quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
De hotels bij de ring Amsterdam zijn vol, mensen zagen het niet langer zitten in de file
Ze is nog niet...quote:
Er kan maar 1 iemand killing me softly zingen en dat is een ouwe scharrel van me met gitaar, een biertje op en een sigaretje erbij. Wat daarna kwam blijft voor mijquote:
Nah, Lauryn Hill doet t ook wel aardigquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Er kan maar 1 iemand killing me softly zingen en dat is een ouwe scharrel van me met gitaar, een biertje op en een sigaretje erbij. Wat daarna kwam blijft voor mij
Ow, gaan we nu innens inhalen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Maes het volgende:
Er kan maar 1 iemand killing me softly zingen en dat is een ouwe scharrel van me met gitaar, een biertje op en een sigaretje erbij. Wat daarna kwam blijft voor mij
Not a chancequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, Lauryn Hill doet t ook wel aardig
Je weet dat de milieustraat niet het equivalent is van de Shurgard opslag hèquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
Ik moet trouwens morgen zo'n 20x naar de mileustraat gaan rijden. Ze gaan ons huis renoveren en alles moet eruit zolang
Er moet ook iemand haar helpen met haar kledingkeuzequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh dit zingt ze echt zwak zeg, helemaal niks
door ons wordt het wel leuker tochquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet dat de milieustraat niet het equivalent is van de Shurgard opslag hè
Ow, dan is het goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Bamba het volgende:
nee, maar voor ik een zeecontainer ga huren moet wel al de overbodige spullen alvast weg zijn
thanksquote:
Beter dan de vorige keren maar dat zegt echt niksquote:
Hij mag bij mijn paps en mams wonen als ie wilquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef Bamba het volgende:
thanks. En het moeilijkste is nog om zolang opvang voor Gizmo te vinden (4 a 6 weken), anders moet ' ie zolang naar een pension
Das liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij mag bij mijn paps en mams wonen als ie wil
Ohquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beter dan de vorige keren maar dat zegt echt niks
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij mag bij mijn paps en mams wonen als ie wil
R vindt het leuk behalve het plukjequote:
Ja dat meent ze en ik zou dr gebruik van maken als ik jou wasquote:
Het is een en al plukjequote:
Eliesje zegt nooit iets wat ze niet meentquote:
Ik en Robin gaan naar mijn ouders, Rich naar z'n eigen ouders, wegens plaatsgebrek. Ze moeten al een halve slaapkamer afbreken voor osnquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Duurt dat echt zó lang Bamba, dat renoveren?
Waar gaan jullie dan zelf wonen in de tussentijd? Of zei je dat al en heb ik dat gemist?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Zojuist mams gebeld en tis wel best
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Zojuist mams gebeld en tis wel best
Jij hebt goed opgeletquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
Eliesje zegt nooit iets wat ze niet meent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |