Zoals altijdquote:
Ik wil die Duffy ook zienquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja zeg, waar blijft Duffy nou??????????
Ze zeiden het echt toch?
![]()
Ik zat oude Serious Request filmpjes te kijken, veel leuker, morgen gaat het weer los![]()
Toen Ilse logeerde heb ik de hele nacht zitten kijken
Zag je Ben en Lenny lachen in het publiek??quote:
Jij bent een fucking softiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een softy, ik hou van kerstliedjes en zeker als ze door meerdere mensen gezongen worden
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
woowoowoowowoowoowowwwowowoowowoowow
woow
woooowwww
bijna 1000
Telegraaf (uiteraard)quote:Optreden Duffy in The Voice of Holland onzeker
Het is nog onzeker of Duffy vanavond zal optreden in het populaire talentenprogramma The Voice of Holland. De Merci-zangeres zit vast in de sneeuw.
Het is dus nog even afwachten of het Duffy nog lukt om op tijd te komen.
Ook de ouders van deelneemster Leonie Meijer zitten vast door het slechte weer en kunnen vanavond niet aanwezig zijn om hun dochter aan te moedigen in de spannende strijd.
Ze zit al in opperste concentratie waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat nu helemaal voor de lapo zeker?
nu alquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze zit al in opperste concentratie waarschijnlijk
schienouohopquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, ik wil naar bed, kunnen jullie effe doorposten?
De merci-zangeres..quote:
OMG opgevertquote:
Je mist 'm echt héquote:
Hou het dan ook een geheimpjequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Laat mij ook eens een geheimpje hebben
Oh doen we Jezus Fuck de 1000?quote:
Je weet hopelijk dat ik niet klik héquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij als kiespijn he, op vrijdagavond
Hier, pour vous
Alsof ik iets te zeggen heb over de muziek in die kroegquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
je wist toch dat morgen een verbod geldt op franse muziek en muziek van vóór 1980?
Maar vandaag lekker nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
je wist toch dat morgen een verbod geldt op franse muziek en muziek van vóór 1980?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |