaat wel door denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze S-A in bescherming gaan nemen tegen d'r poliep
Ja maar dáár is dus Zwitserland? En last time I checked lag dat niet echt in de buurt van het oostblokquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is NL maar woont daar en ze ziet dr uit als een oostblokhoer
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou volgend jaar dus The Poliep ft. S-A
Welk gedeelte van ze ziet er uit als een oostblokhoer snap je nou niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dáár is dus Zwitserland? En last time I checked lag dat niet echt in de buurt van het oostblok
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
Zou S-A d'r kop ook 360 graden kunnen draaien?
Dat 'Your mother sucks cock in hell' in een verknipt stemmetje moet wel al lukken
Ja maar, Zwitserlandquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ze ziet er uit als een oostblokhoer snap je nou niet?
Ook niet iets uit het oostblokquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je niet wat een Zwitsers zakmes is?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook niet iets uit het oostblok![]()
Een zakmes met 324930490232 van die handige tools
Je vergeet haar eerder dan Raf, das wel waar. Maar ik vind haar wel beter zingenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef Bamba het volgende:
Ik kan niet naar dat hoofd van Meike blijven kijken, ze heeft iets heel onaangenaams
ik dacht altijd dat dat ding een photoshop was, maar ik zag em laatst in Wired staanquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De grootste heeft er maar 85
![]()
[ afbeelding ]
Hey, je hoeft niet te kijken he wijfquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
blablablabla, dit verhaaltje moeten ze ook echt afschaffen, dat begint écht heel sneu te worden
Ik vond Raffaella nu beter, maar dat is ook waarschijnlijk door het liedjequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet haar eerder dan Raf, das wel waar. Maar ik vind haar wel beter zingen
Ja want ze wil nie repeterenquote:
No Shit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
AHA!
Hoorden jullie dat?
Vanaf 7 jannewarie met 3 talenten van elke coach![]()
Jezus Fuck!
Ja eindelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
AHA!
Hoorden jullie dat?
Vanaf 7 jannewarie met 3 talenten van elke coach![]()
Jezus Fuck!
Broekie!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Zo, zijn Greys en Ll weer de koffer in gedoken of wat?
Wait, whut?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Zo, zijn Greys en Ll weer de koffer in gedoken of wat?
Het staat dr al lang, je had t kunnen weten als je ff een paginaatje gelezen had of zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Oognip het volgende:
Sorry maar kan Iemand mIj vertellen of shary an nu door is of niet?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Oognip het volgende:
Sorry maar kan Iemand mIj vertellen of shary an nu door is of niet?
Biatchquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het staat dr al lang, je had t kunnen weten als je ff een paginaatje gelezen had of zo![]()
Of kijk ff in TAL
Ik was wat muziek aan het luisteren waar ik hier niet mee terecht kan in deeltje 1000quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja Greys, laatst waren jullie ook inene samen weg
Ik heb het hele topic doorgelezen maar sorry daar werd ik niet wijzer van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het staat dr al lang, je had t kunnen weten als je ff een paginaatje gelezen had of zo![]()
Of kijk ff in TAL
Nee jij kijkt gewoon gezellig meequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Biatch
Ik lees ook niet alles terug hoah!
Ik post hier toch gewoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja Greys, laatst waren jullie ook inene samen weg
Oei, das best ernstigquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic doorgelezen maar sorry daar werd ik niet wijzer van.
Twas je eigen ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was wat muziek aan het luisteren waar ik hier niet mee terecht kan in deeltje 1000
Kun je zien hoe onduidelijk het isquote:
Hadden ze net zo goed ff de paar vrachtwaggels de heuvel op kunnen duwen bij Houten, had weer 50km file gescheeldquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
OMG je zal verslaggever zijn en de hele dag langs die snelweg moeten staan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je niet wat een Zwitsers zakmes is?
Night babequote:
Mijne is opop dus ik moet wel stoppenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even een drankje nemen.
Het is weer nodig
nightnightquote:
Ik heb dat ene glaasje in 1 keer achterover gegoten en dat was geen goed ideequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is weer nodig
HELEMAAL KAPOT MORGUH JONGUH!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is weer nodig
Oh ja, hoe was die film nou dan kut?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HELEMAAL KAPOT MORGUH JONGUH!
We drinken die hele toko leeg, en dan zeggen we
IK BETAAL HELEMAAL NIETS MEER
Ja heel gaafquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, hoe was die film nou dan kut?
Dat ga ik nu doen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat ene glaasje in 1 keer achterover gegoten en dat was geen goed idee
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HELEMAAL KAPOT MORGUH JONGUH!
We drinken die hele toko leeg, en dan zeggen we
IK BETAAL HELEMAAL NIETS MEER
Serieus?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaftoch eigenlijk ook wel een 'bios-film' hoor
Ja hij was echt wel geslaagd, het had gewoon niet langer moeten duren want dan werd het flauw, maar hij was echt wel erg leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
![]()
En was ie echt helemaal leuk?
Ik kijk nog ff P&W met Femquote:
Jemig, en hij komt nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar net wel weer even fijn telefonisch ruzie gemaakt
Truste, ik ga nog een ronde sneeuwstampen en in coma vallenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Ik ga naar bed in elk geval
Stamp ze en trust alvastquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Truste, ik ga nog een ronde sneeuwstampen en in coma vallen
Gewoon even een dikkequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Ik ga naar bed in elk geval
Ik ga slapenDat had ik dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet Pagan toch even feliciteren met de 1000 lapo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Strega op 18-12-2010 01:37:09 ]De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
En ook van hier een dikkequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef indaha het volgende:
Ja hoor volgens mij ben ik bijna of helemaal de oudste hier
quote:
quote:
^^quote:
Hoe is het met je? Is het mee- of tegengevallen?quote:
Het gaat opzich wel. Heb veel pijn. Maar drink veel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Is het mee- of tegengevallen?
Zelfs een Thaise post in het 1000e deel!quote:
Nee johquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet niet hoe of wat maar knuffel voor greys!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voel je je?
Heb je een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
... en om de feestvreugde nog wat te verhogen...
Ik ben niet zo gebakkerig, maar als er een bananengebakje tussen zit pik ik die inquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo snel dat mokkagebakje inpikt voordat iemand anders die neemt
Ik snap die lammetjes niet die een moment als dit uitkiezen met die sneeuw en de kou!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Oja, onze buurman/schapenmeneer/schoolbuschauffeur heeft Christan gisteren, toen hij hem op de hoek afzette, verteld dat het eerste lammetje geboren isHopelijk mogen we snel een kijkje (en foto's) nemen
't Is niet het lammetje dat het tijdstip uitkiestquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik snap die lammetjes niet die een moment als dit uitkiezen met die sneeuw en de kou!
Maar ik verheug me ook nu al op de foto's
Met een beetje mazzel, zegt zequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
Oh, als je op Buienradar de 24-uur-vooruit optie kiest, komen we vanaf een uur of 23 vanavond weer volop in de sneeuwDus met een beetje mazzel sneeuwen Ll, Goodbye en ik in vanavond in een Woerdense kroeg
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gebakkerig, maar als er een bananengebakje tussen zit pik ik die in
Hoeraquote:
Waar was je dan? Heb ik weer iets belangrijks gemist?quote:
Nee, alleen geen geweten en een zware rechtervoetquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel, zegt ze![]()
![]()
Heeft Ll wel winterbanden?
Oh, eh, ik bedenk me net, dat eh, ik vanavond al plannen heb. Moet studeren, ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, alleen geen geweten en een zware rechtervoet
Succes!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, eh, ik bedenk me net, dat eh, ik vanavond al plannen heb. Moet studeren, ja!
?????quote:
Vast welquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef indaha het volgende:
Effe snel tussendoor knuffel voor Greysen ook een knuffel en veel beterschap voor DM
en nu mijn menneke maar eens zeggen dat het toch echt tijd wordt om op te staan
Ja hoor es, wij hebben jouw gebruiksaanwijzing toch nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:55 schreef senesta het volgende:
Nja ik roep meestal FIPO maar op pagina 6 vond ik dat wat vreemd. Het is een Ergens Op Het Einde Post geworden
Sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor es, wij hebben jouw gebruiksaanwijzing toch nietHoe moeten wij dat nou snappen?
Er staat in de krant toch wel een nummer wat je kunt bellen met klachten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Kolomos het volgende:
Ik bekogel de krantenbezorgen wanneer ik hem zie met liters sneeuw, werkelijk die vent/meid heeft geen graantje respect verdiend zeg. Ik heb nu van de 17 zaterdagen dat ik abbonee ben 3 kranten gekregen!
Ik zou vanmiddag naar amsterdam maar ik heb het wel afgeblazenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het wachten op de![]()
zullen-we-vanmiddag-maar-niet-over-gestrooide-wegen-rijden telefoontjes.
![]()
Maar misschien verrassen mijn koordames me nog. Themohemd, thermolegging, 2 dikke truien, 2 mutsen en 2 paar handschoenen liggen klaar!
Maar jij woont in midden Nederland dat gisteren helemaal dichtgesneeuwd is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou vanmiddag naar amsterdam maar ik heb het wel afgeblazen
2 mutsenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het wachten op de![]()
zullen-we-vanmiddag-maar-niet-over-gestrooide-wegen-rijden telefoontjes.
![]()
Maar misschien verrassen mijn koordames me nog. Themohemd, thermolegging, 2 dikke truien, 2 mutsen en 2 paar handschoenen liggen klaar!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, eh, ik bedenk me net, dat eh, ik vanavond al plannen heb. Moet studeren, ja!
Een strakke zwarte.quote:
Hooooo! Ik heb geen reden dat iets niet kan. Maar ben aan het wachten tot anderen met redenen komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef Kolomos het volgende:
Dit is een grote samenzwering. Iedereen heeft een reden waarom iets niet kan. Pfff.....
Amandelen zijn er gister uit gehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar was je dan? Heb ik weer iets belangrijks gemist?
Heyyyy, de 1000
Ben je weer thuis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Amandelen zijn er gister uit gehaald.
Sla en tomaat er vanaf, pureren en heel erg verdunnen met milkshake.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje.![]()
Ik heb zin in een hamburger.
Jammiequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Sla en tomaat er vanaf, pureren en heel erg verdunnen met milkshake.![]()
Smakelijk!
Net op tijd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, nog even snel een postje in topic 1000
Zo zijn wij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is oh-oh? Zuwwe stiekem het toptic volposten voor ze wakker is
Ingel!quote:
Ik post HARD.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Moet lukken als we allemaal zachtjes posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |