SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lolaatje op 17-12-2010 15:19:33 ]"The problem with common sense is that most people are morons."
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hallo, even een tvp, want misschien wil ik nog daten vanavond
Wil je nu impliceren dat ik blauwtjes loop?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef Raven_NL het volgende:
Edit: Vanaf hoeveel blauwtjes ben je ervaringsdeskundige ?![]()
Misschien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hallo, even een tvp, want misschien wil ik nog daten vanavond
Zou vanavond mn housewarming/verjaardag vieren, maar al die mietjes melden zich stuk voor stuk af...quote:
Oh, ik wist dat ik iets vergeten was! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou vanavond mn housewarming/verjaardag vieren, maar al die mietjes melden zich stuk voor stuk af...Blijft weinig over en heb geen zin om in mn remi thuis te gaan zitten op mn verjaardag.
Niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een knopje in te drukken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, ik wist dat ik iets vergeten was! Gefeliciteerd!
Totdat het een minder geslaagde date is....quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thnx!
Maar ik denk serieus dat ik maar wat te daten ga zoeken vanavond en een briefje op de deur hang voor die enkele verdwaalde die wel komt.
Dat zou dan de 2e keer worden.. Pas 1x was het echt zo kut dat ik na een half uur weggegaan ben.. Voor de rest is het altijd wel gezellig babbelen, en of het nu onwijs klikt of alleen maar gezellig is, dat maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:14 schreef Lolaatje het volgende:
Wel heel stom dat zoveel mensen afhaken nu. Door het weer?
Moet het wel een leuke date zijn natuurlijk. Als je daar straks zit met iemand waarmee het totaal niet klikt dan heb je ook niet bepaald een leuke verjaardag.
Als het alleen maar "gezellig" hoeft te zijn, dan moet het toch lukken!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou dan de 2e keer worden.. Pas 1x was het echt zo kut dat ik na een half uur weggegaan ben.. Voor de rest is het altijd wel gezellig babbelen, en of het nu onwijs klikt of alleen maar gezellig is, dat maakt ook niet uit.
Och, het was echt zo een prinsesje op een erwt. Kon totaal niet met haar communiceren. Leuk, die blind dates die vrienden regelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef DragonFire het volgende:
Na een half uur al weg gaan?
Wat deed ze dan?
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef Cue_ het volgende:
En anders gewoon aan de drank
En gefeliciteerd Snuitje![]()
Het is dat ik niet meer wil verliezen, anders zou ik je een geweldige verjaardagsdate geven
Jij hebt stiekem zo veel geoefend dat ik no way kan winnen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zou ik je op je verjaardag natuurlijk zeker laten winnen
Wie weetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij hebt stiekem zo veel geoefend dat ik no way kan winnen!
Ik moet morgen toch in Utrecht zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef nina- het volgende:
We kunnen altijd nog een fok! meet voor je verjaardag organiseren.
Ik ben er al, dus 2 deelnemers.... Wie nog meer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch in Utrecht zijn
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef nina- het volgende:
[..]
Ik ben er al, dus 2 deelnemers.... Wie nog meer?
Wij gaan vanavond ook aan de zuip. Hier ben je natuurlijk hartstikke welkomquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn laptop dichtklappen, telefoons uitzetten en aan de zuip
Moeten julllie die fok meet in de stairway doen morgen, dan kan ie gemixed worden met de mensen van singlesquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef nina- het volgende:
We kunnen altijd nog een fok! meet voor je verjaardag organiseren.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mn laptop dichtklappen, telefoons uitzetten en aan de zuip
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef nina- het volgende:
[..]Niet zo snel opgeven, het is je verjaardag!
We hebben een keer een spontane mini-meet gehad in Utrecht met Duim, Cue, Q, ik, -Engel- en Silenus dacht ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef GlenSpey het volgende:
Er was toch al eens eerder zo'n meet via deze topicreeks? Hoe is dat afgelopen toen?
Of haal ik het nu door de war met iets anders?
Wie blijft er nu weg als ie voor een verjaardag wordt uitgenodigdquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou vanavond mn housewarming/verjaardag vieren, maar al die mietjes melden zich stuk voor stuk af...Blijft weinig over en heb geen zin om in mn remi thuis te gaan zitten op mn verjaardag.
dat is wel stom iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed, vind het alleen niet leuk dat net mn beste vriend ook belde om af te zeggen. En verder vermaak ik me vast nog wel.
Ha, en van wie is U de kloon?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef nina- het volgende:
[..]Niet zo snel opgeven, het is je verjaardag!
Ninaquote:
Oh, en is daar nog iets uit voort gekomen behalve een ongetwijfeld gezellige middag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
We hebben een keer een spontane mini-meet gehad in Utrecht met Duim, Cue, Q, ik, -Engel- en Silenus dacht ik.
Was vooral avond/nacht. Ik vond het erg gezellig en leuk om iedereen keer gezien te hebben, maar voor zover ik weet is daar niets uit voortgekomen qua dates.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, en is daar nog iets uit voort gekomen behalve een ongetwijfeld gezellige middag?
Dit heeft 0,0 met datingsite-ervaringen te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Raven_NL het volgende:
Net terug van de winkel trouwens ..
Wordt zo'n kassameisje gigantisch uitgekafferd omdat ze in iemands tas moest kijken ..
tjonge zeg.. lekker aso
ook nog zoiemand waarvan je ziet dat ze daar helemaal niet tegen kan
we zijn weer erg vriendelijk , zo voor de feestdagen
Sure, en het in je vijfde bijdrage ever op Fok het al hebben over het organiseren van Fok!meets voor de verjaardag van Snuitquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:51 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nina
zonder genetische modificaties en zonder kunstmatige geur , kleur en smaakstoffen..
nou ja ....inderdaad, 100% nina
weet je ,quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit heeft 0,0 met datingsite-ervaringen te maken.
Mijn reputatie trekt mensen naar Fokquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Sure, en het in je vijfde bijdrage ever op Fok het al hebben over het organiseren van Fok!meets voor de verjaardag van Snuit
Voor zo ver ik weet is er ook niks uitgekomen qua datesquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Was vooral avond/nacht. Ik vond het erg gezellig en leuk om iedereen keer gezien te hebben, maar voor zover ik weet is daar niets uit voortgekomen qua dates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |