Wanneer ga jij een begrijpen dat datgene waar jij naar snakt niet persé is waar 'de mensen' naar snakken? Die derde zin klopt overigens wel.quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef voice-over het volgende:
Wat Sap allemaal roept, baart mij grote zorgen. Zij zegt: "De mensen snakken volgens haar naar iets nieuws en een effectieve oppositie".
Nee Sapje, je snapt er niks van.
Mensen snakken naar rust, grenzen dicht, uit de EU, weg met de Euro, een radicale asielstop.
Mensen snakken naar een grote schoonmaak van Marokkaans tuig in de steden en dorpen.
Mensen snakken naar veiligheid, goed onderwijs en medische verzorging.
Wat is GroenLinks toch een vreselijke partij met ongelofelijk domme politici.
Wat ben jij toch een vreselijk persoon met ongelofelijk domme gedachtes.quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef voice-over het volgende:
Wat Sap allemaal roept, baart mij grote zorgen. Zij zegt: "De mensen snakken volgens haar naar iets nieuws en een effectieve oppositie".
Mensen snakken naar rust, grenzen dicht, uit de EU, weg met de Euro, een radicale asielstop.
Mensen snakken naar een grote schoonmaak van Marokkaans tuig in de steden en dorpen.
Vergeleken de Duitse groene partij doet GL het heel erg slecht, ondanks dat ze zo'n 18 jaar langer bestaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 06:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Niet persé maar een partij die al ruim 20 jaar in de 2e kamer zit, nooit meer dan 11 zetels heeft gehaald en geen dag regeringsverantwoordelijkheid heeft gedragen, is zwaar mislukt. En deze partij durft de PVV de maat te nemen.
In Duitsland is de kiesdrempel immers hoger, je hebt de SPD (PvdA) en de CDU/CSU (CDA) wat lang ongeveer 90% van de zetels verdeelde tussen elkaar. Ook de FPD is veel kleiner dan de Nederlandse VVD en Die Linke (Grünen) is de mengelmoes, van SP-communistisch, tot D66-democratisch. Veel meer dan alleen GL dus en veel minder concurrenten in het spectrum.quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Vergeleken de Duitse groene partij doet GL het heel erg slecht, ondanks dat ze zo'n 18 jaar langer bestaan.
Laat Sap maar knoeien en doorgaan in de voetsporen van Halsema. Die bakte er ook niets van, ze ging zelfs van harte akkoord met nog meer moskeeën. Job Cohen en Pechtold hebben evenmin succes en verliezen steeds meer terrein. Maar ze zijn doof en blind voor het werkelijke probleem in dit land: de oprukkende Islamisering. Daarom moeten we de PVV blijven steunen, er is geen andere oplossing om dit diepgezonken land weer op het droge te krijgen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een begrijpen dat datgene waar jij naar snakt niet persé is waar 'de mensen' naar snakken?
Volgens Synovate bezit de PvdA 24 zetels en D66 en GL beide 12. Het valt dus wel met dat zogenaamde verliezen van terrein, wat jij beweert.quote:Op maandag 20 december 2010 06:37 schreef voice-over het volgende:
[..]
Laat Sap maar knoeien en doorgaan in de voetsporen van Halsema. Die bakte er ook niets van, ze ging zelfs van harte akkoord met nog meer moskeeën. Job Cohen en Pechtold hebben evenmin succes en verliezen steeds meer terrein. Maar ze zijn doof en blind voor het werkelijke probleem in dit land: de oprukkende Islamisering. Daarom moeten we de PVV blijven steunen, er is geen andere oplossing om dit diepgezonken land weer op het droge te krijgen.
Sorry Koos, het paradigma is al verschoven. Er is geen houden meer aan. Links wordt gemarginaliseerd.quote:Op maandag 20 december 2010 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Synovate bezit de PvdA 24 zetels en D66 en GL beide 12. Het valt dus wel met dat zogenaamde verliezen van terrein, wat jij beweert.
Dat zal wel meevallen. Uiteindelijk keren de domme Tokkies weer terug in het linkse kamp, wanneer zij beseffen dat Wilders niets kan doen aan hun financiele sores en de overlast in hun wijk.quote:Op maandag 20 december 2010 09:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sorry Koos, het paradigma is al verschoven. Er is geen houden meer aan. Links wordt gemarginaliseerd.
Misschien kan Wilders niks doen, maar Mark en Maxime zeker wel. We gaan een mooie toekomst tegemoet. It is a time for choosing Koos. De irrelevant geworden boeroepers, óf de groep die - eindelijk - wat moois gaat maken van dit land.quote:Op maandag 20 december 2010 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Uiteindelijk keren de domme Tokkies weer terug in het linkse kamp, wanneer zij beseffen dat Wilders niets kan doen aan hun financiele sores en de overlast in hun wijk.
Dit land was mooi, maar de verleiding om te vertrekken wordt steeds sterker.quote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Misschien kan Wilders niks doen, maar Mark en Maxime zeker wel. We gaan een mooie toekomst tegemoet. It is a time for choosing Koos. De irrelevant geworden boeroepers, óf de groep die - eindelijk - wat moois gaat maken van dit land.
quote:Op maandag 20 december 2010 09:43 schreef ethiraseth het volgende:
Als je Mark en Maxime combineert krijg je Marx. Ik zie een complot.
Golfbewegingen.quote:Op maandag 20 december 2010 09:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sorry Koos, het paradigma is al verschoven. Er is geen houden meer aan. Links wordt gemarginaliseerd.
Persoonlijk snak ik naar intensievere Europese samenwerking. Maar he, wie ben ik?quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef voice-over het volgende:
Tijdens de Europese verkiezingen waren er meer stemmen voor pro-Europa partijen dan anti-Europa(PVV, SP)quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk snak ik naar intensievere Europese samenwerking. Maar he, wie ben ik?
Wees blij dat de meeste Nederlanders dat inzien.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tijdens de Europese verkiezingen waren er meer stemmen voor pro-Europa partijen dan anti-Europa(PVV, SP)
Mensen willen helemaal niet uit de EU of Euro, is bovendien niet goed voor de economie
Voor mij voorlopig géén GL meer, Sap deugt voor geen meter. Ik heb de groei gemaakt naar de VVD, wie van jullie groeit er samen mee?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Staal het volgende:
Geen idee nog. Ik heb mijn oordeel niet zo snel klaar als jullie kennelijk allemaal wel weer hebben.
Boon, waarom deugt Sap volgens jou niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor mij voorlopig géén GL meer, Sap deugt voor geen meter. Ik heb de groei gemaakt naar de VVD, wie van jullie groeit er samen mee?
Goh, hoe snel ging die groei?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor mij voorlopig géén GL meer, Sap deugt voor geen meter. Ik heb de groei gemaakt naar de VVD, wie van jullie groeit er samen mee?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |