stom he, maar als ik dat draaide realiseerde ik me dat ik toch wel heimwee hadquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk, in de auto, raampjes open, meeblehren, in Utrecht, vooral richting hockey
en raar kijkendat ze deden
Oh en ik denk dat ze wat meer stadionnetjes vullen dan Nick en Simon. En dat zonder Symphonicaquote:
Jij ook gefeliciteerd met de 1000, zeiksnolquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en ik denk dat ze wat meer stadionnetjes vullen dan Nick en Simon. En dat zonder Symphonica
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met de 1000, zeiksnol
Neeheee, Qut is aan het bieren natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
En jullieJa ook jij oh-oh, en waar is Qwea? Die zit zeker weer te vingeren bij een <about:blank> ?
Deze is te ergquote:
Dat was toch alleen eerste en tweede kerstdag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeheee, Qut is aan het bieren natuurlijk
*grin* Weken, wat zeg ik, maanden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Daar heeft Pagan de hele dag voor zitten lurken, feli dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |