Jawel maar die hadden de gehakt en hart binnen zien komen voor Fa Shi dr taartje dus dat was even intressanterquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, altijd weer lachen met mams
[..]
Nou, mocht je er nog over willen nadenken, dan mag dat. Als je ze eerst even wilt uitchecken, dan mag dat. Ze wonen bij ons in het durp, dus je roept maar
Die blikquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nonneke het volgende:
Vergeet ik zomaar een foto, Sylver wou wel vast een lamsoortje testen![]()
[ afbeelding ]
Hihi heerlijke ondankbare snerthondenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel maar die hadden de gehakt en hart binnen zien komen voor Fa Shi dr taartje dus dat was even intressanter
Mss is Duffy nog aan het langlaufenquote:
Ik hou nooit zo van die ingebouwde kopstemovergangdingenquote:
Van Ilse in dit nr kan ik het hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van die ingebouwde kopstemovergangdingen
Maar verder
PMquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Net al gekeken ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Kim is als laatste zo.
Kijk nou ff allemaal deze, als het begin wat saai is vanaf 2 minuten![]()
waarom zeg je t dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Neequote:
Omdat ik het zo leuk vindquote:
Zónder zou ik het mooier vindenquote:
Als ik lesbo was zou ik dr mss nog wel doen hoorquote:
Maandag geloof ikquote:
Als jij lesbo wordt, dan doe ik jou eerstquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Als ik lesbo was zou ik dr mss nog wel doen hoor
Het wàt?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij lesbo wordt, dan doe ik jou eerst
Dat zei ik niet hoor
Nee, ik word geen mod, maak je geen zorgenquote:
Laat je niet uit de tent lokken, gewoon niets zeggen, ook geen hints of wat het niet isquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik word geen mod, maak je geen zorgen
Toen ik op FOT de prijsvragen deed, had ik ook al last van DNS-en jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
En Rewimo, doe maar niet, we hebben al te veel slotjesposters hier
das al lang geleeeeequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toen ik op FOT de prijsvragen deed, had ik ook al last van DNS-en ja
Ze haalde het ook gewoon een paar keer echt niet.quote:
De jury heeft iets anders gehoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Het is gewoon een afschuwelijk nummer en ze deed het ook nog es slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |