Ja hij was echt wel geslaagd, het had gewoon niet langer moeten duren want dan werd het flauw, maar hij was echt wel erg leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
![]()
En was ie echt helemaal leuk?
Ik kijk nog ff P&W met Femquote:
Jemig, en hij komt nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar net wel weer even fijn telefonisch ruzie gemaakt
Truste, ik ga nog een ronde sneeuwstampen en in coma vallenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Ik ga naar bed in elk geval
Stamp ze en trust alvastquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Truste, ik ga nog een ronde sneeuwstampen en in coma vallen
Gewoon even een dikkequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Ik ga naar bed in elk geval
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapenDat had ik dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet Pagan toch even feliciteren met de 1000 lapo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Strega op 18-12-2010 01:37:09 ]De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
En ook van hier een dikkequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef indaha het volgende:
Ja hoor volgens mij ben ik bijna of helemaal de oudste hier
quote:
quote:
^^quote:
Hoe is het met je? Is het mee- of tegengevallen?quote:
Het gaat opzich wel. Heb veel pijn. Maar drink veel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Is het mee- of tegengevallen?
Zelfs een Thaise post in het 1000e deel!quote:
Nee johquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet niet hoe of wat maar knuffel voor greys!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voel je je?
Heb je een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:29 schreef Greys het volgende:
... en om de feestvreugde nog wat te verhogen...
Ik ben niet zo gebakkerig, maar als er een bananengebakje tussen zit pik ik die inquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo snel dat mokkagebakje inpikt voordat iemand anders die neemt
Ik snap die lammetjes niet die een moment als dit uitkiezen met die sneeuw en de kou!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Oja, onze buurman/schapenmeneer/schoolbuschauffeur heeft Christan gisteren, toen hij hem op de hoek afzette, verteld dat het eerste lammetje geboren isHopelijk mogen we snel een kijkje (en foto's) nemen
't Is niet het lammetje dat het tijdstip uitkiestquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik snap die lammetjes niet die een moment als dit uitkiezen met die sneeuw en de kou!
Maar ik verheug me ook nu al op de foto's
Met een beetje mazzel, zegt zequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
Oh, als je op Buienradar de 24-uur-vooruit optie kiest, komen we vanaf een uur of 23 vanavond weer volop in de sneeuwDus met een beetje mazzel sneeuwen Ll, Goodbye en ik in vanavond in een Woerdense kroeg
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gebakkerig, maar als er een bananengebakje tussen zit pik ik die in
Hoeraquote:
Waar was je dan? Heb ik weer iets belangrijks gemist?quote:
Nee, alleen geen geweten en een zware rechtervoetquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel, zegt ze![]()
![]()
Heeft Ll wel winterbanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |