quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef nina- het volgende:
[..]
Ik ben er al, dus 2 deelnemers.... Wie nog meer?
Wij gaan vanavond ook aan de zuip. Hier ben je natuurlijk hartstikke welkomquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn laptop dichtklappen, telefoons uitzetten en aan de zuip
Moeten julllie die fok meet in de stairway doen morgen, dan kan ie gemixed worden met de mensen van singlesquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef nina- het volgende:
We kunnen altijd nog een fok! meet voor je verjaardag organiseren.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn laptop dichtklappen, telefoons uitzetten en aan de zuip
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef nina- het volgende:
[..]Niet zo snel opgeven, het is je verjaardag!
We hebben een keer een spontane mini-meet gehad in Utrecht met Duim, Cue, Q, ik, -Engel- en Silenus dacht ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef GlenSpey het volgende:
Er was toch al eens eerder zo'n meet via deze topicreeks? Hoe is dat afgelopen toen?
Of haal ik het nu door de war met iets anders?
Wie blijft er nu weg als ie voor een verjaardag wordt uitgenodigdquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou vanavond mn housewarming/verjaardag vieren, maar al die mietjes melden zich stuk voor stuk af...Blijft weinig over en heb geen zin om in mn remi thuis te gaan zitten op mn verjaardag.
dat is wel stom iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed, vind het alleen niet leuk dat net mn beste vriend ook belde om af te zeggen. En verder vermaak ik me vast nog wel.
Ha, en van wie is U de kloon?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef nina- het volgende:
[..]Niet zo snel opgeven, het is je verjaardag!
Ninaquote:
Oh, en is daar nog iets uit voort gekomen behalve een ongetwijfeld gezellige middag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
We hebben een keer een spontane mini-meet gehad in Utrecht met Duim, Cue, Q, ik, -Engel- en Silenus dacht ik.
Was vooral avond/nacht. Ik vond het erg gezellig en leuk om iedereen keer gezien te hebben, maar voor zover ik weet is daar niets uit voortgekomen qua dates.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, en is daar nog iets uit voort gekomen behalve een ongetwijfeld gezellige middag?
Dit heeft 0,0 met datingsite-ervaringen te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Raven_NL het volgende:
Net terug van de winkel trouwens ..
Wordt zo'n kassameisje gigantisch uitgekafferd omdat ze in iemands tas moest kijken ..
tjonge zeg.. lekker aso
ook nog zoiemand waarvan je ziet dat ze daar helemaal niet tegen kan
we zijn weer erg vriendelijk , zo voor de feestdagen
Sure, en het in je vijfde bijdrage ever op Fok het al hebben over het organiseren van Fok!meets voor de verjaardag van Snuitquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:51 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nina
zonder genetische modificaties en zonder kunstmatige geur , kleur en smaakstoffen..
nou ja ....inderdaad, 100% nina
weet je ,quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit heeft 0,0 met datingsite-ervaringen te maken.
Mijn reputatie trekt mensen naar Fokquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Sure, en het in je vijfde bijdrage ever op Fok het al hebben over het organiseren van Fok!meets voor de verjaardag van Snuit
Voor zo ver ik weet is er ook niks uitgekomen qua datesquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Was vooral avond/nacht. Ik vond het erg gezellig en leuk om iedereen keer gezien te hebben, maar voor zover ik weet is daar niets uit voortgekomen qua dates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |