Mn kerstkaart staat dr niet opquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:45 schreef senesta het volgende:
Ah wat leuk!Leuke kerstkaart geworden ook oh-oh
WTF ???quote:
Oh nee, groetjes uit Maasstricht alleenquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt goed opgelet
Mijn ouders zijn gek op beesten, maar vinden zichzelf te oud om nog aan iets eigens te beginnen. Maar ze zijn een dankbaar oppasadres voor alles wat haar heeft en op vier pootjes loopt: van de rat van een oud-collega tot de huiskoe van een buurman. Er logeert regelmatig iets. Vinden ze leuk![]()
Ik kan je met de hand op het hart garanderen dat het Gizmo aan niets zal ontbreken
Ja, en de magneet past psies op de kaart ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh nee, groetjes uit Maasstricht alleen![]()
Wel een leuk kaartje
Jeetje wat sneu en wat enorm lomp en zelfoverschattend zeg. Ik heb een hekel aan dat soort overheersende mensenquote:
Gemist!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Jezus, wat is Shary-An ook slécht zeg vandaag.
Nou, jammer hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Jezus, wat is Shary-An ook slécht zeg vandaag.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB: Mag er een kater bij jullie logeren voor een weekje of 4, 5, 6?
MammaElisaB: Ow ja, leuk!
ElisaB: Ja, renoveren, bla, bla, Gizmo anders naar pension
MammaElisaB: Ow nee, da's zielig. Ja hoor...
ElisaB: Nou, geregeld
MammaElisaB: Zou ik het nog met PappaElisaB moeten overleggen? Hij slaapt
ElisaB: Ja, zou ik doen
MammaElisaB: Maar hij is altijd makkelijker dan ik, dus....
MammaElisaB: Ow, hij is wakker.... Nou, het is best hoor; poes is welkom
ElisaB: Uiteraard
MammaElisaB: We hadden eigenlijk op wintersport willen gaan, maar dan slaan we wel een jaartje over
ElisaB: geef je skies aan Tante Jans mee; wie weet breekt ze wat en ben je er een poosje vanaf
MammaElisaB: Da's een goeie; ik ga het overwegen!
En je bent van harte welkom om tussendoor op de koffie / thee te komen om de stand van zaken te checken: ze kmen maar hoor!
Nou, opgelost!
Vraagje nog voor de organisatorische kant van de zaak: wanneer moet het gaan gebeuren?
Owja, ze gaan nooit op vakantie. Running gag van mams
MammaElisaB: We hadden eigenlijk op wintersport willen gaan, maar dan slaan we wel een jaartje over
ElisaB: geef je skies aan Tante Jans mee; wie weet breekt ze wat en ben je er een poosje vanaf
En je bent van harte welkom om tussendoor op de koffie / thee te komen om de stand van zaken te checken: ze kmen maar hoor!
Nou, opgelost!
Vraagje nog voor de organisatorische kant van de zaak: wanneer moet het gaan gebeuren?
Nou, opgelost!
Laat ze nou maar opschieten met Duffy gewoon.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou Kim de Boer hoer hoer die kan ons nu nog verrassen.
Maar die zingt een draaaaaaaak van een nummer
Dat dus, en dat die maar ff lekker knalt hoor, anders was het echt pure tijdsverspilling ditquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze nou maar opschieten met Duffy gewoon.
quote:
Ik ben inderdaad bang dat ik ermee grootgeschopt benquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu snap ik waar jouw gouden hartje vandaan komt Elies
Nou ja wat iedereen voor zichzelf bepaald moeten ze zelf weten maar dat iemand het voor een ander gaat bepalen vind ik erg. En dat je oma ook het gevoel heeft dat ze goedkeuring van hen nodig heeft is toch eigenlijk heel treurig?quote:
En ik moet steeds denken aan Nathalie en hoe goed zij het deedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOH en die kleren, wat een vreselijk gedrochtelijke outfit
Ja, oma had eigenlijk moeten roepen 'dat bepaal ik zelf wel'quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja wat iedereen voor zichzelf bepaald moeten ze zelf weten maar dat iemand het voor een ander gaat bepalen vind ik erg. En dat je oma ook het gevoel heeft dat ze goedkeuring van hen nodig heeft is toch eigenlijk heel treurig?
Ja die had stijl en klassequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik moet steeds denken aan Nathalie en hoe goed zij het deed
Ja, altijd weer lachen met mamsquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:52 schreef Bamba het volgende:
Ik wilde al bijna roepen dat ze gewoon op vakantie moesten gaan
.
Nou, mocht je er nog over willen nadenken, dan mag dat. Als je ze eerst even wilt uitchecken, dan mag dat. Ze wonen bij ons in het durp, dus je roept maarquote:Ik ga maandag naar de woningstichting bellen, aangezien ze vanaf januari gaan renoveren, in blokkenvan 3, 4 huizen, maar we weten dus nog steeds niet wanneer wij aan de beurt zijn. Daar kom ik dus nog op terug!
En daardoor werd je gewoon echt letterlijk overdónderd, als die haar scheur open trokquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nonneke het volgende:
Elisa en mama![]()
![]()
Vergeet ik zomaar een foto, Sylver wou wel vast een lamsoortje testen![]()
[ afbeelding ]
Sylvertjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nonneke het volgende:
Elisa en mama![]()
![]()
Vergeet ik zomaar een foto, Sylver wou wel vast een lamsoortje testen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |