Maar nee hoorquote:
R is het met je eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
EN WEG MET DIE SNOL MET DR ARNIE PRUIK DIE ALLEEN MAAR SLECHTER WORDT
Nou, ik snap echt niet dat ze er nog in zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Timing mop, tis een gavequote:
Doe 'ns liev, kutjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Deze is eerder vol dan jij denktquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
En nu gaan jullie natuurlijk de hele nacht doorposten tot ie vol is hè. Terwijl ik slaap
Tis vrijdagavond, topic is zo vol huiliequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
En nu gaan jullie natuurlijk de hele nacht doorposten tot ie vol is hè. Terwijl ik slaap
Hoooooooi Eliesquote:
Greys moet #1000 gewoon dichtgooien als iedereen 1 keer gepost heeft, en af en toe openen ls er stamgasten langskomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Ja, kijk, zo krijg ik jullie allemaal aan het postenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Tis vrijdagavond, topic is zo vol huilie
Doe het zelf, ze is echt te slechtquote:
Dat doet me denken aan Oh brother where art thouquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Damn dat haar van Simon inderdaad.
Uitgeschoten met de pommade?
Gescheidenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
Shittt, ik kan geen the Voice kijken..Wat is er met Simon z'n haar?
Achterstevoren door de heg getrokkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
Shittt, ik kan geen the Voice kijken..Wat is er met Simon z'n haar?
Echt he, je bent niet voor niets niet doorgebroken, denk ik danquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom hebben we nu twee talentenjachten waarin oud winnaars mee doen? Belachelijk vind ik het
quote:
Ieuw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Achterstevoren door de heg getrokken
Oh dat zal dan wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
Hij had trouwens een weddenschap met z'n visagiste...heeft dat met z'n haar te maken?
We moeten weten wat dat was die weddenschap, ik ga weer goochelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
Hij had trouwens een weddenschap met z'n visagiste...heeft dat met z'n haar te maken?
Tombolalalalala save and soundquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou niet komen posten maar ik denk ik meld even dat ik leef
Ik heb vier keer zo lang over zowel heen als terugweg gedaan, maar ik ben thuis
En de hele terugweg niks aan de hand qua ongelukken/slippen/glijden enzo, en ik kom thuis en blijf vastzitten halverwege een parkeervak![]()
Ben er door 5 man ingeduwd
Dit staat er op hun twitter:quote:
Sharon Kips doet mee in Popstars.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he, je bent niet voor niets niet doorgebroken, denk ik dan
Welke oud-winnaar doet er in een andere show mee dan?
Daarom juist, al dat gejubel om dat klote VOH, daar zijn topics voor weet jequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Bart kijkt doodsbang![]()
En yaaaaaaaaay Duffy is dr wel![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je niet komen posten Tombo????
Tis vrijdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh ja, dat is ook zo!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sharon Kips doet mee in Popstars.
Eens!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Alles wat ik so far gezien heb mag weg
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom juist, al dat gejubel om dat klote VOH, daar zijn topics voor weet je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht al, dat heeft je nog niet eerder tegengehouden
![]()
Hup, studeren jij, we halen de 1000 ook wel zonder jou
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |