Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Niet allemaal Kastanova.
Ik heb zondag een date... dat kwam even onverwacht.
Ook jij jongedame, ook jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Niet allemaal Kastanova.
Ik heb zondag een date... dat kwam even onverwacht.
zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Godskollere, typisch vrouwen...
Altijd maar blaten over emancipatie en desnoods trachten ze het af te dwingen, maar zodra er dan een rekening betaald moet worden is de man ineens de kostwinner.
Jullie blijven ook gewoon hypocriete ondieren hé?
Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef douche-eendje het volgende:
Ja natuurlijk, denk je nou serieus dat ik alles ga betalen?
Dat zeg ik altijd, maar dat mag niet hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Altijd maar blaten over emancipatie en desnoods trachten ze het af te dwingen, maar zodra er dan een rekening betaald moet worden is de man ineens de kostwinner.
Is dat trouwens een capibara in je avatar ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).
Oftewel; ik ga niet pathetisch zogenaamd geëmancipeerd tegensputteren als een man voorstelt te betalen. Doet ie dat niet, gooi ik net zo makkelijk ook geld op tafel uiteraard.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef DragonFire het volgende:
* DragonFireis naar buiten gegaan
Helaas geen glijdende vrouwen die ik kon redden
"nee joh knul, laat mij maar betalenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalen."
Gegarandeerde vervolgdate.
Geef mij maar een arm schone dame ..quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb vandaag meer dan genoeg lopen glijden..... maar was jij dan he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wisdom is the art of using knowledge
Wacht even hoor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).
Ik zou de muziek maar achterwege laten in dit geval....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef Raven_NL het volgende:
we doen even een muziekje
voor onder het daten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor...
Als een man jou als dame behandelt wat dus volledig in jouw voordeel is, dan sta jij toe dat hij zich als heer gedraagt en de rekening betaalt?
Nou, nou, nou, wat een onbaatzuchtige liefdadigheid! Jij barmhartige samaritaan jij! Moeder Theresa eat your fucking heart out!
En dit bedoel ik nou met hypocriete vrouwmenschen, ze hebben het zelf niet eens meer door.
Moet je als man zijnde voor de grap eens tegen een vrouw zeggen:
" Ja hoor, als jij mij als een kerel behandelt door bier te halen en me te pijpen, dan sta ik het toe dat je daarna de afwas doet en nieuwe boodschappen gaat kopen."
Wat zegt u nu? Is dat volslagen kolderiek om te verlangen?
Bingo; my point exactly...
Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Welnee.... vaak genoeg gedaan (mits lekker dingquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalen."
Gegarandeerde vervolgdate.
En zie daar, m'n stelling dat jij net zo hypocriet bent is bij deze dan ook direct aangetoond.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef douche-eendje het volgende:
"nee joh knul, laat mij maar betalen" & gegarandeerde vervolgdate... Kasta, ben je op zoek naar een moederlijk type?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Geef mij maar een arm schone dame ..GalantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* -Engel- haakt in....
Als jij voor de taartjes zorgt , zorg ik voor de cappuchinoquote:
ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomtquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor...
Als een man jou als dame behandelt wat dus volledig in jouw voordeel is, dan sta jij toe dat hij zich als heer gedraagt en de rekening betaalt?
Nou, nou, nou, wat een onbaatzuchtige liefdadigheid! Jij barmhartige samaritaan jij! Moeder Theresa eat your fucking heart out!
En dit bedoel ik nou met hypocriete vrouwmenschen, ze hebben het zelf niet eens meer door.
Moet je als man zijnde voor de grap eens tegen een vrouw zeggen:
" Ja hoor, als jij mij als een kerel behandelt door bier te halen en me te pijpen, dan sta ik het toe dat je daarna de afwas doet en nieuwe boodschappen gaat kopen."
Wat zegt u nu? Is dat volslagen kolderiek om te verlangen?
Bingo; my point exactly...
jazekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Is dat trouwens een capibara in je avatar ?
En dat heren, levert ons twee bruikbare lessen voor vandaag op:quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomt![]()
had je die vrouwen maar een slap in the face moeten geven en terug naar hun fornuis moeten sommeren op het moment dat ze een fikkie stookten voor hun bustehouder
Niet zo kritisch, er bestaan eerlijke vrouwen, alleen zijn het meestal de minder knappe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat heren, levert ons twee bruikbare lessen voor vandaag op:
- Vrouwen hebben geen principes
- Niet alleen de dames in de tippelzones zijn hoeren
niet zo bitter, zet maar een masculiene emancipatiegolf op poten als je er niet tegen kuntquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat heren, levert ons twee bruikbare lessen voor vandaag op:
- Vrouwen hebben geen principes
- Niet alleen de dames in de tippelzones zijn hoeren
Hoe ver weg is dat dan voor jou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:23 schreef Cue_ het volgende:
vanavond in de kroeg wel ee leuke jongen ontmoet. Beetje mee gepraat en klonk interessant.
Hebben telnrs uitgewisseld en hij heeft al gesmst. Wie weet zien we elkaar nog maar hij woont helemaal in amsterdam
Dit is geen SC.quote:
Nee, het is een `Wie zeikt anderen het meeste af en doet net alsof ie populair is, terwijl ze feitelijk iedere dag op een forum hangen, en meer over daten lullen dan dat ze het doen-chat.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:01 schreef Raven_NL het volgende:
Als jij voor de taartjes zorgt , zorg ik voor de cappuchino
Maar zo iemand is toch gestoord of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Mispoesje het volgende:
Kreeg een lange mail van een of andere vent ..Origineel? Welja..beter dan de geijkte "hoi ,hoe is het?" ...
"Je kent ons mannen onderhand wel denk ik.Ik wil je wel eens een keer ontmoeten en ik had daar veel eerder over moeten beginnen.
Helaas is mijn rooster zodanig (en het aanpakken van werk) dat ik niet ze heel veel vooraf weet.
Dit weekend heb ik eens een zaterdag tot zondag avond. En het is eigenlijk dom om dan daar geen gebruik van te maken.
Ik zou er wel rekening mee houden dat je na onze ontmoeting echt wel plakkerig en bezweet even moet uitblazen.
Bij mij zijn het altijd fases en op dit moment ga ik er hard tegenaan. Moet ook wel want is toch een hele tijd niet veel geweest. Alles slap, week. En je voelt je veel lekkerder als je stijf staat. Goed strak. En het liefst ook nog opgepomp. Is toch wat vrouwen willen.Als je dan die lichte zoute smaak proeft in je mond kan dat voor de verandering best eens verfrissend zijn bij een eerste kennismaking.
Het kan natuurlijk ook helemaal niks zijn. Als jij zegt nou het lijkt me wel wat maar dan liever gezellig met een drankje en muziekje. De hele nacht doorgaan.
Het is maar een idee. Als je dat te snel gaat. Of in situatie zit van, nee mij kennen ze hier overal. Ik zou niet weten welke sportschool groot genoeg is om af te spreken. Het moet natuurlijk geen hardcore bodybuilding gym zijn. Meer een beauty en beetje voor de gezelligheid pielen faciliteit zijn.. Extreem lang aan de bar blijven hangen. En (aparte) sauna voor dat plak en zoutwater van je af te spoelen.Je zei al. Dit jaar even niet.
Prince komt voorlopig niet. Welness zou wel kunnen. Club/Disco komt zo in eerste instantie bij me op. Wat heb je dan nog meer. Ik sta open voor suggesties.Wat doe je bv graag. Film las ik. Hygiene en fris gevoel. Zonnen.
In iedergeval ben ik reuze benieuwd."
Haha ik moest ff lachen toen ik dit las
Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar zo iemand is toch gestoord of ligt dat aan mij?
En bovendien uitstekend geschikt voor een mass mailingquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..
Ik snap niet zo goed waarom mensen dergelijke mailtjes sturen, saai of debiel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..
Ik moet zeggen dat ik even moest schakelen van interpretatie toen hij begon over sportscholen en sauna's. Ik dacht eerst dat hij wat anders bedoelde...quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Mispoesje het volgende:
Kreeg een lange mail van een of andere vent ..Origineel? Welja..beter dan de geijkte "hoi ,hoe is het?" ...
"..."
Ja ik had dat ook dat ik soms ff moest overschakelen .quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik even moest schakelen van interpretatie toen hij begon over sportscholen en sauna's. Ik dacht eerst dat hij wat anders bedoelde...
Even afkijken hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Mispoesje het volgende:
"Je kent ons mannen onderhand wel denk ik.Ik wil je wel eens een keer ontmoeten en ik had daar veel eerder over moeten beginnen.
Helaas is mijn rooster zodanig (en het aanpakken van werk) dat ik niet ze heel veel vooraf weet.
Dit weekend heb ik eens een zaterdag tot zondag avond. En het is eigenlijk dom om dan daar geen gebruik van te maken.
Ik zou er wel rekening mee houden dat je na onze ontmoeting echt wel plakkerig en bezweet even moet uitblazen.
Bij mij zijn het altijd fases en op dit moment ga ik er hard tegenaan. Moet ook wel want is toch een hele tijd niet veel geweest. Alles slap, week. En je voelt je veel lekkerder als je stijf staat. Goed strak. En het liefst ook nog opgepomp. Is toch wat vrouwen willen.Als je dan die lichte zoute smaak proeft in je mond kan dat voor de verandering best eens verfrissend zijn bij een eerste kennismaking.
Het kan natuurlijk ook helemaal niks zijn. Als jij zegt nou het lijkt me wel wat maar dan liever gezellig met een drankje en muziekje. De hele nacht doorgaan.
Het is maar een idee. Als je dat te snel gaat. Of in situatie zit van, nee mij kennen ze hier overal. Ik zou niet weten welke sportschool groot genoeg is om af te spreken. Het moet natuurlijk geen hardcore bodybuilding gym zijn. Meer een beauty en beetje voor de gezelligheid pielen faciliteit zijn.. Extreem lang aan de bar blijven hangen. En (aparte) sauna voor dat plak en zoutwater van je af te spoelen.Je zei al. Dit jaar even niet.
Prince komt voorlopig niet. Welness zou wel kunnen. Club/Disco komt zo in eerste instantie bij me op. Wat heb je dan nog meer. Ik sta open voor suggesties.Wat doe je bv graag. Film las ik. Hygiene en fris gevoel. Zonnen.
In iedergeval ben ik reuze benieuwd."
ik woon zelf in enschede, dus praktisch is het zeker niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe ver weg is dat dan voor jou?
Ik heb er wel patent op om op datingsites leuke meiden te treffen die een eind weg wonen, soms valt het nog mee (Amsterdam, Utrecht, Brabant) maar Maastricht of Groningen, tja, dat is toch lastig.
Twee weken geleden in het chaotische en vertraagde OV met een meisje nummers uitgewisseld, dat had ik al heel lang niet meer gedaan!
Ik denk dat die opbouw bewust zo isquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Ja ik had dat ook dat ik soms ff moest overschakelen .
Is niet erg logisch in elkaar gezet wat dat betreft.
Vind het verhaal vooral niet prettig lezen,bewust of onbewust gekozen, maar dan maakt het minder indruk op mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat die opbouw bewust zo is
Het is gewoon echt een heel vaag verhaal.. Wilde na het eerste stukje al stoppen haha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het verhaal vooral niet prettig lezen,bewust of onbewust gekozen, maar dan maakt het minder indruk op mij
veel onsamenhangender kan nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een heel vaag verhaal.. Wilde na het eerste stukje al stoppen haha.
'altijd maar blaten over emancipatie' ? Niet iedereen doet dat. Oke de meesten willen niet meer standaard achter het fornuis staan en die 'oudewetse' vrouwentaken op zich nemen. Maar dat eeuwige 'ik ben geemancipeerde vrouw' komt ook mijn strot uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Waarom nu niet meteen een dag afspreken als er interesse is ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij hebben we weer beetdate met dame nummer 10 lijkt een feit.
Nog geen dag afgesproken verder maar zij heeft er wel interesse in dus dat gaat goed komen.
Wel in recordtijd trouwens, heb haar amper een dag op msn staan
Ah, dus jij bent die ene vrouw die wel reëel kan denken waar de rest van de wereld er toch behoorlijk wat moeite mee heeftquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:04 schreef Cue_ het volgende:
'altijd maar blaten over emancipatie' ? Niet iedereen doet dat. Oke de meesten willen niet meer standaard achter het fornuis staan en die 'oudewetse' vrouwentaken op zich nemen. Maar dat eeuwige 'ik ben geemancipeerde vrouw' komt ook mijn strot uit.
Altijd als er gestemd moet worden voor de tweede kamer, mensen die zeggen:quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent die ene vrouw die wel reëel kan denken waar de rest van de wereld er toch behoorlijk wat moeite mee heeft.
Eh, dude, wat voor matches schotelt Knuz jou voor? Of ga jij graag voor die uitgedroogde zonnebank MILF?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
Laatst had iemand het toch over 'je ex van een foto afknippen?'
Deze is echt héél subtiel. http://www.knuz.nl/fotos-prs/18/95818/3.jpg?619608
Haar ex is de witte broer van Pino?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
Ik klikte gewoon even random op die laatste-5-online-vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, dude, wat voor matches schotelt Knuz jou voor? Of ga jij graag voor die uitgedroogde zonnebank MILF?
Ik heb alleen oog voor dat chickie achter haar schouderquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
Die hele rechtse zekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb alleen oog voor dat chickie achter haar schouder
Dit roep ik dus ook al jaren. Emancipatie, zogenaamd naar gelijkheid tussen man en vrouw. Ondertussen is het wel 'lekker ouderwets' als de man de rekening betaald en in een gezin is de man uiteindelijk toch degene die het vaakst de portemonnee trekt. Maar ondertussen moeten de lonen wel gelijk, en moet er overal in de top ineens een 50/50 man/vrouw verhouding zijn ookal zijn er minder gekwalificeerde vrouwen om uit te kiezen dan mannen. Om nog maar niet te spreken over de verachtelijke 'ladies' groeperingen in bedrijven e.d. Als je in een bedrijf een exclusieve mannenclub opricht dan komt er meteen gezeik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomt![]()
had je die vrouwen maar een slap in the face moeten geven en terug naar hun fornuis moeten sommeren op het moment dat ze een fikkie stookten voor hun bustehouder
Het hele gedachtegoed dat onstaan is van gelijkheid tussen vrouwen en mannen is ook niet een juist gedachtegoed naar mijn idee. Men streeft nu echt letterlijke gelijkheid tussen mannen en vrouwen na. Ipv na te streven om hetzelfde te zijn als een man, wat nogal ridicuul is naar mijn mening, was een beter gedachtegoed geweest om zichzelf maximaal te kunnen ontplooien, en dan maximaal te zijn wie je bent, volop vrouw, dus eigen identiteit en niet onderdrukt worden. Maar ipv daarvan leeft alleen het idee dat men gelijk moet zijn aan mannen en dus alles hetzelfde moeten doen en hebben als mannen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij zit bij een vrouwenvereniging.. heb maar niet verder gevraagd
Maar dat ouderwetse komt natuurlijk ook bij het daten kijken.
Heb wel eens een date gehad die het niet echt leuk vond dat ik hem voorging in het restaurant en op mijn naam had gereserveerd en dus zelf om de tafel vroeg. Vond ie maar raar, wantja dat zijn dingen die de man hoort te doen.
De man wil vaak zelf jagen en er wat voor moeten doen, want is het to easy, dan is het niet meer interessant... dus in hoeverre kan/mag de vrouw dan zelf de jacht openen zonder dat to easy wordt (ze weet immers dat zij die man wil, en dat weet die man ook)
Vertelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. Mijn date was echt.. niet leuk...
Ik denk dat hij het ook zelf wel door had.. Maar twas wel ff een domper..quote:
Naja, ik heb dan kennelijk geluk; ik val voornamelijk op vrouwen met pitquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij zit bij een vrouwenvereniging.. heb maar niet verder gevraagd
Maar dat ouderwetse komt natuurlijk ook bij het daten kijken.
Heb wel eens een date gehad die het niet echt leuk vond dat ik hem voorging in het restaurant en op mijn naam had gereserveerd en dus zelf om de tafel vroeg. Vond ie maar raar, wantja dat zijn dingen die de man hoort te doen.
De man wil vaak zelf jagen en er wat voor moeten doen, want is het to easy, dan is het niet meer interessant... dus in hoeverre kan/mag de vrouw dan zelf de jacht openen zonder dat to easy wordt (ze weet immers dat zij die man wil, en dat weet die man ook)
Nah, eindelijk een ontopic bericht en dan ga je het wissen... Zwaar sufquote:
Daar heb ik een hele goede reden voor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, eindelijk een ontopic bericht en dan ga je het wissen... Zwaar suf.
Ze droeg niet elke dag hetzelfde pakje hoor doosjequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Wit satijnen bh onder een zwart leren pakje, wel een mooi contrast
uhm.. waar zei ik dat dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze droeg niet elke dag hetzelfde pakje hoor doosje.
Who gives a fuck, gezien de toonzetting zie je hem toch nooit meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele goede reden voor!
Hij leest mee :p
Misschien was ik niet helemaal duidelijk genoeg dan...quote:
Owquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef kastanova het volgende:
Misschien was ik niet helemaal duidelijk genoeg dan...
Tussen de eerste date met het mantelpakje en het af laten vloeien in het restaurant zat een maandje of 3.
Haha incl. naar hem als het een fokker is zeker :pquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Silenus het volgende:
Graag een PM naar al je matties in dit topic met hoe het was dus!
(Ja, ook ik.)
Stuur nou maar gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha incl. naar hem als het een fokker is zeker :p
Iemand die kennelijk bereid was om héél ver te gaan om me te behoudenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Al moet ik wel zeggen.. wie gaat er nu in bh in een restaurant zitten
En ze krijgen ook nog eens hun zin!quote:
Als dát er voor nodig is, dan ben ik blij dat ik jou niet datequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef kastanova het volgende:
Iemand die kennelijk bereid was om héél ver te gaan om me te behouden.
Há! Alsof dat alles isquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Als dát er voor nodig is, dan ben ik blij dat ik jou niet date
Maar het werkte niet toch? Maar Kastanova heeft wel gelijk.quote:
Damn, daar gaat m'n slaapadresje na FC-Twente wedstrijdenquote:
Och, daar valt altijd over te pratenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:38 schreef kastanova het volgende:
Damn, daar gaat m'n slaapadresje na FC-Twente wedstrijden.
Nah nee, dat is nu ook weer niet de bedoeling; zo'n half gevulde BH is immers geen gezicht...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef picardmike het volgende:
Maar het werkte niet toch? Maar Kastanova heeft wel gelijk.
Echte mannen willen amazones, sommige vrouwen leren het nooit.
PM je adres maar vast dan... Fabeldiertje komt trouwens ook mee héquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och, daar valt altijd over te praten
Of misschien toch niet... gesprek van vanmiddag was erg gezellig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij hebben we weer beetdate met dame nummer 10 lijkt een feit.
Nog geen dag afgesproken verder maar zij heeft er wel interesse in dus dat gaat goed komen.
Wel in recordtijd trouwens, heb haar amper een dag op msn staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |