abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 december 2010 @ 18:42:56 #101
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90134942
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef voice-over het volgende:
Wat Sap allemaal roept, baart mij grote zorgen. Zij zegt: "De mensen snakken volgens haar naar iets nieuws en een effectieve oppositie".

Nee Sapje, je snapt er niks van.
Mensen snakken naar rust, grenzen dicht, uit de EU, weg met de Euro, een radicale asielstop.
Mensen snakken naar een grote schoonmaak van Marokkaans tuig in de steden en dorpen.
Mensen snakken naar veiligheid, goed onderwijs en medische verzorging.

Wat is GroenLinks toch een vreselijke partij met ongelofelijk domme politici.
Wanneer ga jij een begrijpen dat datgene waar jij naar snakt niet persé is waar 'de mensen' naar snakken? Die derde zin klopt overigens wel.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90135234
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef voice-over het volgende:
Wat Sap allemaal roept, baart mij grote zorgen. Zij zegt: "De mensen snakken volgens haar naar iets nieuws en een effectieve oppositie".

Nee Sapje, je snapt er niks van.
Mensen snakken naar rust, grenzen dicht, uit de EU, weg met de Euro, een radicale asielstop.
Mensen snakken naar een grote schoonmaak van Marokkaans tuig in de steden en dorpen.
Mensen snakken naar veiligheid, goed onderwijs en medische verzorging.

Wat is GroenLinks toch een vreselijke partij met ongelofelijk domme politici.
Wat ben jij toch een vreselijk persoon met ongelofelijk domme gedachtes.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zondag 19 december 2010 @ 19:24:10 #103
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_90136821
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 06:08 schreef voice-over het volgende:

[..]

Niet persé maar een partij die al ruim 20 jaar in de 2e kamer zit, nooit meer dan 11 zetels heeft gehaald en geen dag regeringsverantwoordelijkheid heeft gedragen, is zwaar mislukt. En deze partij durft de PVV de maat te nemen. :')
Vergeleken de Duitse groene partij doet GL het heel erg slecht, ondanks dat ze zo'n 18 jaar langer bestaan.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  zondag 19 december 2010 @ 19:50:29 #104
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90138228
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef mlg het volgende:

[..]

Vergeleken de Duitse groene partij doet GL het heel erg slecht, ondanks dat ze zo'n 18 jaar langer bestaan.
In Duitsland is de kiesdrempel immers hoger, je hebt de SPD (PvdA) en de CDU/CSU (CDA) wat lang ongeveer 90% van de zetels verdeelde tussen elkaar. Ook de FPD is veel kleiner dan de Nederlandse VVD en Die Linke (Grünen) is de mengelmoes, van SP-communistisch, tot D66-democratisch. Veel meer dan alleen GL dus en veel minder concurrenten in het spectrum.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 20 december 2010 @ 06:37:42 #105
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_90163127
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Wanneer ga jij een begrijpen dat datgene waar jij naar snakt niet persé is waar 'de mensen' naar snakken?
Laat Sap maar knoeien en doorgaan in de voetsporen van Halsema. Die bakte er ook niets van, ze ging zelfs van harte akkoord met nog meer moskeeën. Job Cohen en Pechtold hebben evenmin succes en verliezen steeds meer terrein. Maar ze zijn doof en blind voor het werkelijke probleem in dit land: de oprukkende Islamisering. Daarom moeten we de PVV blijven steunen, er is geen andere oplossing om dit diepgezonken land weer op het droge te krijgen.
pi_90164107
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 06:37 schreef voice-over het volgende:

[..]

Laat Sap maar knoeien en doorgaan in de voetsporen van Halsema. Die bakte er ook niets van, ze ging zelfs van harte akkoord met nog meer moskeeën. Job Cohen en Pechtold hebben evenmin succes en verliezen steeds meer terrein. Maar ze zijn doof en blind voor het werkelijke probleem in dit land: de oprukkende Islamisering. Daarom moeten we de PVV blijven steunen, er is geen andere oplossing om dit diepgezonken land weer op het droge te krijgen.
Volgens Synovate bezit de PvdA 24 zetels en D66 en GL beide 12. Het valt dus wel met dat zogenaamde verliezen van terrein, wat jij beweert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 december 2010 @ 09:07:59 #107
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90164211
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens Synovate bezit de PvdA 24 zetels en D66 en GL beide 12. Het valt dus wel met dat zogenaamde verliezen van terrein, wat jij beweert.
Sorry Koos, het paradigma is al verschoven. Er is geen houden meer aan. Links wordt gemarginaliseerd.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_90164237
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:07 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Sorry Koos, het paradigma is al verschoven. Er is geen houden meer aan. Links wordt gemarginaliseerd.
Dat zal wel meevallen. Uiteindelijk keren de domme Tokkies weer terug in het linkse kamp, wanneer zij beseffen dat Wilders niets kan doen aan hun financiele sores en de overlast in hun wijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 december 2010 @ 09:14:44 #109
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90164295
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen. Uiteindelijk keren de domme Tokkies weer terug in het linkse kamp, wanneer zij beseffen dat Wilders niets kan doen aan hun financiele sores en de overlast in hun wijk.
Misschien kan Wilders niks doen, maar Mark en Maxime zeker wel. We gaan een mooie toekomst tegemoet. It is a time for choosing Koos. De irrelevant geworden boeroepers, óf de groep die - eindelijk - wat moois gaat maken van dit land.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_90164752
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Misschien kan Wilders niks doen, maar Mark en Maxime zeker wel. We gaan een mooie toekomst tegemoet. It is a time for choosing Koos. De irrelevant geworden boeroepers, óf de groep die - eindelijk - wat moois gaat maken van dit land.
Dit land was mooi, maar de verleiding om te vertrekken wordt steeds sterker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 december 2010 @ 09:43:11 #111
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_90164900
Als je Mark en Maxime combineert krijg je Marx. Ik zie een complot.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 20 december 2010 @ 10:26:51 #112
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90166059
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 09:43 schreef ethiraseth het volgende:
Als je Mark en Maxime combineert krijg je Marx. Ik zie een complot.
_O-

Goed dat je me waarschuwt, stem ik meteen op de SGP. Iedere andere partij is niet meer te vertrouwen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_90168720
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:07 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Sorry Koos, het paradigma is al verschoven. Er is geen houden meer aan. Links wordt gemarginaliseerd.
Golfbewegingen.
pi_90192383
Die Sap moet wel heel erg goed zijn wil ze van GL een grotere partij maken. Halsema wordt geroemd om haar inhoud en haar debatteringsvaardigheden, maar het heeft de partij weinig gebracht als je kijkt hoeveel zetels de partij nu heeft en in het verleden heeft gehad.
pi_90192739
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef voice-over het volgende:
Wat Sap allemaal roept, baart mij grote zorgen. Zij zegt: "De mensen snakken volgens haar naar iets nieuws en een effectieve oppositie".

Nee Sapje, je snapt er niks van.
Mensen snakken naar rust, grenzen dicht, uit de EU, weg met de Euro, een radicale asielstop.
Mensen snakken naar een grote schoonmaak van Marokkaans tuig in de steden en dorpen.
Mensen snakken naar veiligheid, goed onderwijs en medische verzorging.

Wat is GroenLinks toch een vreselijke partij met ongelofelijk domme politici.
Persoonlijk snak ik naar intensievere Europese samenwerking. Maar he, wie ben ik?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 december 2010 @ 21:41:11 #116
177885 JoaC
Het is patat
pi_90201303
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Persoonlijk snak ik naar intensievere Europese samenwerking. Maar he, wie ben ik?
Tijdens de Europese verkiezingen waren er meer stemmen voor pro-Europa partijen dan anti-Europa(PVV, SP)

Mensen willen helemaal niet uit de EU of Euro, is bovendien niet goed voor de economie
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_90257140
mwhahah jullie zijn gestoord, als dibi de groenlinks leider was geworden stevenden ze nu af op 0 zetels
pi_90260925
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef JoaC het volgende:

[..]

Tijdens de Europese verkiezingen waren er meer stemmen voor pro-Europa partijen dan anti-Europa(PVV, SP)

Mensen willen helemaal niet uit de EU of Euro, is bovendien niet goed voor de economie
Wees blij dat de meeste Nederlanders dat inzien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:20:29 #119
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90262674
Geen idee nog. Ik heb mijn oordeel niet zo snel klaar als jullie kennelijk allemaal wel weer hebben.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:23:49 #120
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90262877
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Staal het volgende:
Geen idee nog. Ik heb mijn oordeel niet zo snel klaar als jullie kennelijk allemaal wel weer hebben.
Voor mij voorlopig géén GL meer, Sap deugt voor geen meter. Ik heb de groei gemaakt naar de VVD, wie van jullie groeit er samen mee?
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:36:16 #121
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90263681
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Voor mij voorlopig géén GL meer, Sap deugt voor geen meter. Ik heb de groei gemaakt naar de VVD, wie van jullie groeit er samen mee?
Boon, waarom deugt Sap volgens jou niet?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:52:17 #122
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90264721
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Voor mij voorlopig géén GL meer, Sap deugt voor geen meter. Ik heb de groei gemaakt naar de VVD, wie van jullie groeit er samen mee?
Goh, hoe snel ging die groei?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90264729
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Voor mij voorlopig géén GL meer, Sap deugt voor geen meter. Ik heb de groei gemaakt naar de VVD, wie van jullie groeit er samen mee?
:D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90264796
Nog te vroeg om daar iets over te zeggen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:53:41 #125
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90264800
Dat niemand haar nog gepost heeft :{

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 22 december 2010 @ 06:02:55 #126
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_90275011
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Staal het volgende:

[..]

Boon, waarom deugt Sap volgens jou niet?
Ik denk dat het grote probleem van GL juist is dat ze nergens vies van zijn! Niet van kiezersbedrog, niet van liegen en draaien, niet van links lullen, rechts vullen ..... eigenlijk nergens van. Stond mevrouw Sap vrijdag nog haar voorgangster te bewieroken en te bezweren dat er geen "nieuwe koers" zou komen, afgelopen maandag "snakken" de mensen volgens haar naar "iets nieuws" en een effectieve oppositie. Effectief voor wie eigenlijk mevrouw Sap? Voor GL? Het enige nieuws waar we naar "snakken" zou zijn dat GL zichzelf opheft. Voor de rest zorgen we zelf wel voor iets nieuws, let maar op de kiezersuitslag van Maart 2011 wanneer Rechts definitief haar macht vestigt en het land herschapen wordt.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:48:29 #127
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_91698138
Afgelopen woensdag de volgende column in de NRC:
quote:
GroenLinks-fractievoorzitter Jolande Sap in haar politieke column in NRC Handelsblad over de komst van 'fact-free politics'. "Je zou dat ook de politiek van branie zonder brein kunnen noemen. De politiek van n=1, de politiek van de observatie van de enkele waarnemer die zich niets gelegen laat liggen aan de feiten."

"Toen ik 2,5 jaar geleden de politiek inging, had ik net mijn wetenschappelijke ambities afgestoft. Als deskundige op het terrein van langer doorwerken en vergrijzing, kreeg ik de kans om een bijzonder lectoraat te bekleden. Ik droomde van een mooie kruisbestuiving tussen mijn politieke en mijn wetenschappelijke werk. En fantaseerde er zelfs over dat mijn proefschrift na ruim 20 jaar misschien toch nog af zou komen.

De eerste ontnuchtering kwam snel. Ik herinner me het debat over het belastingplan 2009 waarin de positie van oudere werknemers een prominente plaats innam. Gewapend met feiten en analyses opende ik daar de discussie over de doorwerkbonus. Vrijwel niemand bleek geïnteresseerd in die feiten en analyses. Erger nog, vrijwel niemand bleek geïnteresseerd in mijn idealen om de abominabele baankansen van oudere werklozen te verbeteren. Het enige wat bleek te tellen, was dat de balans tussen de ouderenbelasting van Bos en de doorwerkbonus van Balkenende behouden moest blijven; politiek met een hele kleine p.

Een klein jaar verder besloot ik in goed overleg om het lectoraat stop te zetten. Niet dat de materie me niet meer boeide. Integendeel, ik had een aantal mooie analyses en artikelen gemaakt die absoluut naar meer smaakten. Maar ze kwamen mijn politieke werk nauwelijks ten goede. Kruisbestuiving bleek een illusie. Mijn professie als politicus bleek mijn goede naam als deskundige bovendien danig in de weg te zitten. Een betreurenswaardige constatering die de politiek grotendeels aan zichzelf te wijten heeft.

Oud-president Clinton stelde een tijd geleden, toen hem werd gevraagd wat hij vond van Sarah Palin en de Tea Party, dat er eigenlijk sprake was van de komst van “fact-free politics”. Je zou dat ook de politiek van branie zonder brein kunnen noemen. De politiek van n=1, de politiek van de observatie van de enkele waarnemer die zich niets gelegen laat liggen aan de feiten. Het doet denken aan de stijl van Martin Bosma die in zijn laatste column beweert dat het over en uit moet zijn met beleid ter bestrijding van de klimaatverandering, want deze winter is het immers koud. Het is het type redenering dat als eerste ontmaskerd wordt als drogredenering als je een inleidend boekje in de logica openslaat.

Fact-free politics heeft ook Nederland steeds meer in zijn greep. Het kabinet verspilt zijn daadkracht aan schijnoplossingen als een symbolische aanscherping van de gezinsmigratie, een boerkaverbod en 130 km per uur. Terwijl alle deskundigen het erover eens zijn dat we echte problemen hebben. Problemen die alles te maken hebben met het feit dat tal van markten door slechte regulering volledig op slot zitten: de arbeidsmarkt, de woningmarkt, de energiemarkt, de mobiliteitsmarkt…. zo ongeveer elke markt die het dagelijks leven van mensen bepaalt. En als het kabinet zo doorgaat, als politici niet meer de wil hebben om de grote uitdagingen van hun tijd aan te pakken, dan gaat ook de politieke markt steeds meer vastlopen.

Ik wil in de traditie staan van die politici die passie voor hun politieke idealen combineren met scherpe analyses van de middelen en instrumenten om die idealen te realiseren. Feiten zijn daarbij onmisbaar. Dat dit geen gemakkelijke opstelling is in het huidige politieke klimaat, blijkt wel uit de opmaat naar het debat volgende week over het kabinetsvoorstel voor een nieuwe missie naar Afghanistan. De inkt van het voorstel was nog niet droog of de eerste fractievoorzitters slingerden hun standpunt al de wereld in.

Politieke idealen zijn te belangrijk om aan de wilgen te hangen. Ook al komen mijn idealen niet overeen met die van dit kabinet, toch wil ik altijd de ruimte houden om serieus te verkennen of hun voorstellen misschien kunnen bijdragen aan mijn idealen. Naïef? Misschien. Ambitieus? Zeker. Maar ik ben er ten diepste van overtuigd dat een politicus die niet meer wil weten, meer verliest dan de feiten. Hij verliest zijn geloofwaardigheid en daarmee uiteindelijk zijn idealen."
Bij mij heeft ze hiermee een paar punten gescoord. Nu ben ik benieuwd naar het verloop van het Kunduz verhaal.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:00:24 #128
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_91698351
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:48 schreef ErikT het volgende:
Afgelopen woensdag de volgende column in de NRC:

[..]

Bij mij heeft ze hiermee een paar punten gescoord. Nu ben ik benieuwd naar het verloop van het Kunduz verhaal.
Mijn God. Het gebrek aan reflectie en analytisch inzicht speelt zich weer op bij Sap en GroenLinks. Ze weten echt niet meer waarom ze zijn opgericht.

Links is niks te vies. Liegen en bedrog is hun niet vreemd. Klimaatleugens, multicultileugens, Amerika-leugens, Israel-leugens ...... ja links lullen rechts vullen. Als er een ondemocratisch clubje is dan is het GL wel. Ik vind Sap trouwens veel lijken op Agnes Kant. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
pi_91698374
Wat ben jij toch een naargeestig persoon voice over ...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:02:16 #130
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_91698383
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:00 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mijn God. Het gebrek aan reflectie en analytisch inzicht speelt zich weer op bij Sap en GroenLinks. Ze weten echt niet meer waarom ze zijn opgericht.

Links is niks te vies. Liegen en bedrog is hun niet vreemd. Klimaatleugens, multicultileugens, Amerika-leugens, Israel-leugens ...... ja links lullen rechts vullen. Als er een ondemocratisch clubje is dan is het GL wel. Ik vind Sap trouwens veel lijken op Agnes Kant. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Jouw mening is gebaseerd op zoveel onware informatie dat die nog minder interessant is dan willekeurig getypte letters.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_91698413
Ik hoop dat je ooit stabiliteit en rust vindt in je leven en afscheid kan nemen van je haat en ontevredenheid.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:33:25 #132
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91699159
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 10:48 schreef ErikT het volgende:
Afgelopen woensdag de volgende column in de NRC:

[..]

Bij mij heeft ze hiermee een paar punten gescoord. Nu ben ik benieuwd naar het verloop van het Kunduz verhaal.
In dat logicaboekje ontbreekt de belangrijke constatering dat logica, feiten, en GroenLinks niet samengaan.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:33:52 #133
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_91699171
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:03 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop dat je ooit stabiliteit en rust vindt in je leven en afscheid kan nemen van je haat en ontevredenheid.
Ik haat niemand, ik heb alleen een bloedhekel aan de onwaarheden, hypocrisie en morele borstklopperij van links.
pi_91699216
Tuurlijk jongen ;)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:36:41 #135
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_91699242
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

In dat logicaboekje ontbreekt de belangrijke constatering dat logica, feiten, en GroenLinks niet samengaan.
Precies, het verhaal rammelt aan alle kanten, de wankele redeneringen van Sap geven blijk van het onvermogen van deze politica.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:37:06 #136
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_91699256
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:35 schreef IHVK het volgende:
Tuurlijk jongen ;)
;)
pi_91699266
Uiteraard voice over. Het is superduidelijk!

Maar vertel, hoe is je leven gefaald? En door wat ?
En waarom is 'links' je zondebok geworden en niet iets anders ?

'Konigshuis' of 'bigpharma' of 'Reptillians' had je ook kunnen kiezen :)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:43:34 #138
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_91699418
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:37 schreef IHVK het volgende:
Uiteraard voice over. Het is superduidelijk!

Maar vertel, hoe is je leven gefaald? En door wat ?
En waarom is 'links' je zondebok geworden en niet iets anders ?

Niets van dit alles. Linkse mensen verdienen alleen mijn hoon en spot. Ik heb er gewoon niks mee zoals jij helemaal niks hebt met Geert Wilders die wel weet waar hij over praat. :)
pi_91699458
Ja maar zo zuur als jij ben ik zelfs niet.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:02:50 #140
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91699949
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 11:36 schreef voice-over het volgende:

[..]

Precies, het verhaal rammelt aan alle kanten, de wankele redeneringen van Sap geven blijk van het onvermogen van deze politica.
Het claimen van de wetenschap voor de linkse zaak doet me trouwens denken aan lang vervlogen tijden: de goede oude marxistische maatschappijkritiese analyse. Toch jammer dat ze in die kringen nooit hebben kennis genomen van de falsificatie van het socialistische experiment.

Jolande: de Sovjetunie is al twintig jaar dood! Omdat ze failliet (zo'n eng rechts kapitalisties begrip) waren, jeweetwel, dat niemand je meer om niet van alles wil geven. Gewoon, omdat het niet meer kon.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_91700084
Wetenschap is inderdaad tegenwoordig meer te vinden in het linkse deel van Nederland.

Rechts NL houdt zich vooral bezig met de Telegraaf en The Voice of Holland.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:10:28 #142
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_91700149
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef IHVK het volgende:
Ja maar zo zuur als jij ben ik zelfs niet.
Eigenlijk ben je best wel een loser met je social dit en social dat :') Kom an, kun je niet op een andere manier de held uithangen door naar Afrika te gaan om mensen helpen. Dan neem ik je misschien ook nog eens een keer serieus. :')

Je komt echt een beetje over als een homoseksuele pussy.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:12:43 #143
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_91700214
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef IHVK het volgende:
Wetenschap is inderdaad tegenwoordig meer te vinden in het linkse deel van Nederland.

Rechts NL houdt zich vooral bezig met de Telegraaf en The Voice of Holland.
Is dat zo? Dan wisten ze zeker ook wel dat hogere belastingen tot minder belasting opbrengsten leiden.

Oh wacht. Werd er niet gepleit voor een 60% tarief door links?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:14:36 #144
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_91700270
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het claimen van de wetenschap voor de linkse zaak doet me trouwens denken aan lang vervlogen tijden: de goede oude marxistische maatschappijkritiese analyse. Toch jammer dat ze in die kringen nooit hebben kennis genomen van de falsificatie van het socialistische experiment.

Jolande: de Sovjetunie is al twintig jaar dood! Omdat ze failliet (zo'n eng rechts kapitalisties begrip) waren, jeweetwel, dat niemand je meer om niet van alles wil geven. Gewoon, omdat het niet meer kon.
Zeer veel GroenLinkers hunkeren nog steeds naar een communistische heilstaat voor Nederland. Zij kunnen nog steeds niet verkroppen dat de mensen in Oost-Europa hun vrijheid hebben gekregen. Daar heeft Reagan en alleen Reagan voor gezorgd en niet de slap-janussen van GroenLinks en de PvdA. Als het aan GroenLinks had gelegen zouden nog honderden miljoenen mensen in Europa moet zuchten onder een Sovjet-bewind die met ijzeren vuist regeert. Duizenden mensen op straat die wanhopig met hun boodschappentas op zoek zijn naar etenswaren, enorm lange wachtrijen in ziekenhuizen, belabberd openbaar vervoer, burgers die geen enkele hoop hebben op een enigszins prettig leventje, altijd op je hoede zijn voor familieleden, vrienden, kennissen en buren die potentiele geheim agenten zijn die je kunnen aangeven bij de authoriteiten vanwege 'subversieve handelingen tegen de Staat'. Zo'n maatschappij staan GroenLinksers voor.

Ik snap werkelijk niet dat fascisten na de oorlog wel zijn vervolgd voor landverraad maar collaborateurs als GL niet.
pi_91700296
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef mlg het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je best wel een loser met je social dit en social dat :') Kom an, kun je niet op een andere manier de held uithangen door naar Afrika te gaan om mensen helpen. Dan neem ik je
misschien ook nog eens een keer serieus. :')


Je komt echt een beetje over als een homoseksuele pussy.
pi_91700372
Ik ben gewoon moreel superieur aan jou mlg, ik snap dat daar moeilijk mee te leven is, maar no worries.
pi_91700449
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef mlg het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je best wel een loser met je social dit en social dat :') Kom an, kun je niet op een andere manier de held uithangen door naar Afrika te gaan om mensen helpen. Dan neem ik je misschien ook nog eens een keer serieus. :')

Jij neemt ontwikkelingswerk dus toch wel serieus?
I´m back.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:20:57 #148
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_91700473
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij neemt ontwikkelingswerk dus toch wel serieus?
Uiteraard. Ik zal dat met mijn eigen vermogen steunen, als iemand naar Afrika gaat om te helpen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_91700504
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef mlg het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik zal dat met mijn eigen vermogen steunen, als iemand naar Afrika gaat om te helpen.
Mooi.
pi_91700513
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:20 schreef mlg het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik zal dat met mijn eigen vermogen steunen, als iemand naar Afrika gaat om te helpen.
Lefty!
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')