quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Meike, pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATER
Stel je voor dat er nog niet genoeg sponsoring is
Zeg je dan ook JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Maes het volgende:
Mijn haar wordt een beetje zoals Duffy (zonder extensions)
En eeehheeeeheeendleslyhyhyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je dan ook JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A?
JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-Aquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je dan ook JA-HA-HA-HA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A?
No shit sherlockquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het idee dat jullie niet naar Top Gear zitten te kijken.
Ik snap het alweer nietquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heeft Anne nou dat leuke zwarte jurkje van net niet meer aan?
Omdat ze zich prettiger voelde in de gedrochten outfitquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heeft Anne nou dat leuke zwarte jurkje van net niet meer aan?
JA!quote:
Nog niet schat het is 23.22 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
It's a quarter after oneeeeeeee
I'm a little drunk
and I need you nohohowwwwwwwwwwwwwwwwwww
Tis wel toepasselijker jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze zich prettiger voelde in de gedrochten outfit
Snel dan, hupquote:
Ga daar eens mee beginnen danquote:
En ook niet naar Saw of Hostel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het idee dat jullie niet naar Top Gear zitten te kijken.
Pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATERquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATER
Ga ik ff op mijn SAMSUNG GALAXY TAB met VODAFONE internet het nieuws checken
Nou wij houden hier niet zo van sluikreclamequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak jij ff een SOURCY VITAMIN WATER
Ga ik ff op mijn SAMSUNG GALAXY TAB met VODAFONE internet het nieuws checken
Zonder Franse meuk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, drank dr bij, laat het nu maar wel leuk worden dan
proost !quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, drank dr bij, laat het nu maar wel leuk worden dan
Het is maar goed dat we weten dat het over honden gaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Morgen zouden de mannen de teefjes komen brengen, maar ze smssen net dat het niet door gaat want ze zouden morgen dan heen en weer moeten vanuit Delft.
Zijn ouders gaan nu van hier naar daar, en brengen hun dan zondag naar Schiphol en dumpen de teven dan volgende week ergens, wel zo verstandig
Raf moet ophoeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
Biertje pakken
Raf vs. Meike dus?
en Shary-An vs. Nyssina...
Nou Meike moet wel blijven, bij die laatste boeit het me niet zo, vond SA nou ook niet echt knallen, maar dat deed vrijwel niemand. Ik vind het wel leuk dat die Leonie door isEcht zo'n type die te 'gewoontjes' zou zijn voor een Popstars ofzo en hier straks gewoon dus in de kwartfinale zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |