JEZUS TERING!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Raf moet ophoeren.
En Nyssina meenemen.
Tell ' em Greys!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Raf moet ophoeren.
En Nyssina meenemen.
Dees 2 dames:quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef indaha het volgende:
Hoeveel hondjes krijg je te logeren en welk merk?
de drank doet z'n werk go Greysquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Raf moet ophoeren.
En Nyssina meenemen.
How cutequote:
Eindhoven city wel!quote:
Ja, ze komen van dezelfde fokker als Frits en Karel en ze logeren hier aan de lopende bandquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef indaha het volgende:
[..]
How cute, gaat het goed samen met die van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ze komen van dezelfde fokker als Frits en Karel en ze logeren hier aan de lopende band
Ik vind het gruwelijk gezongenquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapenTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelijk heb je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapenWelterusten Tombo , ik ga ook naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ze is NL maar woont daar en ze ziet dr uit als een oostblokhoerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
En Nyssina is dus Zwitsers, niet oostblok, oh-oh.
Neuh die gaat wel door denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze S-A in bescherming gaan nemen tegen d'r poliep
Ja maar dáár is dus Zwitserland? En last time I checked lag dat niet echt in de buurt van het oostblokquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is NL maar woont daar en ze ziet dr uit als een oostblokhoer
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou volgend jaar dus The Poliep ft. S-A
Welk gedeelte van ze ziet er uit als een oostblokhoer snap je nou niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dáár is dus Zwitserland? En last time I checked lag dat niet echt in de buurt van het oostblok
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
Zou S-A d'r kop ook 360 graden kunnen draaien?
Dat 'Your mother sucks cock in hell' in een verknipt stemmetje moet wel al lukken
Ja maar, Zwitserlandquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ze ziet er uit als een oostblokhoer snap je nou niet?
Ook niet iets uit het oostblokquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je niet wat een Zwitsers zakmes is?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook niet iets uit het oostblok![]()
Een zakmes met 324930490232 van die handige tools
Je vergeet haar eerder dan Raf, das wel waar. Maar ik vind haar wel beter zingenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef Bamba het volgende:
Ik kan niet naar dat hoofd van Meike blijven kijken, ze heeft iets heel onaangenaams
ik dacht altijd dat dat ding een photoshop was, maar ik zag em laatst in Wired staanquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De grootste heeft er maar 85
![]()
[ afbeelding ]
Hey, je hoeft niet te kijken he wijfquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
blablablabla, dit verhaaltje moeten ze ook echt afschaffen, dat begint écht heel sneu te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |