Oh, eh, ik bedenk me net, dat eh, ik vanavond al plannen heb. Moet studeren, ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, alleen geen geweten en een zware rechtervoet
Succes!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, eh, ik bedenk me net, dat eh, ik vanavond al plannen heb. Moet studeren, ja!
?????quote:
Vast welquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef indaha het volgende:
Effe snel tussendoor knuffel voor Greysen ook een knuffel en veel beterschap voor DM
en nu mijn menneke maar eens zeggen dat het toch echt tijd wordt om op te staan
Ja hoor es, wij hebben jouw gebruiksaanwijzing toch nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:55 schreef senesta het volgende:
Nja ik roep meestal FIPO maar op pagina 6 vond ik dat wat vreemd. Het is een Ergens Op Het Einde Post geworden
Sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor es, wij hebben jouw gebruiksaanwijzing toch nietHoe moeten wij dat nou snappen?
Er staat in de krant toch wel een nummer wat je kunt bellen met klachten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Kolomos het volgende:
Ik bekogel de krantenbezorgen wanneer ik hem zie met liters sneeuw, werkelijk die vent/meid heeft geen graantje respect verdiend zeg. Ik heb nu van de 17 zaterdagen dat ik abbonee ben 3 kranten gekregen!
Ik zou vanmiddag naar amsterdam maar ik heb het wel afgeblazenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het wachten op de![]()
zullen-we-vanmiddag-maar-niet-over-gestrooide-wegen-rijden telefoontjes.
![]()
Maar misschien verrassen mijn koordames me nog. Themohemd, thermolegging, 2 dikke truien, 2 mutsen en 2 paar handschoenen liggen klaar!
Maar jij woont in midden Nederland dat gisteren helemaal dichtgesneeuwd is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou vanmiddag naar amsterdam maar ik heb het wel afgeblazen
2 mutsenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het wachten op de![]()
zullen-we-vanmiddag-maar-niet-over-gestrooide-wegen-rijden telefoontjes.
![]()
Maar misschien verrassen mijn koordames me nog. Themohemd, thermolegging, 2 dikke truien, 2 mutsen en 2 paar handschoenen liggen klaar!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, eh, ik bedenk me net, dat eh, ik vanavond al plannen heb. Moet studeren, ja!
Een strakke zwarte.quote:
Hooooo! Ik heb geen reden dat iets niet kan. Maar ben aan het wachten tot anderen met redenen komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef Kolomos het volgende:
Dit is een grote samenzwering. Iedereen heeft een reden waarom iets niet kan. Pfff.....
Amandelen zijn er gister uit gehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar was je dan? Heb ik weer iets belangrijks gemist?
Heyyyy, de 1000
Ben je weer thuis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Amandelen zijn er gister uit gehaald.
Sla en tomaat er vanaf, pureren en heel erg verdunnen met milkshake.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje.![]()
Ik heb zin in een hamburger.
Jammiequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Sla en tomaat er vanaf, pureren en heel erg verdunnen met milkshake.![]()
Smakelijk!
Net op tijd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, nog even snel een postje in topic 1000
Zo zijn wij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is oh-oh? Zuwwe stiekem het toptic volposten voor ze wakker is
Ingel!quote:
Ik post HARD.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Moet lukken als we allemaal zachtjes posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |