Jawel maar die hadden de gehakt en hart binnen zien komen voor Fa Shi dr taartje dus dat was even intressanterquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, altijd weer lachen met mams
[..]
Nou, mocht je er nog over willen nadenken, dan mag dat. Als je ze eerst even wilt uitchecken, dan mag dat. Ze wonen bij ons in het durp, dus je roept maar
Die blikquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nonneke het volgende:
Vergeet ik zomaar een foto, Sylver wou wel vast een lamsoortje testen![]()
[ afbeelding ]
Hihi heerlijke ondankbare snerthondenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel maar die hadden de gehakt en hart binnen zien komen voor Fa Shi dr taartje dus dat was even intressanter
Mss is Duffy nog aan het langlaufenquote:
Ik hou nooit zo van die ingebouwde kopstemovergangdingenquote:
Van Ilse in dit nr kan ik het hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van die ingebouwde kopstemovergangdingen
Maar verder
PMquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Net al gekeken ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Kim is als laatste zo.
Kijk nou ff allemaal deze, als het begin wat saai is vanaf 2 minuten![]()
waarom zeg je t dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Neequote:
Omdat ik het zo leuk vindquote:
Zónder zou ik het mooier vindenquote:
Als ik lesbo was zou ik dr mss nog wel doen hoorquote:
Maandag geloof ikquote:
Als jij lesbo wordt, dan doe ik jou eerstquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Als ik lesbo was zou ik dr mss nog wel doen hoor
Het wàt?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij lesbo wordt, dan doe ik jou eerst
Dat zei ik niet hoor
Nee, ik word geen mod, maak je geen zorgenquote:
Laat je niet uit de tent lokken, gewoon niets zeggen, ook geen hints of wat het niet isquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik word geen mod, maak je geen zorgen
Toen ik op FOT de prijsvragen deed, had ik ook al last van DNS-en jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
En Rewimo, doe maar niet, we hebben al te veel slotjesposters hier
das al lang geleeeeequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toen ik op FOT de prijsvragen deed, had ik ook al last van DNS-en ja
Ze haalde het ook gewoon een paar keer echt niet.quote:
De jury heeft iets anders gehoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Het is gewoon een afschuwelijk nummer en ze deed het ook nog es slecht
Zoals altijdquote:
Ik wil die Duffy ook zienquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja zeg, waar blijft Duffy nou??????????
Ze zeiden het echt toch?
![]()
Ik zat oude Serious Request filmpjes te kijken, veel leuker, morgen gaat het weer los![]()
Toen Ilse logeerde heb ik de hele nacht zitten kijken
Zag je Ben en Lenny lachen in het publiek??quote:
Jij bent een fucking softiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een softy, ik hou van kerstliedjes en zeker als ze door meerdere mensen gezongen worden
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
woowoowoowowoowoowowwwowowoowowoowow
woow
woooowwww
bijna 1000
Telegraaf (uiteraard)quote:Optreden Duffy in The Voice of Holland onzeker
Het is nog onzeker of Duffy vanavond zal optreden in het populaire talentenprogramma The Voice of Holland. De Merci-zangeres zit vast in de sneeuw.
Het is dus nog even afwachten of het Duffy nog lukt om op tijd te komen.
Ook de ouders van deelneemster Leonie Meijer zitten vast door het slechte weer en kunnen vanavond niet aanwezig zijn om hun dochter aan te moedigen in de spannende strijd.
Ze zit al in opperste concentratie waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat nu helemaal voor de lapo zeker?
nu alquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze zit al in opperste concentratie waarschijnlijk
schienouohopquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, ik wil naar bed, kunnen jullie effe doorposten?
De merci-zangeres..quote:
OMG opgevertquote:
Je mist 'm echt héquote:
Hou het dan ook een geheimpjequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Laat mij ook eens een geheimpje hebben
Oh doen we Jezus Fuck de 1000?quote:
Je weet hopelijk dat ik niet klik héquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij als kiespijn he, op vrijdagavond
Hier, pour vous
Alsof ik iets te zeggen heb over de muziek in die kroegquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
je wist toch dat morgen een verbod geldt op franse muziek en muziek van vóór 1980?
Maar vandaag lekker nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
je wist toch dat morgen een verbod geldt op franse muziek en muziek van vóór 1980?
quote:
Dat dacht ik tot nu toe ook , weer wat geleerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik dacht altijd dat ie 'Oehhhhhhhhhh rappetietoeeeeeeeeeeee' zong vroeger
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot nu toe ook , weer wat geleerd
overloperquote:
Zo, die quote ik ff voor de zekerheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het deeltje 1000 er verschoond van laat
Kunnen we dat niet gewoon als TT doen? Zónder Franse pleurisherrie, en dan vanaf nu alle SC-delen #1000 laten zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, die quote ik ff voor de zekerheid
Nee ik heb 'm gekeken, maar toen heb ik serieus door zitten klikken wegens 'te saai'quote:
ja ik ook want zou niet weten hoe dat moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef Bamba het volgende:
Ik wil sowieso niet de lapo hebben, dus ik houd even m'n mond nu
Hoe jong ben je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef indaha het volgende:
Ja hoor volgens mij ben ik bijna of helemaal de oudste hier
quote:
ik ook, maar das deathmetalquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 1 Franse cd in mn cd collectie trouwens
Nee, Biscaya. Jeugdsentimentquote:
Net als Nick en Simon!quote:
Dat is zo'n geweldig nummerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
laatst een interview gezien met t meiske waar dit nummer over geschreven is
Let jij wel even op mijquote:
heerlijk, in de auto, raampjes open, meeblehren, in Utrecht, vooral richting hockeyquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is zo'n geweldig nummer![]()
Dat roeie klied, die roeie mond, stond vaaaaaaaaaastgenageld aan de grond
m'n moeder luister(t)/de het altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |