Ook zo iemand die nu anders met een blik bier en een broodje hamburger voor de snackbar had gehangen op z'n scooter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Sakit-Gede het volgende:
Tofik Dibi? Dat is toch die jongeman die zo links is, omdat hij bij een gediscrimineerde minderheid hoort, maar in een andere situatie gewoon rechts zou zijn?
Femke had geen tanden, ze blafte vooral.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond Femke altijd zo'n heerlijke pitbullIk denk dat Sap wat zachter is, maar kan misschien wel net zo goed zijn (worden)
Puur op inhoud zou ze je afmaken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Femke had geen tanden, ze blafte vooral.
Dat is progressief.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef twaalf het volgende:
Om maar even op het niveau van Groenlinks een uitspraak hierover te doen:
Het moet ook WEER een vrouw zijn hè!!!?! Waarom nu geen MAN?!?
quote:Tweede Kamer-voorzitter Gerdi Verbeet roemt Halsema en laat verder weten blij te zijn dat het aantal vrouwelijke fractievoorzitters gelijk blijft.
Mijn God, dit allochtone lichtgewichtje is een Rabbae in de dop: een beroepsidioot dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eigenlijk had ik liever Tofik Dibi gezien als politiek leider. Hij is een jonge gast die steeds sterker in beeld kwam door zijn voorstellen. Daarnaast zou hij heel goed jongeren kunnen interesseren voor de politiek.
Nou, zeg dat wel. Eerst stemde 4% van het electoraat op GL, de laatste keer 6%. Fantastisch hoor voor een partij die ruim 20 jaar in de kamer vertegenwoordigt is en nog geen dag regeringsverantwoordelijkheid heeft gedragen. Vergelijk dat maar eens met nieuwkomer PVVquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:00 schreef telefeun het volgende:
Femke Halsema heeft met GroenLinks een aardig winst gemaakt bij de TK2010.
Wordt een partij pas goed als het veel stemmers heeft?quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Eerst stemde 4% van het electoraat op GL, de laatste keer 6%. Fantastisch hoor voor een partij die ruim 20 jaar in de kamer vertegenwoordigt is en nog geen dag regeringsverantwoordelijkheid heeft gedragen. Vergelijk dat maar eens met nieuwkomer PVV
Niet persé maar een partij die al ruim 20 jaar in de 2e kamer zit, nooit meer dan 11 zetels heeft gehaald en geen dag regeringsverantwoordelijkheid heeft gedragen, is zwaar mislukt. En deze partij durft de PVV de maat te nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:57 schreef unlimited het volgende:
[..]
Wordt een partij pas goed als het veel stemmers heeft?
Je kan als partij:quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Eerst stemde 4% van het electoraat op GL, de laatste keer 6%. Fantastisch hoor voor een partij die ruim 20 jaar in de kamer vertegenwoordigt is en nog geen dag regeringsverantwoordelijkheid heeft gedragen. Vergelijk dat maar eens met nieuwkomer PVV
Dibi is alles behalve een lichtgewicht. In 2008 is hij uitgeroepen door de parlementaire pers tot Politiek Talent van 2008. Dan moet je toch wat in je mars hebben. Hij zit sinds 2006 in de Tweede Kamer. Qua ervaring heeft hij in feite meer ervaring in de Tweede Kamer dan Jolande Sap, maar qua portefeuille kan ik het wel goed voorstellen dat ze voor haar hebben gekozen. We zitten in een Economische crisis, dus dan lijkt het mij logisch dat je voor een politiek leider kiest met een Economische achtergrond.quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Mijn God, dit allochtone lichtgewichtje is een Rabbae in de dop: een beroepsidioot dus.
1. De PVV heeft hele duidelijke idealen en principes: stopzetten van de islamisering, onaangepaste allochtonen het land uitzetten en law&order. Vergelijk dat eens met de zeloten van GroenLinks.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan als partij:
- staan voor je idealen en principes
of
- de populist uithangen om veel stemmen te krijgen en na de verkiezingen gelijk al enkele punten overboord gooien
De PVV koos voor het laatste...
Daarnaast heeft de PVV geen regeringsverantwoordelijkheid genomen.
Dibi komt bij mij over als een sympathiek allochtoontje dat nodig eens een taal- en inburgeringscursus moet volgen want er is geen touw vast te knopen aan zijn warrige betogen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dibi is alles behalve een lichtgewicht. In 2008 is hij uitgeroepen door de parlementaire pers tot Politiek Talent van 2008. Dan moet je toch wat in je mars hebben. Hij zit sinds 2006 in de Tweede Kamer. Qua ervaring heeft hij in feite meer ervaring in de Tweede Kamer dan Jolande Sap, maar qua portefeuille kan ik het wel goed voorstellen dat ze voor haar hebben gekozen. We zitten in een Economische crisis, dus dan lijkt het mij logisch dat je voor een politiek leider kiest met een Economische achtergrond.
Waar zal ik eens beginnen. Punt 1: Doe alsjeblieft beter je huiswerk voordat je ongefundeerd dingen gaat roepen. Groen Links heeft best veel standpunten, maar ze zijn ook wel duidelijk geformuleerd met een fatsoenlijke argumentatie. http://standpunten.groenlinks.nl/standpunten#814quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef voice-over het volgende:
[..]
1. De PVV heeft hele duidelijke idealen en principes: stopzetten van de islamisering, onaangepaste allochtonen het land uitzetten en law&order. Vergelijk dat eens met de zeloten van GroenLinks.
2. De PVV is uitsluitend populistisch in de ogen van de linkse medemens. Ik vind het een keurige partij met heldere standpunten en beleidsvoornemens.
3. De PVV heeft momenteel meer macht dan de GL ooit gehad heeft en zal hebben want deze wereldvreemde linkse partij houdt niet van compromissen sluiten zoals de PVV wel heeft gedaan.
Je bevestigt met deze posting alleen maar de bekrompen visie van de linkse medemens op de PVV. Ik vind de PVV een verademing. De nare geur van decennialange linkse politiek wordt langzaam maar zeker uit dit diep gezonken land verdreven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waar zal ik eens beginnen. Punt 1: Doe alsjeblieft beter je huiswerk voordat je ongefundeerd dingen gaat roepen. Groen Links heeft best veel standpunten, maar ze zijn ook wel duidelijk geformuleerd met een fatsoenlijke argumentatie. http://standpunten.groenlinks.nl/standpunten#814
Punt 2: De PVV heeft op enkele punten wel iets waar ik mij in kan vinden, maar over het algemeen vind ik de PVV een enge partij. Waarom vind ik de PVV een enge partij? Ten eerste omdat zij een groep mensen stigmatiseert en in een verdomhoekje wegzet. Als je als politiek vertegenwoordiger roept dat je criminele Marokkanen met een dubbel paspoort uit het land wil gooien, dan raak je ook tevens de goede Marokkaan die wel zijn best doet in de Nederlandse samenleving. Die wordt er namelijk op aan gekeken. Ik erken dat er problemen zijn op het gebied van de integratie, maar dit is niet de manier om zulke problemen aan te pakken. Je moet niet kijken naar een bevolkingsgroep, maar naar de mens die het gedrag vertoont. De PVV heeft veel proefballonnen opgelaten, maar ik heb mijn twijfels over de haalbaarheid van veel PVV-proefballonnen.
Punt 3: Heb je wel het nieuws gevolgd de laatste paar maanden. Groen Links en D66 wilden graag instemmen om de WW te hervormen, maar het besluit van Rutte stond vast. Hij wilde graag met de PVV en CDA in zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |