SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lolaatje op 17-12-2010 15:19:33 ]"The problem with common sense is that most people are morons."
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hallo, even een tvp, want misschien wil ik nog daten vanavond
Wil je nu impliceren dat ik blauwtjes loop?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef Raven_NL het volgende:
Edit: Vanaf hoeveel blauwtjes ben je ervaringsdeskundige ?![]()
Misschien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hallo, even een tvp, want misschien wil ik nog daten vanavond
Zou vanavond mn housewarming/verjaardag vieren, maar al die mietjes melden zich stuk voor stuk af...quote:
Oh, ik wist dat ik iets vergeten was! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou vanavond mn housewarming/verjaardag vieren, maar al die mietjes melden zich stuk voor stuk af...Blijft weinig over en heb geen zin om in mn remi thuis te gaan zitten op mn verjaardag.
Niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een knopje in te drukken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, ik wist dat ik iets vergeten was! Gefeliciteerd!
Totdat het een minder geslaagde date is....quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thnx!
Maar ik denk serieus dat ik maar wat te daten ga zoeken vanavond en een briefje op de deur hang voor die enkele verdwaalde die wel komt.
Dat zou dan de 2e keer worden.. Pas 1x was het echt zo kut dat ik na een half uur weggegaan ben.. Voor de rest is het altijd wel gezellig babbelen, en of het nu onwijs klikt of alleen maar gezellig is, dat maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:14 schreef Lolaatje het volgende:
Wel heel stom dat zoveel mensen afhaken nu. Door het weer?
Moet het wel een leuke date zijn natuurlijk. Als je daar straks zit met iemand waarmee het totaal niet klikt dan heb je ook niet bepaald een leuke verjaardag.
Als het alleen maar "gezellig" hoeft te zijn, dan moet het toch lukken!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou dan de 2e keer worden.. Pas 1x was het echt zo kut dat ik na een half uur weggegaan ben.. Voor de rest is het altijd wel gezellig babbelen, en of het nu onwijs klikt of alleen maar gezellig is, dat maakt ook niet uit.
Och, het was echt zo een prinsesje op een erwt. Kon totaal niet met haar communiceren. Leuk, die blind dates die vrienden regelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef DragonFire het volgende:
Na een half uur al weg gaan?
Wat deed ze dan?
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef Cue_ het volgende:
En anders gewoon aan de drank
En gefeliciteerd Snuitje![]()
Het is dat ik niet meer wil verliezen, anders zou ik je een geweldige verjaardagsdate geven
Jij hebt stiekem zo veel geoefend dat ik no way kan winnen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zou ik je op je verjaardag natuurlijk zeker laten winnen
Wie weetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij hebt stiekem zo veel geoefend dat ik no way kan winnen!
Ik moet morgen toch in Utrecht zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef nina- het volgende:
We kunnen altijd nog een fok! meet voor je verjaardag organiseren.
Ik ben er al, dus 2 deelnemers.... Wie nog meer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch in Utrecht zijn
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef nina- het volgende:
[..]
Ik ben er al, dus 2 deelnemers.... Wie nog meer?
Wij gaan vanavond ook aan de zuip. Hier ben je natuurlijk hartstikke welkomquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn laptop dichtklappen, telefoons uitzetten en aan de zuip
Moeten julllie die fok meet in de stairway doen morgen, dan kan ie gemixed worden met de mensen van singlesquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef nina- het volgende:
We kunnen altijd nog een fok! meet voor je verjaardag organiseren.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn laptop dichtklappen, telefoons uitzetten en aan de zuip
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef nina- het volgende:
[..]Niet zo snel opgeven, het is je verjaardag!
We hebben een keer een spontane mini-meet gehad in Utrecht met Duim, Cue, Q, ik, -Engel- en Silenus dacht ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef GlenSpey het volgende:
Er was toch al eens eerder zo'n meet via deze topicreeks? Hoe is dat afgelopen toen?
Of haal ik het nu door de war met iets anders?
Wie blijft er nu weg als ie voor een verjaardag wordt uitgenodigdquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou vanavond mn housewarming/verjaardag vieren, maar al die mietjes melden zich stuk voor stuk af...Blijft weinig over en heb geen zin om in mn remi thuis te gaan zitten op mn verjaardag.
dat is wel stom iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed, vind het alleen niet leuk dat net mn beste vriend ook belde om af te zeggen. En verder vermaak ik me vast nog wel.
Ha, en van wie is U de kloon?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef nina- het volgende:
[..]Niet zo snel opgeven, het is je verjaardag!
Ninaquote:
Oh, en is daar nog iets uit voort gekomen behalve een ongetwijfeld gezellige middag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
We hebben een keer een spontane mini-meet gehad in Utrecht met Duim, Cue, Q, ik, -Engel- en Silenus dacht ik.
Was vooral avond/nacht. Ik vond het erg gezellig en leuk om iedereen keer gezien te hebben, maar voor zover ik weet is daar niets uit voortgekomen qua dates.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, en is daar nog iets uit voort gekomen behalve een ongetwijfeld gezellige middag?
Dit heeft 0,0 met datingsite-ervaringen te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Raven_NL het volgende:
Net terug van de winkel trouwens ..
Wordt zo'n kassameisje gigantisch uitgekafferd omdat ze in iemands tas moest kijken ..
tjonge zeg.. lekker aso
ook nog zoiemand waarvan je ziet dat ze daar helemaal niet tegen kan
we zijn weer erg vriendelijk , zo voor de feestdagen
Sure, en het in je vijfde bijdrage ever op Fok het al hebben over het organiseren van Fok!meets voor de verjaardag van Snuitquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:51 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nina
zonder genetische modificaties en zonder kunstmatige geur , kleur en smaakstoffen..
nou ja ....inderdaad, 100% nina
weet je ,quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit heeft 0,0 met datingsite-ervaringen te maken.
Mijn reputatie trekt mensen naar Fokquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Sure, en het in je vijfde bijdrage ever op Fok het al hebben over het organiseren van Fok!meets voor de verjaardag van Snuit
Voor zo ver ik weet is er ook niks uitgekomen qua datesquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Was vooral avond/nacht. Ik vond het erg gezellig en leuk om iedereen keer gezien te hebben, maar voor zover ik weet is daar niets uit voortgekomen qua dates.
Ach, vast een fokverslaafde die het plotseling leuk vindt om onder andere gebruikersnaam wat te gaan postenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:10 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom krijg ik bij al die nieuwkomers die iemand uit het topic zeggen te kennen altijd het 'kloon-gevoel'
Probeer eens een ander scenario...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach, vast een fokverslaafde die het plotseling leuk vind om onder andere gebruikersnaam wat te gaan posten
De stelling: meer uit het leven halen door studeren is oppervlakkig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Eh, ik vind het juist totaal niet oppervlakkig. Een beetje ambitie hebben vind ik ook een vereiste, net als dat ik niet op zoek ben naar iemand die 60 uur per week werkt. Die twee dingen zijn niet hetzelfde.
Volgens mij struin jij zelf ook niet alle MBOers op RP of Lexa af om te kijken of er wat tussen zit. Ik sluit het op voorhand niet uit, maar het is wel een heel makkelijke manier om een grove eerste schifting te doen.
Ik heb al een hele tijd dat mensen op paiq niet online zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:23 schreef Ruudt het volgende:
Op Paiq weer een nieuwe match, probeer een gesprek je te beginnen maar ze reageert alleen maar op die Q&A vragen. Wat willen zo'n mensen nu? Je zal toch ooit een keer direct met elkaar moeten praten.
Godshand, wat moeten we hier in godesnaam mee? Wil je aanvoeren dat niet alle MBO'ers oninteressante tokkies zijn? Prima hoor, maar niemand beweert het tegenovergestelde en Neelix al helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef Godshand het volgende:
Nog even deze discussie afronden:
[..]
De stelling: meer uit het leven halen door studeren is oppervlakkig.
Dat iemand van hetzelfde opleidingsniveau bij je past is weer een heel ander verhaal, maar dat stelde love_sharon niet.
Ik durf te beweren dat sommige MBOers, meer uit hun leven gehaald hebben dan ik met mn jaren Geneeskunde. Dat MBO vrouwen minder snel bij mij passen is dus een ander verhaal.
Er zijn zoveel dingen die je kan doen om meer uit je leven te halen, behalve studeren. Ik noem maar wat: vrijwilligerswerk (al dan niet in buitenland), eigen bedrijf opzetten, aansluiten bij een politieke partij, monnik worden etc etc.
Dat geloof ik ook best. Ik kwam laatst ergens een verhaal tegen van iemand die door een medische aandoening een aantal maanden wat langzamer van begrip werd, en ook minder intelligent. Die vertelde dat dat er voor zorgt dat je je in ieder geval veel onbezorgder kunt opstellen en veel meer kunt genieten van het leven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef Godshand het volgende:
Nog even deze discussie afronden:
[..]
De stelling: meer uit het leven halen door studeren is oppervlakkig.
Dat iemand van hetzelfde opleidingsniveau bij je past is weer een heel ander verhaal, maar dat stelde love_sharon niet.
Ik durf te beweren dat sommige MBOers, meer uit hun leven gehaald hebben dan ik met mn jaren Geneeskunde. Dat MBO vrouwen minder snel bij mij passen is dus een ander verhaal.
Er zijn zoveel dingen die je kan doen om meer uit je leven te halen, behalve studeren. Ik noem maar wat: vrijwilligerswerk (al dan niet in buitenland), eigen bedrijf opzetten, aansluiten bij een politieke partij, monnik worden etc etc.
Je wordt gematched aan degenen die voldoen aan je zoekresultaten. Het zijn ook altijd actieve profielen en het wisselt een paar keer per dag. Dus op een gegeven moment ben je er ook wel doorheen en krijg je telkens dezelfde gezichten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Raven_NL het volgende:
Het zou trouwens best een intelligent idee zijn om te zorgen dat mensen die aan hebben gegeven geen interesse te hebben , ook niet meer in je matches verschijnen...
Ik vind dat toch iets massochistisch hebben eigenlijk
Adem in, adem uit.... Wordt vast gezellig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen zit in aan tafel met mijn date.. En ben best nerveus hahaha!
Ik weet het.. Normaal ben ik nooit nerveus haha!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:45 schreef nina- het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.... Wordt vast gezellig!
Wat schattig, samen aan de kebab?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet het.. Normaal ben ik nooit nerveus haha!
Nee wat dat lust ik niet :pquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wat schattig, samen aan de kebab?
Nee gewoon een gezellig restaurantje, vrij donker, kaarsjes :p Hahahaquote:
da's wel leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee gewoon een gezellig restaurantje, vrij donker, kaarsjes :p Hahaha
Succes morgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen zit in aan tafel met mijn date.. En ben best nerveus hahaha!
T enigste wat ik niet hoop.. En waar tie me wel gek mee loop te maken dat ie als verassing iets heeft gekocht vandaag.. En ik kan daar niet zo goed tegen.. Weet me dat geen houding te geven ofzo. Moet er denk ik gewoon nog maar even niet aan denken :pquote:
Da's toch liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
T enigste wat ik niet hoop.. En waar tie me wel gek mee loop te maken dat ie als verassing iets heeft gekocht vandaag.. En ik kan daar niet zo goed tegen.. Weet me dat geen houding te geven ofzo. Moet er denk ik gewoon nog maar even niet aan denken :p
Nah .. roosje ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Cadeautjes geven op de eerste date is in de regel juist niet zo'n goed idee.
Wel in Neverneverland.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Cadeautjes geven op de eerste date is in de regel juist niet zo'n goed idee.
totaaaal geen goed idee!!!quote:
rozen zijn ook echt te oubollig. Kreeg er eens eentje op een date (leren kennen in de kroeg weekend ervoor). Was sowieso niks geworden (hij rook naar muf motorpak en zijn oh zo gevatte grapjes waren duidelijk ingestudeerd), maar die roos was toch wel het breekpunt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
totaaaal geen goed idee!!!
Zeker als je elkaar nog maar paar keer gesproken hebt!
Als je elkaar nu een half jaar lang elke dag gesproken hebt en elkaar nu eindelijk ziet... Dan heeeeel miss.
Terwijl de werkelijkheid is "Aaaargh, wonhopige potentieele stalker!!!! Run for your live!!"quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
rozen zijn ook echt te oubollig. Kreeg er eens eentje op een date (leren kennen in de kroeg weekend ervoor). Was sowieso niks geworden (hij rook naar muf motorpak en zijn oh zo gevatte grapjes waren duidelijk ingestudeerd), maar die roos was toch wel het breekpunt.Vraag me af wat zo'n kerel dan verwacht; dat je in katzwijm valt van al die romantiek en je gewillig in zijn armen werpt?
Dus motorpakken zijn ook al niet goed meer..quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
rozen zijn ook echt te oubollig. Kreeg er eens eentje op een date (leren kennen in de kroeg weekend ervoor). Was sowieso niks geworden (hij rook naar muf motorpak en zijn oh zo gevatte grapjes waren duidelijk ingestudeerd), maar die roos was toch wel het breekpunt.Vraag me af wat zo'n kerel dan verwacht; dat je in katzwijm valt van al die romantiek en je gewillig in zijn armen werpt?
definieer "oudere"quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Neelix het volgende:
Toch raar. Ik sprak een keer met een wat oudere alleenstaande moeder over online daten, en zij verwacht eigenlijk op een eerste date wel gewoon een bloemetje, en dat hij alles voor zijn rekening neemt.
Tja, dat is toch een iets andere doelgroep hè?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Mispoesje het volgende:
Ik vond een roosje krijgen best aandoenlijk...
brede vent ..onder de tattoos,piercingen enz.
stond ie met een mooi rood roosje op het station op me te wachten....
da's wel ouder ja..quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zij is iets van 10 jaar ouder dan ik.
Oke mijn leeftijd dus. Weet ik dus wat me volgende keer te doen staatquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zij is iets van 10 jaar ouder dan ik.
Ik denk dat dat ook erg van het type af hangt hoor. Bij vrouwen met die leeftijd kan je allebei de uitersten treffen denk ik, degenen die alles betalen, en degenen die beledigd worden als je dat probeert te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oke mijn leeftijd dus. Weet ik dus wat me volgende keer te doen staat
haha ja juist daarom vond ik het zo aandoenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat is toch een iets andere doelgroep hè?
als je met een fallusvormig object aan komt kakken waar ik aan dien te likken, is de date ook ten dode opgeschreven uiteraardquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Dus motorpakken zijn ook al niet goed meer..
En lieve berichtjes om iemand een fijn weekend te wensen dan ?![]()
Edit: Voor jou zou ik een aardbeien lolly meenemen in de maten groot en gigantisch![]()
Enneh verwachten weet ik niet , maar hopen zeker
Of de man betaalt ligt bij mij aan de avond..was het leuk, dan waardeer ik het als hij wil betalen omdat ik dat toch wel hoffelijk vind. Was het maar zo zo, dan wil ik meebetalen om niet het gevoel te hebben dat ik hem nog wat schuldig ben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook erg van het type af hangt hoor. Bij vrouwen met die leeftijd kan je allebei de uitersten treffen denk ik, degenen die alles betalen, en degenen die beledigd worden als je dat probeert te doen.
Noujaah , waar zie je me voor aan ....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:17 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
als je met een fallusvormig object aan komt kakken waar ik aan dien te likken, is de date ook ten dode opgeschreven uiteraardBij voorkeur helemáál geen kadootjes, dat voelt als druk ( 'wat krijg ik van jou terug?') .
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de kans kreeg om alles te betalen. Als ik het wel deed dan betaalde mijn date het volgende rondje in een ander café ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:17 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Of de man betaalt ligt bij mij aan de avond..was het leuk, dan waardeer ik het als hij wil betalen omdat ik dat toch wel hoffelijk vind. Was het maar zo zo, dan wil ik meebetalen om niet het gevoel te hebben dat ik hem nog wat schuldig ben.
Even serieus hè, als je aan de vrouw wil dan zou ik toch iets doen met al die goedbedoelde tips die je al gehad hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Raven_NL het volgende:
Noujaah , waar zie je me voor aan ....![]()
Nee gewoon zo'n gigantisch ding in de vorm van een hartje ofzo
Tips geven aan Raven_NL is echt een verloren zaak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Even serieus hè, als je aan de vrouw wil dan zou ik toch iets doen met al die goedbedoelde tips die je al gehad hebt.
doe ik ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Even serieus hè, als je aan de vrouw wil dan zou ik toch iets doen met al die goedbedoelde tips die je al gehad hebt.
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Niet allemaal Kastanova.
Ik heb zondag een date... dat kwam even onverwacht.
Ook jij jongedame, ook jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Niet allemaal Kastanova.
Ik heb zondag een date... dat kwam even onverwacht.
zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Godskollere, typisch vrouwen...
Altijd maar blaten over emancipatie en desnoods trachten ze het af te dwingen, maar zodra er dan een rekening betaald moet worden is de man ineens de kostwinner.
Jullie blijven ook gewoon hypocriete ondieren hé?
Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef douche-eendje het volgende:
Ja natuurlijk, denk je nou serieus dat ik alles ga betalen?
Dat zeg ik altijd, maar dat mag niet hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Altijd maar blaten over emancipatie en desnoods trachten ze het af te dwingen, maar zodra er dan een rekening betaald moet worden is de man ineens de kostwinner.
Is dat trouwens een capibara in je avatar ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).
Oftewel; ik ga niet pathetisch zogenaamd geëmancipeerd tegensputteren als een man voorstelt te betalen. Doet ie dat niet, gooi ik net zo makkelijk ook geld op tafel uiteraard.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef DragonFire het volgende:
* DragonFireis naar buiten gegaan
Helaas geen glijdende vrouwen die ik kon redden
"nee joh knul, laat mij maar betalenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalen."
Gegarandeerde vervolgdate.
Geef mij maar een arm schone dame ..quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb vandaag meer dan genoeg lopen glijden..... maar was jij dan he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wisdom is the art of using knowledge
Wacht even hoor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).
Ik zou de muziek maar achterwege laten in dit geval....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef Raven_NL het volgende:
we doen even een muziekje
voor onder het daten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor...
Als een man jou als dame behandelt wat dus volledig in jouw voordeel is, dan sta jij toe dat hij zich als heer gedraagt en de rekening betaalt?
Nou, nou, nou, wat een onbaatzuchtige liefdadigheid! Jij barmhartige samaritaan jij! Moeder Theresa eat your fucking heart out!
En dit bedoel ik nou met hypocriete vrouwmenschen, ze hebben het zelf niet eens meer door.
Moet je als man zijnde voor de grap eens tegen een vrouw zeggen:
" Ja hoor, als jij mij als een kerel behandelt door bier te halen en me te pijpen, dan sta ik het toe dat je daarna de afwas doet en nieuwe boodschappen gaat kopen."
Wat zegt u nu? Is dat volslagen kolderiek om te verlangen?
Bingo; my point exactly...
Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Welnee.... vaak genoeg gedaan (mits lekker dingquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalen."
Gegarandeerde vervolgdate.
En zie daar, m'n stelling dat jij net zo hypocriet bent is bij deze dan ook direct aangetoond.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef douche-eendje het volgende:
"nee joh knul, laat mij maar betalen" & gegarandeerde vervolgdate... Kasta, ben je op zoek naar een moederlijk type?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Geef mij maar een arm schone dame ..GalantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* -Engel- haakt in....
Als jij voor de taartjes zorgt , zorg ik voor de cappuchinoquote:
ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomtquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor...
Als een man jou als dame behandelt wat dus volledig in jouw voordeel is, dan sta jij toe dat hij zich als heer gedraagt en de rekening betaalt?
Nou, nou, nou, wat een onbaatzuchtige liefdadigheid! Jij barmhartige samaritaan jij! Moeder Theresa eat your fucking heart out!
En dit bedoel ik nou met hypocriete vrouwmenschen, ze hebben het zelf niet eens meer door.
Moet je als man zijnde voor de grap eens tegen een vrouw zeggen:
" Ja hoor, als jij mij als een kerel behandelt door bier te halen en me te pijpen, dan sta ik het toe dat je daarna de afwas doet en nieuwe boodschappen gaat kopen."
Wat zegt u nu? Is dat volslagen kolderiek om te verlangen?
Bingo; my point exactly...
jazekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Is dat trouwens een capibara in je avatar ?
En dat heren, levert ons twee bruikbare lessen voor vandaag op:quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomt![]()
had je die vrouwen maar een slap in the face moeten geven en terug naar hun fornuis moeten sommeren op het moment dat ze een fikkie stookten voor hun bustehouder
Niet zo kritisch, er bestaan eerlijke vrouwen, alleen zijn het meestal de minder knappe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat heren, levert ons twee bruikbare lessen voor vandaag op:
- Vrouwen hebben geen principes
- Niet alleen de dames in de tippelzones zijn hoeren
niet zo bitter, zet maar een masculiene emancipatiegolf op poten als je er niet tegen kuntquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat heren, levert ons twee bruikbare lessen voor vandaag op:
- Vrouwen hebben geen principes
- Niet alleen de dames in de tippelzones zijn hoeren
Hoe ver weg is dat dan voor jou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:23 schreef Cue_ het volgende:
vanavond in de kroeg wel ee leuke jongen ontmoet. Beetje mee gepraat en klonk interessant.
Hebben telnrs uitgewisseld en hij heeft al gesmst. Wie weet zien we elkaar nog maar hij woont helemaal in amsterdam
Dit is geen SC.quote:
Nee, het is een `Wie zeikt anderen het meeste af en doet net alsof ie populair is, terwijl ze feitelijk iedere dag op een forum hangen, en meer over daten lullen dan dat ze het doen-chat.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:01 schreef Raven_NL het volgende:
Als jij voor de taartjes zorgt , zorg ik voor de cappuchino
Maar zo iemand is toch gestoord of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Mispoesje het volgende:
Kreeg een lange mail van een of andere vent ..Origineel? Welja..beter dan de geijkte "hoi ,hoe is het?" ...
"Je kent ons mannen onderhand wel denk ik.Ik wil je wel eens een keer ontmoeten en ik had daar veel eerder over moeten beginnen.
Helaas is mijn rooster zodanig (en het aanpakken van werk) dat ik niet ze heel veel vooraf weet.
Dit weekend heb ik eens een zaterdag tot zondag avond. En het is eigenlijk dom om dan daar geen gebruik van te maken.
Ik zou er wel rekening mee houden dat je na onze ontmoeting echt wel plakkerig en bezweet even moet uitblazen.
Bij mij zijn het altijd fases en op dit moment ga ik er hard tegenaan. Moet ook wel want is toch een hele tijd niet veel geweest. Alles slap, week. En je voelt je veel lekkerder als je stijf staat. Goed strak. En het liefst ook nog opgepomp. Is toch wat vrouwen willen.Als je dan die lichte zoute smaak proeft in je mond kan dat voor de verandering best eens verfrissend zijn bij een eerste kennismaking.
Het kan natuurlijk ook helemaal niks zijn. Als jij zegt nou het lijkt me wel wat maar dan liever gezellig met een drankje en muziekje. De hele nacht doorgaan.
Het is maar een idee. Als je dat te snel gaat. Of in situatie zit van, nee mij kennen ze hier overal. Ik zou niet weten welke sportschool groot genoeg is om af te spreken. Het moet natuurlijk geen hardcore bodybuilding gym zijn. Meer een beauty en beetje voor de gezelligheid pielen faciliteit zijn.. Extreem lang aan de bar blijven hangen. En (aparte) sauna voor dat plak en zoutwater van je af te spoelen.Je zei al. Dit jaar even niet.
Prince komt voorlopig niet. Welness zou wel kunnen. Club/Disco komt zo in eerste instantie bij me op. Wat heb je dan nog meer. Ik sta open voor suggesties.Wat doe je bv graag. Film las ik. Hygiene en fris gevoel. Zonnen.
In iedergeval ben ik reuze benieuwd."
Haha ik moest ff lachen toen ik dit las
Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar zo iemand is toch gestoord of ligt dat aan mij?
En bovendien uitstekend geschikt voor een mass mailingquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..
Ik snap niet zo goed waarom mensen dergelijke mailtjes sturen, saai of debiel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..
Ik moet zeggen dat ik even moest schakelen van interpretatie toen hij begon over sportscholen en sauna's. Ik dacht eerst dat hij wat anders bedoelde...quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Mispoesje het volgende:
Kreeg een lange mail van een of andere vent ..Origineel? Welja..beter dan de geijkte "hoi ,hoe is het?" ...
"..."
Ja ik had dat ook dat ik soms ff moest overschakelen .quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik even moest schakelen van interpretatie toen hij begon over sportscholen en sauna's. Ik dacht eerst dat hij wat anders bedoelde...
Even afkijken hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Mispoesje het volgende:
"Je kent ons mannen onderhand wel denk ik.Ik wil je wel eens een keer ontmoeten en ik had daar veel eerder over moeten beginnen.
Helaas is mijn rooster zodanig (en het aanpakken van werk) dat ik niet ze heel veel vooraf weet.
Dit weekend heb ik eens een zaterdag tot zondag avond. En het is eigenlijk dom om dan daar geen gebruik van te maken.
Ik zou er wel rekening mee houden dat je na onze ontmoeting echt wel plakkerig en bezweet even moet uitblazen.
Bij mij zijn het altijd fases en op dit moment ga ik er hard tegenaan. Moet ook wel want is toch een hele tijd niet veel geweest. Alles slap, week. En je voelt je veel lekkerder als je stijf staat. Goed strak. En het liefst ook nog opgepomp. Is toch wat vrouwen willen.Als je dan die lichte zoute smaak proeft in je mond kan dat voor de verandering best eens verfrissend zijn bij een eerste kennismaking.
Het kan natuurlijk ook helemaal niks zijn. Als jij zegt nou het lijkt me wel wat maar dan liever gezellig met een drankje en muziekje. De hele nacht doorgaan.
Het is maar een idee. Als je dat te snel gaat. Of in situatie zit van, nee mij kennen ze hier overal. Ik zou niet weten welke sportschool groot genoeg is om af te spreken. Het moet natuurlijk geen hardcore bodybuilding gym zijn. Meer een beauty en beetje voor de gezelligheid pielen faciliteit zijn.. Extreem lang aan de bar blijven hangen. En (aparte) sauna voor dat plak en zoutwater van je af te spoelen.Je zei al. Dit jaar even niet.
Prince komt voorlopig niet. Welness zou wel kunnen. Club/Disco komt zo in eerste instantie bij me op. Wat heb je dan nog meer. Ik sta open voor suggesties.Wat doe je bv graag. Film las ik. Hygiene en fris gevoel. Zonnen.
In iedergeval ben ik reuze benieuwd."
ik woon zelf in enschede, dus praktisch is het zeker niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe ver weg is dat dan voor jou?
Ik heb er wel patent op om op datingsites leuke meiden te treffen die een eind weg wonen, soms valt het nog mee (Amsterdam, Utrecht, Brabant) maar Maastricht of Groningen, tja, dat is toch lastig.
Twee weken geleden in het chaotische en vertraagde OV met een meisje nummers uitgewisseld, dat had ik al heel lang niet meer gedaan!
Ik denk dat die opbouw bewust zo isquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Ja ik had dat ook dat ik soms ff moest overschakelen .
Is niet erg logisch in elkaar gezet wat dat betreft.
Vind het verhaal vooral niet prettig lezen,bewust of onbewust gekozen, maar dan maakt het minder indruk op mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat die opbouw bewust zo is
Het is gewoon echt een heel vaag verhaal.. Wilde na het eerste stukje al stoppen haha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het verhaal vooral niet prettig lezen,bewust of onbewust gekozen, maar dan maakt het minder indruk op mij
veel onsamenhangender kan nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een heel vaag verhaal.. Wilde na het eerste stukje al stoppen haha.
'altijd maar blaten over emancipatie' ? Niet iedereen doet dat. Oke de meesten willen niet meer standaard achter het fornuis staan en die 'oudewetse' vrouwentaken op zich nemen. Maar dat eeuwige 'ik ben geemancipeerde vrouw' komt ook mijn strot uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Waarom nu niet meteen een dag afspreken als er interesse is ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij hebben we weer beetdate met dame nummer 10 lijkt een feit.
Nog geen dag afgesproken verder maar zij heeft er wel interesse in dus dat gaat goed komen.
Wel in recordtijd trouwens, heb haar amper een dag op msn staan
Ah, dus jij bent die ene vrouw die wel reëel kan denken waar de rest van de wereld er toch behoorlijk wat moeite mee heeftquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:04 schreef Cue_ het volgende:
'altijd maar blaten over emancipatie' ? Niet iedereen doet dat. Oke de meesten willen niet meer standaard achter het fornuis staan en die 'oudewetse' vrouwentaken op zich nemen. Maar dat eeuwige 'ik ben geemancipeerde vrouw' komt ook mijn strot uit.
Altijd als er gestemd moet worden voor de tweede kamer, mensen die zeggen:quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent die ene vrouw die wel reëel kan denken waar de rest van de wereld er toch behoorlijk wat moeite mee heeft.
Eh, dude, wat voor matches schotelt Knuz jou voor? Of ga jij graag voor die uitgedroogde zonnebank MILF?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
Laatst had iemand het toch over 'je ex van een foto afknippen?'
Deze is echt héél subtiel. http://www.knuz.nl/fotos-prs/18/95818/3.jpg?619608
Haar ex is de witte broer van Pino?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
Ik klikte gewoon even random op die laatste-5-online-vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, dude, wat voor matches schotelt Knuz jou voor? Of ga jij graag voor die uitgedroogde zonnebank MILF?
Ik heb alleen oog voor dat chickie achter haar schouderquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
Die hele rechtse zekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb alleen oog voor dat chickie achter haar schouder
Dit roep ik dus ook al jaren. Emancipatie, zogenaamd naar gelijkheid tussen man en vrouw. Ondertussen is het wel 'lekker ouderwets' als de man de rekening betaald en in een gezin is de man uiteindelijk toch degene die het vaakst de portemonnee trekt. Maar ondertussen moeten de lonen wel gelijk, en moet er overal in de top ineens een 50/50 man/vrouw verhouding zijn ookal zijn er minder gekwalificeerde vrouwen om uit te kiezen dan mannen. Om nog maar niet te spreken over de verachtelijke 'ladies' groeperingen in bedrijven e.d. Als je in een bedrijf een exclusieve mannenclub opricht dan komt er meteen gezeik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomt![]()
had je die vrouwen maar een slap in the face moeten geven en terug naar hun fornuis moeten sommeren op het moment dat ze een fikkie stookten voor hun bustehouder
Het hele gedachtegoed dat onstaan is van gelijkheid tussen vrouwen en mannen is ook niet een juist gedachtegoed naar mijn idee. Men streeft nu echt letterlijke gelijkheid tussen mannen en vrouwen na. Ipv na te streven om hetzelfde te zijn als een man, wat nogal ridicuul is naar mijn mening, was een beter gedachtegoed geweest om zichzelf maximaal te kunnen ontplooien, en dan maximaal te zijn wie je bent, volop vrouw, dus eigen identiteit en niet onderdrukt worden. Maar ipv daarvan leeft alleen het idee dat men gelijk moet zijn aan mannen en dus alles hetzelfde moeten doen en hebben als mannen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij zit bij een vrouwenvereniging.. heb maar niet verder gevraagd
Maar dat ouderwetse komt natuurlijk ook bij het daten kijken.
Heb wel eens een date gehad die het niet echt leuk vond dat ik hem voorging in het restaurant en op mijn naam had gereserveerd en dus zelf om de tafel vroeg. Vond ie maar raar, wantja dat zijn dingen die de man hoort te doen.
De man wil vaak zelf jagen en er wat voor moeten doen, want is het to easy, dan is het niet meer interessant... dus in hoeverre kan/mag de vrouw dan zelf de jacht openen zonder dat to easy wordt (ze weet immers dat zij die man wil, en dat weet die man ook)
Vertelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. Mijn date was echt.. niet leuk...
Ik denk dat hij het ook zelf wel door had.. Maar twas wel ff een domper..quote:
Naja, ik heb dan kennelijk geluk; ik val voornamelijk op vrouwen met pitquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij zit bij een vrouwenvereniging.. heb maar niet verder gevraagd
Maar dat ouderwetse komt natuurlijk ook bij het daten kijken.
Heb wel eens een date gehad die het niet echt leuk vond dat ik hem voorging in het restaurant en op mijn naam had gereserveerd en dus zelf om de tafel vroeg. Vond ie maar raar, wantja dat zijn dingen die de man hoort te doen.
De man wil vaak zelf jagen en er wat voor moeten doen, want is het to easy, dan is het niet meer interessant... dus in hoeverre kan/mag de vrouw dan zelf de jacht openen zonder dat to easy wordt (ze weet immers dat zij die man wil, en dat weet die man ook)
Nah, eindelijk een ontopic bericht en dan ga je het wissen... Zwaar sufquote:
Daar heb ik een hele goede reden voor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, eindelijk een ontopic bericht en dan ga je het wissen... Zwaar suf.
Ze droeg niet elke dag hetzelfde pakje hoor doosjequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Wit satijnen bh onder een zwart leren pakje, wel een mooi contrast
uhm.. waar zei ik dat dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze droeg niet elke dag hetzelfde pakje hoor doosje.
Who gives a fuck, gezien de toonzetting zie je hem toch nooit meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele goede reden voor!
Hij leest mee :p
Misschien was ik niet helemaal duidelijk genoeg dan...quote:
Owquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef kastanova het volgende:
Misschien was ik niet helemaal duidelijk genoeg dan...
Tussen de eerste date met het mantelpakje en het af laten vloeien in het restaurant zat een maandje of 3.
Haha incl. naar hem als het een fokker is zeker :pquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Silenus het volgende:
Graag een PM naar al je matties in dit topic met hoe het was dus!
(Ja, ook ik.)
Stuur nou maar gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha incl. naar hem als het een fokker is zeker :p
Iemand die kennelijk bereid was om héél ver te gaan om me te behoudenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Al moet ik wel zeggen.. wie gaat er nu in bh in een restaurant zitten
En ze krijgen ook nog eens hun zin!quote:
Als dát er voor nodig is, dan ben ik blij dat ik jou niet datequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef kastanova het volgende:
Iemand die kennelijk bereid was om héél ver te gaan om me te behouden.
Há! Alsof dat alles isquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Als dát er voor nodig is, dan ben ik blij dat ik jou niet date
Maar het werkte niet toch? Maar Kastanova heeft wel gelijk.quote:
Damn, daar gaat m'n slaapadresje na FC-Twente wedstrijdenquote:
Och, daar valt altijd over te pratenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:38 schreef kastanova het volgende:
Damn, daar gaat m'n slaapadresje na FC-Twente wedstrijden.
Nah nee, dat is nu ook weer niet de bedoeling; zo'n half gevulde BH is immers geen gezicht...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef picardmike het volgende:
Maar het werkte niet toch? Maar Kastanova heeft wel gelijk.
Echte mannen willen amazones, sommige vrouwen leren het nooit.
PM je adres maar vast dan... Fabeldiertje komt trouwens ook mee héquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och, daar valt altijd over te praten
Of misschien toch niet... gesprek van vanmiddag was erg gezellig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij hebben we weer beetdate met dame nummer 10 lijkt een feit.
Nog geen dag afgesproken verder maar zij heeft er wel interesse in dus dat gaat goed komen.
Wel in recordtijd trouwens, heb haar amper een dag op msn staan
Tja op het moment dat ze interesse toont nadat je het gevraagd heb is er eigenlijk nog geen sprake van een date. Op het moment dat je een afspraak gaat plannen gaan ze moeilijk doen of worden ze bang. Pas als de afspraak staat is er sprake van een date.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Of misschien toch niet... gesprek van vanmiddag was erg gezellig.
Het gesprek van nu is geen flikker aan
Gezelligheid van msn-gesprekken zegt erg weinig imoquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Of misschien toch niet... gesprek van vanmiddag was erg gezellig.
Het gesprek van nu is geen flikker aan
Maar als het niet gezellig is dan houd je het wel vaak al snel voor gezien. Het betekend in ieder geval niet sowieso een gezellige date.quote:Op zondag 19 december 2010 00:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gezelligheid van msn-gesprekken zegt erg weinig imo
Ik ging altijd pas babbelen met dames wanneer ik op korte termijn ook een date wilde hebben eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef picardmike het volgende:
Tja op het moment dat ze interesse toont nadat je het gevraagd heb is er eigenlijk nog geen sprake van een date. Op het moment dat je een afspraak gaat plannen gaan ze moeilijk doen of worden ze bang. Pas als de afspraak staat is er sprake van een date.
Het is mij geloof ik al 17keer beloofd.
Ik kan meestal wel een weekje of 2 wachten anders krijg je meteen de opmerking van "ik ben niet iemand die zo snel afspreekt hoor" of ik ben niet op seks uit. Daar kan ik ze op zekere hoogte dan nog wel gelijk in geven, meestal omdat ik zelf ook niet direct tijd heb. Maar als in je profiel "date" heb staan en je vraagt of iemand een keer wil daten, je wil 2 gesprekken later een date plannen en ze doet net alsof ze het voor het eerst hoort dan denk ik op een gegeven moment toch wel tot ziens.quote:Op zondag 19 december 2010 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ging altijd pas babbelen met dames wanneer ik op korte termijn ook een date wilde hebben eigenlijk...
Toevoegen op msn => Uurtje babbelen => Indien interessant => Kun je vanavond of morgenavond?
Zegt ze ja => Gezellig.
Zegt ze nee => Okay kan. Dan volgende week of anders weer verwijderen.
Komt ze met twijfelachtig gelul => Direct verwijderen.
Hoe kan het dan een ramp zijn? Als jou het niets kan schelen? zij kiest iets, jij zegt "oke"klaarquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef picardmike het volgende:
Met het uitzoeken van een film is het altijd een ramp, terwijl het mij werkelijk niks kan schelen.
Ik laat geen vrouw kiezen als ze zelf wil kiezen nadat ze iets niet leuk heeft gevonden ok. Maar ik zeg niet kies jij maar.quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een ramp zijn? Als jou het niets kan schelen? zij kiest iets, jij zegt "oke"klaar
kasta.. je zit vol
En nu in het nederlands? vaaaaage zinquote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik laat geen vrouw kiezen als ze zelf wil kiezen nadat ze iets niet leuk heeft gevonden ok. Maar ik zeg niet kies jij maar.
Hoe kun je daar toch in blijven trappen? Je hebt nu al een aantal keren maanden met vrouwen gechat die afhaakten, als een vrouw na een week de boot af blijft houden dan moet er toch onderhand wel een belletje gaan rinkelen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef picardmike het volgende:
Het is mij geloof ik al 17keer beloofd.
Omdat ze het allemaal flikken behalve de minder knappe dan. Ik ben geen hoer zeggen ze dan. Wat moet ik dan zeggen dat ben je wel?quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe kun je daar toch in blijven trappen? Je hebt nu al een aantal keren maanden met vrouwen gechat die afhaakten, als een vrouw na een week de boot af blijft houden dan moet er toch onderhand wel een belletje gaan rinkelen?
Als ze dat letterlijk zeggen ben ik benieuwd hoe jullie gesprekken zijn en wat voor types je zoektquote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat ze het allemaal flikken behalve de minder knappe dan. Ik ben geen hoer zeggen ze dan. Wat moet ik dan zeggen dat ben je wel?
Tja, de echt knappe types sla ik bij voorbaat al over... plaats ik dan vaak al direct onder de noemer 'te mooi om waar te zijn'. Inderdaad om dergelijk gezeik dus te voorkomen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat ze het allemaal flikken behalve de minder knappe dan. Ik ben geen hoer zeggen ze dan. Wat moet ik dan zeggen dat ben je wel?
Nee, dan zeg je dat ze het uit kunnen zoeken. Je blijft toch niet eindeloos wachten? Kom zeg, je laat je dit flikken.quote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hij heeft weleens wat foto's laten zien en wat dat betreft hebben ze allemaal het niveau van Bonnie St. Claire.quote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze dat letterlijk zeggen ben ik benieuwd hoe jullie gesprekken zijn en wat voor types je zoekt
Nou ja als je het echt gezellig wil maken heb je aan een uur niet genoeg om een gezellig gesprek te hebben en daarbij nog een date te plannen. Maar zeker het eerste gesprek kan je dit in elk geval bij zowat elke meid verwachten. Maarja ik praat ook met dames die altijd wat doen hebben of ze verhuisen net(4x tegengekomen) of ze maken promotie of ze hebben problemen met huiswerk er is altijd wel wat.quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je dat ze het uit kunnen zoeken. Je blijft toch niet eindeloos wachten? Kom zeg, je laat je dit flikken.
Binnen een week een date afspreken moet haalbaar zijn. Wil ze dan nog niets afspreken dan zal ze dat in de regel ook nooit willen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ja als je het echt gezellig wil maken heb je aan een uur niet genoeg om een gezellig gesprek te hebben en daarbij nog een date te plannen.
Kutsmoesjes. Als ze écht geen tijd kunnen vrijmaken dan moeten ze niet op een datingsite gaan staan. Dat zijn de vrouwen die niet het lef hebben om je duidelijk af te wijzen. Die de was moeten gaan ophangen.quote:Maar zeker het eerste gesprek kan je dit in elk geval bij zowat elke meid verwachten. Maarja ik praat ook met dames die altijd wat doen hebben of ze verhuisen net(4x tegengekomen) of ze maken promotie of ze hebben problemen met huiswerk er is altijd wel wat.
Nee hier nog niet want dit zeggen ze vrijwel meteen als je ze tegenkomt en je ze toegevoegd heb.quote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Binnen een week een date afspreken moet haalbaar zijn. Wil ze dan nog niets afspreken dan zal ze dat in de regel ook nooit willen.
[..]
Kutsmoesjes. Als ze écht geen tijd kunnen vrijmaken dan moeten ze niet op een datingsite gaan staan. Dat zijn de vrouwen die niet het lef hebben om je duidelijk af te wijzen. Die de was moeten gaan ophangen.
Nou ikzelf kan meestal al niet binnen een week afspreken .quote:Binnen een week een date afspreken moet haalbaar zijn. Wil ze dan nog niets afspreken dan zal ze dat in de regel ook nooit willen.
Dan moeten ze je niet toevoegen. Oftewel, smoesje / kwestie van indekken.quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee hier nog niet want dit zeggen ze vrijwel meteen als je ze tegenkomt en je ze toegevoegd heb.
Je kunt dan op z'n minst al wel een datum prikken lijkt me?quote:Nou ikzelf kan meestal al niet binnen een week afspreken .
[stop]quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef picardmike het volgende:
Ik kan meestal wel een weekje of 2 wachten anders krijg je meteen de opmerking van "ik ben niet iemand die zo snel afspreekt hoor"
Kijk, dat zijn tenminste nog eens tips waar ik iets aan hebquote:Op zondag 19 december 2010 02:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
[stop]
Okay, dan ben je mijn type niet; ik val namelijk op spontane, lekker impulsieve vrouwen.
En tadaaaa, het meest simpele truukje werkt wederom...
Immers, tegen een vrouw zeggen dat ze niet spontaan is, is hetzelfde als tegen een 3-jarig kind zeggen dat hij geen hap zand durft te eten; dan zal ze direct wel even laten zien dat ze wel degelijk spontaan is.
Ook handig voor het daar eventueel op volgende gezeur; in chronologische volgorde:
"Maar morgen kan ik écht niet!"
Jij: Ah, zie je wel, totaal geen spontaniteit/impulsiviteit!
"Blijven slapen op de eerste date? Nee, dat vind ik te snel gaan.."
Jij: Ah, dus toch!
"Hang je nu je lul in m'n mond? Ben je gek ofzo"
- Ah!
"Met m'n moeder én m'n zus??!?! Duuuuuuude?!?!"
En vanaf dat moment volstaat onderstaande blik al.
[ afbeelding ]
Ik date echt zélden in het openbaar bedenk ik me net trouwens...quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef picardmike het volgende:
Want eentje die kwam ineens met een pretpark aanzetten.
Een andere vond een avondje fitnessen met een vriendin ineens belangrijker
Of ze willen het zo openbaar mogelijk houden, maar ook echt openbaar.
Met het uitzoeken van een film is het altijd een ramp, terwijl het mij werkelijk niks kan schelen.
Ik heb ook ineens een 'dag over'. En ik was al op Utrecht Centraal he!quote:Op zondag 19 december 2010 10:48 schreef macondo het volgende:
Balen, voetbal afgelast - maar een interesse berichtje op rp verzacht het leed weer een beetje. Wat een mooie vrouw !
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:24 schreef Silenus het volgende:
Over iemand niet meer terugbellen gesproken...
Ik ben gisteren echt historisch hard 'gedisst' in de kroeg. Zat lekker te eten met een vriend en twee vrouwelijke (aightt) collega's van hem...kwam er ineens een meisje op me af wat me vaag bekend voorkwam.
"Hier, dit moet ik van iemand aan je geven"...kreeg een biertje en zo'n dik servet, opgevouwen. Dus ik dacht "Checkkk, goed bezig ouwe hosselaar, iemand geeft je haar telefoonnummer!"
Dus ik vouw het open, is het een gedicht van zes regels waarin ik word afgezeken door een ex-date omdat ik niks meer van me liet horen.Die vriend heeft het servet meteen geconfisqueerd ivm mijn latere huwelijk, dus ik zal 'm eens mailen wat de tekst precies ook alweer was.
![]()
Op zich een ludieke actie om het zo te doen, maar ze laat zich wel kennen zeg, jezus.
Moet je nagaan hoe dat gaat als ie naast je in de kroeg staat. Hoezo nerveus?quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Mispoesje het volgende:
Denk je leuke vent in de pocket te hebben op Paiq.
Verhuizen naar msn .
Wat ie op Paiq niet deed,ging ie op msn wel doen.
Zwaar irritant achter elke zin die hij typte "whahaha" zetten???![]()
Daar gaan me tenen krom van staan ...
johh dan rende ik heel snel gillend weg daar ...hahaahquote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe dat gaat als ie naast je in de kroeg staat. Hoezo nerveus?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Je bent nu al door hem beïnvloed.
- Whahah, hoe gaat het?quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Ja waar je mee omgaat word je mee besmet zeggen ze he ??
Ja op die manier ging het dus wel ja.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
- Whahah, hoe gaat het?
- Nu nog goed
- Wat een antwoord, whahah, je hebt humor, whahaha
- Ja en jij bent een freak
- Whahaha, inderdaad, whahaha
Zoiets?![]()
Lijkt me ook heel irritant ja.
Hoe ziet ze er uit , en waarom heb je d'r eigenlijk laten lopen ?quote:Op zondag 19 december 2010 11:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vriend had even de bewijslast gefotografeerd, haha. *kak*
Ik ga hier geen foto's plaatsen, maar met haar uiterlijk was niks mis. Ik vond haar gewoon niet leuk genoeg, toen ik al die vrienden van haar ontmoette in de kroeg (op haar verjaardag, zag haar toen voor de derde keer) kwamen ze op me af van "Oh Marleen heeft al zooooveeeel over je verteld!"quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit , en waarom heb je d'r eigenlijk laten lopen ?
Nee DAT snap ik , ik zou ook ongevraagd geen foto's plaatsen van iemand.quote:Op zondag 19 december 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto's plaatsen, maar met haar uiterlijk was niks mis. Ik vond haar gewoon niet leuk genoeg, toen ik al die vrienden van haar ontmoette in de kroeg (op haar verjaardag, zag haar toen voor de derde keer) kwamen ze op me af van "Oh Marleen heeft al zooooveeeel over je verteld!"
Toen dacht ik echt even 'hoooo'...Verder niks mis mee, alhoewel, na deze actie denk ik daar wat anders over.
quote:Op zondag 19 december 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto's plaatsen, maar met haar uiterlijk was niks mis. Ik vond haar gewoon niet leuk genoeg, toen ik al die vrienden van haar ontmoette in de kroeg (op haar verjaardag, zag haar toen voor de derde keer) kwamen ze op me af van "Oh Marleen heeft al zooooveeeel over je verteld!"
Toen dacht ik echt even 'hoooo'...Verder niks mis mee, alhoewel, na deze actie denk ik daar wat anders over.
Beetje jammer van de d/t fouten inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 11:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vriend had even de bewijslast gefotografeerd, haha. *kak*
Ach joh, hij had alweer negen andere slaapadresjes.quote:Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wel een erg matige reden om dan gelijk niks meer van je te laten horen.
Ik zou het juist grappig vinden, weet je direct dat je wel in de smaak ligt.
Dat is door de vingers te zien , komt emotionele lading bij enzo...quote:Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef Silenus het volgende:
Tsja, en ze moeten niet te lief zijn he. En een d/t-fout op dat servet, schandalig.
Ik ga me even opfrissen en door naar de volgende date!
Is dat niet minstens zo verontrustend?quote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
komt emotionele lading bij enzo...
Wel een beetje ja. Door Silenus zijn communicatieve skills ziet ze na drie dates alle hoeken van de slaapkamer en denkt, kat in het bakje!quote:Op zondag 19 december 2010 14:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet minstens zo verontrustend?
Of misschien was Marleen het niet gewend om gedumpt te worden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Door Silenus zijn communicatieve skills ziet ze na drie dates alle hoeken van de slaapkamer en denkt, kat in het bakje!
Ik ken d'r verder niet. Maar ik vind het eigenlijk wel wat hebben dat ze dit zo durft te doen eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 14:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet minstens zo verontrustend?
De M is ook de meest verkochte chocoladeletterquote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Lamon het volgende:
Omdat hij toevallig een verhaal over een Marleen vertelt, vraag ik me af hoe het toch komt dat er zoveel vrouwen met een M op datingsites zitten?
Marleen, Marlies, Mariska, Merith, Martje, 2 Moniques en 2 Martines in 2 maanden tijd.
Ja, maar dat is omdat ie het meest chocolade bevat, Nederlanders he?quote:Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De M is ook de meest verkochte chocoladeletter
Misschien waren dat soort namen in rond hun geboortejaar ?quote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Lamon het volgende:
Omdat hij toevallig een verhaal over een Marleen vertelt, vraag ik me af hoe het toch komt dat er zoveel vrouwen met een M op datingsites zitten?
Marleen, Marlies, Mariska, Merith, Martje, 2 Moniques en 2 Martines in 2 maanden tijd.
Dat moet dan zo rond 1981-1984 geweest zijn..quote:Op zondag 19 december 2010 14:16 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Misschien waren dat soort namen in rond hun geboortejaar ?
Ik heet edwin , maar ik ken een erwin , een ed, een eddie allemaal van mijn leeftijd ..
dat is besmettelijk ofzo
Deze discussie is hier al heel vaak gevoerd. Heb je veel berichten en dates dan vind je het normaal, heb je er weinig dan vind je het lulligquote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk .. geen interesse , laat het dan even op een aardige manier weten.
gewoon niks meer laten horen vind ik een beetje lullig..
Niet bij berichten, wel bij dates. Als je een avond of middag met iemand gespendeerd hebt, moet je dat netjes afsluiten.quote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Deze discussie is hier al heel vaak gevoerd. Heb je veel berichten en dates dan vind je het normaal, heb je er weinig dan vind je het lullig
Idd .. bovendien ik kan zegen dat ik een paar erg goede vriendinnen daaraan te danken heb .quote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet bij berichten, wel bij dates. Als je een avond of middag met iemand gespendeerd hebt, moet je dat netjes afsluiten.
owja in een pak van 200 gram, zit bij een M meer dan bij de Squote:Op zondag 19 december 2010 14:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ie het meest chocolade bevat, Nederlanders he?
Dat weet niet iedereen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja in een pak van 200 gram, zit bij een M meer dan bij de S
Je hebt gelijk. Ik betrek het weer te veel op mezelf. (ik leer iedere dag bij)quote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet bij berichten, wel bij dates. Als je een avond of middag met iemand gespendeerd hebt, moet je dat netjes afsluiten.
Ook diegene die op je website staat ?quote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Idd .. bovendien ik kan zegen dat ik een paar erg goede vriendinnen daaraan te danken heb .
Die heb ik op een meeting van een ander forum leren kennen,quote:Op zondag 19 december 2010 14:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik betrek het weer te veel op mezelf. (ik leer iedere dag bij)
[..]
Ook diegene die op je website staat ?
Hmm ik vind het maar een matige film. Daarbij merk je wel (bv op fok) hoe verschillend mannen en vrouwen zijn en je dus eigenlijk geen punt eraan vast kan knopen hoe je wel/niet moet reageren bij diegene.quote:Op zondag 19 december 2010 15:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Heb een leuke film gezien vannacht, he is not that into you. Gaat hoofdzakenlijk over daten en hoe je de signalen van de ander begrijpt. Leek me een goede howto voor de daters hier en anders is het gewoon een leuke film
of juist niet en hebben daardoor weinig te vertellenquote:Op zondag 19 december 2010 21:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Is iedereen vanavond aan het daten ofzo
Ikke niet...quote:Op zondag 19 december 2010 21:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Is iedereen vanavond aan het daten ofzo
Zo had ik nog niet gedacht!quote:Op zondag 19 december 2010 21:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of juist niet en hebben daardoor weinig te vertellen
Ik voel me al niet meer anoniem hier, en als ik een foto ga posten in mijn fotoboek is het nog erger :pquote:Op zondag 19 december 2010 21:18 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ikke niet...
Post jij eens foto's in je fotoboek..
geen klap aan zo :p
ach dat ben ik ook niet :pquote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik voel me al niet meer anoniem hier, en als ik een foto ga posten in mijn fotoboek is het nog erger :p
PM'en mag natuurlijk ook.quote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik voel me al niet meer anoniem hier, en als ik een foto ga posten in mijn fotoboek is het nog erger :p
quote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Moi? Welnee, ik doe heulemaal niet aan dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
Maar het is wel een lekker ding, dus dan boeit dat toch niet?quote:Op zondag 19 december 2010 22:13 schreef -Engel- het volgende:
die heeft in ieder geval geen paintskills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Techno het volgende:
Maar het is wel een lekker ding, dus dan boeit dat toch niet?Ik weet dat je oud bent maar zo oud....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en gezoend uiteraard.quote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef Silenus het volgende:
En weer terug! Was dus een aardig lange date aangezien ik dus om 13.45u van huis weg ging.
Was gezellig. Door de sneeuw gewandeld, wat gedronken en toen bij haar thuis nog wat wijntjes gedaan.
Ondanks je smiley toch niet gewoon een beetje jaloers ?quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En ondanks de gezellige avond nu natuurlijk weer naar de volgende
Tis een observatie, waarom zou ik dan meteen jaloers zijn?quote:Op zondag 19 december 2010 23:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ondanks je smiley toch niet gewoon een beetje jaloers ?
Zoenen heb je wel 80 maal gemeld inmiddels hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
Ik voel niet zo de behoefte om te melden wat ik wel/niet met zo iemand gedaan heb. Zoenen, kroelen, neuken...maakt niet zoveel uit.
Durf je ook een foto in je FoBo te posten, ik ben wel benieuwd hoe knap je wel niet bent dat iedere date je wil zoenen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:54 schreef Silenus het volgende:
Dat zit dan ook standaard in het pakket.
Okee, goed hoofd idd, nu snap ik je succes wat beter.quote:
Ik had al naaktfoto's, dus ik stuur ze niet meer, al genoeg gezeik over gehad....quote:Op maandag 20 december 2010 00:25 schreef Cue_ het volgende:
Stuur gewoon allebei een naaktfoto naar mij op (van jezelf!) en dan keur ik wel even
Pff.. behaalde resultaten van het verleden bieden geen garanties voor de toekomstquote:Op maandag 20 december 2010 00:28 schreef Lamon het volgende:
Ik had al naaktfoto's, dus ik stuur ze niet meer, al genoeg gezeik over gehad....
Het schijnt dat ik nog steeds onder google "Lamon FOK!" mijn keukenkastfoto moet aanschouwen, al doe ik het zelf liever niet.quote:Op maandag 20 december 2010 00:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff.. behaalde resultaten van het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
Ik proef gewoon een jaloerse ondertoon in je bericht. Is niet erg hoor. Ik bedoel, ik zou ook wel eens dat kunstje willen leren maar helaas is het niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 19 december 2010 23:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tis een observatie, waarom zou ik dan meteen jaloers zijn?
Ik zie het inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik nog steeds onder google "Lamon FOK!" mijn keukenkastfoto moet aanschouwen, al doe ik het zelf liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |