quote:
Dat dacht ik tot nu toe ook , weer wat geleerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik dacht altijd dat ie 'Oehhhhhhhhhh rappetietoeeeeeeeeeeee' zong vroeger
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot nu toe ook , weer wat geleerd
overloperquote:
Zo, die quote ik ff voor de zekerheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het deeltje 1000 er verschoond van laat
Kunnen we dat niet gewoon als TT doen? Zónder Franse pleurisherrie, en dan vanaf nu alle SC-delen #1000 laten zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, die quote ik ff voor de zekerheid
Nee ik heb 'm gekeken, maar toen heb ik serieus door zitten klikken wegens 'te saai'quote:
ja ik ook want zou niet weten hoe dat moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef Bamba het volgende:
Ik wil sowieso niet de lapo hebben, dus ik houd even m'n mond nu
Hoe jong ben je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef indaha het volgende:
Ja hoor volgens mij ben ik bijna of helemaal de oudste hier
quote:
ik ook, maar das deathmetalquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 1 Franse cd in mn cd collectie trouwens
Nee, Biscaya. Jeugdsentimentquote:
Net als Nick en Simon!quote:
Dat is zo'n geweldig nummerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
laatst een interview gezien met t meiske waar dit nummer over geschreven is
Let jij wel even op mijquote:
heerlijk, in de auto, raampjes open, meeblehren, in Utrecht, vooral richting hockeyquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is zo'n geweldig nummer![]()
Dat roeie klied, die roeie mond, stond vaaaaaaaaaastgenageld aan de grond
m'n moeder luister(t)/de het altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |