abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90068460
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Niet allemaal Kastanova ;).

Ik heb zondag een date... dat kwam even onverwacht.
Succes ;)
Wisdom is the art of using knowledge
pi_90068466
ik ben al 7 maanden dateloos :o
Good Looks Catch The Eyes....Good Personality Catch The Heart....
pi_90068552
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
Niet allemaal Kastanova ;).

Ik heb zondag een date... dat kwam even onverwacht.
Ook jij jongedame, ook jij :{w.
I was an atheist until I realized I was God
pi_90068654
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ook jij jongedame, ook jij :{w.
Ja natuurlijk, denk je nou serieus dat ik alles ga betalen?
pi_90068763
we doen even een muziekje

voor onder het daten ;)
pi_90068806
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef kastanova het volgende:
Godskollere, typisch vrouwen...

Altijd maar blaten over emancipatie en desnoods trachten ze het af te dwingen, maar zodra er dan een rekening betaald moet worden is de man ineens de kostwinner :').

Jullie blijven ook gewoon hypocriete ondieren hé?
zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).
Oftewel; ik ga niet pathetisch zogenaamd geëmancipeerd tegensputteren als een man voorstelt te betalen. Doet ie dat niet, gooi ik net zo makkelijk ook geld op tafel uiteraard.
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_90068844
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef douche-eendje het volgende:
Ja natuurlijk, denk je nou serieus dat ik alles ga betalen?
Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalen :*."

Gegarandeerde vervolgdate O+.
pi_90068945
quote:

Altijd maar blaten over emancipatie en desnoods trachten ze het af te dwingen, maar zodra er dan een rekening betaald moet worden is de man ineens de kostwinner :').

Dat zeg ik altijd, maar dat mag niet hoor. :o
pi_90068978
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

zoals ik het waardeer als een man mij als dame behandelt, waarderen de meeste mannen het ook als je ze in hun waarde laat als ze een heer willen zijn (c.q. uit zichzelf de rekening op zich willen nemen).
Oftewel; ik ga niet pathetisch zogenaamd geëmancipeerd tegensputteren als een man voorstelt te betalen. Doet ie dat niet, gooi ik net zo makkelijk ook geld op tafel uiteraard.
Is dat trouwens een capibara in je avatar ? :s)
pi_90069186
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef DragonFire het volgende:
* DragonFireis naar buiten gegaan
Helaas geen glijdende vrouwen die ik kon redden :(
:( Ik heb vandaag meer dan genoeg lopen glijden..... maar was jij dan he?
pi_90069260
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kijk, dát zou nog eens verrassend zijn; een vrouw die je bij het betalen enigszins betuttelend tegen houdt en zegt "Nee joh knul, laat mij maar betalen :*."

"nee joh knul, laat mij maar betalen :*" & gegarandeerde vervolgdate... Kasta, ben je op zoek naar een moederlijk type?
pi_90069345
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:( Ik heb vandaag meer dan genoeg lopen glijden..... maar was jij dan he?
Geef mij maar een arm schone dame ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90069397
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
Wacht even hoor...
Als een man jou als dame behandelt wat dus volledig in jouw voordeel is, dan sta jij toe dat hij zich als heer gedraagt en de rekening betaalt?

Nou, nou, nou, wat een onbaatzuchtige liefdadigheid! Jij barmhartige samaritaan jij! Moeder Theresa eat your fucking heart out!

En dit bedoel ik nou met hypocriete vrouwmenschen, ze hebben het zelf niet eens meer door.

Moet je als man zijnde voor de grap eens tegen een vrouw zeggen:
" Ja hoor, als jij mij als een kerel behandelt door bier te halen en me te pijpen, dan sta ik het toe dat je daarna de afwas doet en nieuwe boodschappen gaat kopen."

Wat zegt u nu? Is dat volslagen kolderiek om te verlangen?

Bingo; my point exactly...
pi_90069418
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef Raven_NL het volgende:
we doen even een muziekje

voor onder het daten ;)
Ik zou de muziek maar achterwege laten in dit geval....
pi_90069504
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wacht even hoor...
Als een man jou als dame behandelt wat dus volledig in jouw voordeel is, dan sta jij toe dat hij zich als heer gedraagt en de rekening betaalt?

Nou, nou, nou, wat een onbaatzuchtige liefdadigheid! Jij barmhartige samaritaan jij! Moeder Theresa eat your fucking heart out!

En dit bedoel ik nou met hypocriete vrouwmenschen, ze hebben het zelf niet eens meer door.

" Ja hoor, als jij mij als een kerel behandelt door bier te halen en me te pijpen, dan sta ik het toe dat je daarna de afwas doet en nieuwe boodschappen gaat kopen."

_O-
pi_90069520
quote:
Natuurlijk B-) Iemand moet die zware taak op zich nemen :P
pi_90069624
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Welnee.... vaak genoeg gedaan (mits lekker ding B-) of gewoon omdat ik er zin in heb)
pi_90069656
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef douche-eendje het volgende:
"nee joh knul, laat mij maar betalen :*" & gegarandeerde vervolgdate... Kasta, ben je op zoek naar een moederlijk type?
En zie daar, m'n stelling dat jij net zo hypocriet bent is bij deze dan ook direct aangetoond.

Of vraag je er bij een vrouw die de man laat betalen en dat waardeert ook direct of ze een Oedipus-complex heeft?
pi_90069706
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Geef mij maar een arm schone dame ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Galant :Y

* -Engel- haakt in....
pi_90070453
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Galant :Y

* -Engel- haakt in....
Als jij voor de taartjes zorgt , zorg ik voor de cappuchino ;)
pi_90070492
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wacht even hoor...

ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomt :9

had je die vrouwen maar een slap in the face moeten geven en terug naar hun fornuis moeten sommeren op het moment dat ze een fikkie stookten voor hun bustehouder 8-)
pi_90070571
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Is dat trouwens een capibara in je avatar ? :s)
jazeker O+
pi_90070882
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
ik noem het liever opportunisme, en dat is wat de emancipatiegolf ons vrouwvolk ons pas écht opgeleverd heeft..emancipatie zoals het ons uitkomt :9

had je die vrouwen maar een slap in the face moeten geven en terug naar hun fornuis moeten sommeren op het moment dat ze een fikkie stookten voor hun bustehouder 8-)
En dat heren, levert ons twee bruikbare lessen voor vandaag op:
- Vrouwen hebben geen principes
- Niet alleen de dames in de tippelzones zijn hoeren
pi_90071087
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Niet zo kritisch, er bestaan eerlijke vrouwen, alleen zijn het meestal de minder knappe. :o
pi_90071146
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:03 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

jazeker O+
Leuke beesten :)
ook ooit in een dierentuin gewerkt ofzo ?
pi_90071939
Vanmiddag een tijdje heen en weer gemaild met een leuke dame.
Volgens mij potentieel datemateriaal ^O^
pi_90072489
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

niet zo bitter, zet maar een masculiene emancipatiegolf op poten als je er niet tegen kunt :*
pi_90072717
Omdat het NET zaterdag is....

*O*
  zaterdag 18 december 2010 @ 04:23:46 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90077106
vanavond in de kroeg wel ee leuke jongen ontmoet. Beetje mee gepraat en klonk interessant.

Hebben telnrs uitgewisseld en hij heeft al gesmst. Wie weet zien we elkaar nog maar hij woont helemaal in amsterdam ;(
pi_90077173
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 04:23 schreef Cue_ het volgende:
vanavond in de kroeg wel ee leuke jongen ontmoet. Beetje mee gepraat en klonk interessant.

Hebben telnrs uitgewisseld en hij heeft al gesmst. Wie weet zien we elkaar nog maar hij woont helemaal in amsterdam ;(
Hoe ver weg is dat dan voor jou? :)

Ik heb er wel patent op om op datingsites leuke meiden te treffen die een eind weg wonen, soms valt het nog mee (Amsterdam, Utrecht, Brabant) maar Maastricht of Groningen, tja, dat is toch lastig. :')

Twee weken geleden in het chaotische en vertraagde OV met een meisje nummers uitgewisseld, dat had ik al heel lang niet meer gedaan! :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90077188
Nouja, als je een date buiten je stad hebt morgen, heb je een probleem met files of treinen die niet rijden :D

vriend van mij uit Rotterdam is hier gestrand en ligt al te pitten :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_90077645
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:37 schreef Raven_NL het volgende:
Omdat het NET zaterdag is....

*O*
Dit is geen SC.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_90077671
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 december 2010 07:32 schreef Lolaatje het volgende:
Dit is geen SC.
Nee, het is een `Wie zeikt anderen het meeste af en doet net alsof ie populair is, terwijl ze feitelijk iedere dag op een forum hangen, en meer over daten lullen dan dat ze het doen-chat. :P

Nu ga ik echt wandelen.. :o
pi_90077954
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:01 schreef Raven_NL het volgende:
Als jij voor de taartjes zorgt , zorg ik voor de cappuchino ;)
:Y) Goed plan :Y
pi_90078985
Kreeg een lange mail van een of andere vent ..Origineel? Welja..beter dan de geijkte "hoi ,hoe is het?" ...

"Je kent ons mannen onderhand wel denk ik.Ik wil je wel eens een keer ontmoeten en ik had daar veel eerder over moeten beginnen.

Helaas is mijn rooster zodanig (en het aanpakken van werk) dat ik niet ze heel veel vooraf weet.

Dit weekend heb ik eens een zaterdag tot zondag avond. En het is eigenlijk dom om dan daar geen gebruik van te maken.

Ik zou er wel rekening mee houden dat je na onze ontmoeting echt wel plakkerig en bezweet even moet uitblazen.

Bij mij zijn het altijd fases en op dit moment ga ik er hard tegenaan. Moet ook wel want is toch een hele tijd niet veel geweest. Alles slap, week. En je voelt je veel lekkerder als je stijf staat. Goed strak. En het liefst ook nog opgepomp. Is toch wat vrouwen willen.Als je dan die lichte zoute smaak proeft in je mond kan dat voor de verandering best eens verfrissend zijn bij een eerste kennismaking.

Het kan natuurlijk ook helemaal niks zijn. Als jij zegt nou het lijkt me wel wat maar dan liever gezellig met een drankje en muziekje. De hele nacht doorgaan.

Het is maar een idee. Als je dat te snel gaat. Of in situatie zit van, nee mij kennen ze hier overal. Ik zou niet weten welke sportschool groot genoeg is om af te spreken. Het moet natuurlijk geen hardcore bodybuilding gym zijn. Meer een beauty en beetje voor de gezelligheid pielen faciliteit zijn.. Extreem lang aan de bar blijven hangen. En (aparte) sauna voor dat plak en zoutwater van je af te spoelen.Je zei al. Dit jaar even niet.

Prince komt voorlopig niet. Welness zou wel kunnen. Club/Disco komt zo in eerste instantie bij me op. Wat heb je dan nog meer. Ik sta open voor suggesties.Wat doe je bv graag. Film las ik. Hygiene en fris gevoel. Zonnen.

In iedergeval ben ik reuze benieuwd."

Haha ik moest ff lachen toen ik dit las :)
pi_90079076
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Mispoesje het volgende:
Kreeg een lange mail van een of andere vent ..Origineel? Welja..beter dan de geijkte "hoi ,hoe is het?" ...

"Je kent ons mannen onderhand wel denk ik.Ik wil je wel eens een keer ontmoeten en ik had daar veel eerder over moeten beginnen.

Helaas is mijn rooster zodanig (en het aanpakken van werk) dat ik niet ze heel veel vooraf weet.

Dit weekend heb ik eens een zaterdag tot zondag avond. En het is eigenlijk dom om dan daar geen gebruik van te maken.

Ik zou er wel rekening mee houden dat je na onze ontmoeting echt wel plakkerig en bezweet even moet uitblazen.

Bij mij zijn het altijd fases en op dit moment ga ik er hard tegenaan. Moet ook wel want is toch een hele tijd niet veel geweest. Alles slap, week. En je voelt je veel lekkerder als je stijf staat. Goed strak. En het liefst ook nog opgepomp. Is toch wat vrouwen willen.Als je dan die lichte zoute smaak proeft in je mond kan dat voor de verandering best eens verfrissend zijn bij een eerste kennismaking.

Het kan natuurlijk ook helemaal niks zijn. Als jij zegt nou het lijkt me wel wat maar dan liever gezellig met een drankje en muziekje. De hele nacht doorgaan.

Het is maar een idee. Als je dat te snel gaat. Of in situatie zit van, nee mij kennen ze hier overal. Ik zou niet weten welke sportschool groot genoeg is om af te spreken. Het moet natuurlijk geen hardcore bodybuilding gym zijn. Meer een beauty en beetje voor de gezelligheid pielen faciliteit zijn.. Extreem lang aan de bar blijven hangen. En (aparte) sauna voor dat plak en zoutwater van je af te spoelen.Je zei al. Dit jaar even niet.

Prince komt voorlopig niet. Welness zou wel kunnen. Club/Disco komt zo in eerste instantie bij me op. Wat heb je dan nog meer. Ik sta open voor suggesties.Wat doe je bv graag. Film las ik. Hygiene en fris gevoel. Zonnen.

Maar zo iemand is toch gestoord of ligt dat aan mij? :o
pi_90079155
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef Lamon het volgende:

[..]

Maar zo iemand is toch gestoord of ligt dat aan mij? :o
Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..
pi_90079280
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef Mispoesje het volgende:

[..]

Is ook niet iemand waar ik uberhaupt mee ga daten of whatever,maar dit was ff verfrissend bovenop al die saaie mailtjes van "hoe is het" ..
En bovendien uitstekend geschikt voor een mass mailing
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_90079288
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef Mispoesje het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom mensen dergelijke mailtjes sturen, saai of debiel.
Als ik een mailtje stuur, wat ik niet teveel doe omdat ik nou eenmaal erg kritisch ben, noem ik gewoon wat punten die aansluiten en vermeld ik er altijd bij dat een date niets meer is dan iemand leren kennen en daarna kijken of het de moeite van een herhaling waard is.
Interessantdoenerij of een compleet standaard mailtje naar iemand sturen lijkt me zinloos.

Maar goed, ik heb ook geen "openingszin" als ik iemand zie in een cafe of zo, is wat mij betreft ook idioterie.
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:08:02 #140
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90079388
quote:

"..."

Ik moet zeggen dat ik even moest schakelen van interpretatie toen hij begon over sportscholen en sauna's. Ik dacht eerst dat hij wat anders bedoelde... :')
pi_90080264
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik even moest schakelen van interpretatie toen hij begon over sportscholen en sauna's. Ik dacht eerst dat hij wat anders bedoelde... :')
Ja ik had dat ook dat ik soms ff moest overschakelen .
Is niet erg logisch in elkaar gezet wat dat betreft.
Maar ik blijf erbij >>>>zoiets lezen vind ik nog altijd beter dan "hoe is het",want dat hangt me zwaar de reet uit!!!! ~O>
pi_90080652
quote:

Even afkijken hoor :')
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:49:38 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90083497
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 04:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoe ver weg is dat dan voor jou? :)

Ik heb er wel patent op om op datingsites leuke meiden te treffen die een eind weg wonen, soms valt het nog mee (Amsterdam, Utrecht, Brabant) maar Maastricht of Groningen, tja, dat is toch lastig. :')

Twee weken geleden in het chaotische en vertraagde OV met een meisje nummers uitgewisseld, dat had ik al heel lang niet meer gedaan! :D
ik woon zelf in enschede, dus praktisch is het zeker niet.
pi_90083534
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef Mispoesje het volgende:

[..]

Ja ik had dat ook dat ik soms ff moest overschakelen .
Is niet erg logisch in elkaar gezet wat dat betreft.
Ik denk dat die opbouw bewust zo is :P
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:02:33 #145
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_90085555
Soms haat ik Google wel.
Je komt een paar keer in topics zoals deze en direct krijg je op elke site die je bezoekt reclame om te daten met single moeders...
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:09:35 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90087372
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik denk dat die opbouw bewust zo is :P
Vind het verhaal vooral niet prettig lezen,bewust of onbewust gekozen, maar dan maakt het minder indruk op mij :)
pi_90087436
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vind het verhaal vooral niet prettig lezen,bewust of onbewust gekozen, maar dan maakt het minder indruk op mij :)
Het is gewoon echt een heel vaag verhaal.. Wilde na het eerste stukje al stoppen haha.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90087567
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het is gewoon echt een heel vaag verhaal.. Wilde na het eerste stukje al stoppen haha.
veel onsamenhangender kan niet :+ teveel van de steroïden gesnoept denk ik :P ik dacht ook nog heel even dat ie 't over xtc had, qua zoute smaak in je mond, hele nacht doorgaan en strak staan 8)7
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:19:28 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90087621
Berichtje net van "leuk!!"
jammer dat hij niet zo leuk is :')
pi_90088643
De zenuwen beginnen toe te slaan!
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:04:53 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90088786
quote:

'altijd maar blaten over emancipatie' ? Niet iedereen doet dat. Oke de meesten willen niet meer standaard achter het fornuis staan en die 'oudewetse' vrouwentaken op zich nemen. Maar dat eeuwige 'ik ben geemancipeerde vrouw' komt ook mijn strot uit.

En tja, soms is het gewoon ouderwets en waardeer je het als een man erop staat te betalen. Niet omdat het mij dan geen geld kost, want betaal net zo lief mee (voel me anders schuldig, dus dat komt bij een volgende date of de drankjes daarna wel weer goed), maar het gaat dan om het gebaar.
pi_90089061
Volgens mij hebben we weer beet :) date met dame nummer 10 lijkt een feit.
Nog geen dag afgesproken verder maar zij heeft er wel interesse in dus dat gaat goed komen.
Wel in recordtijd trouwens, heb haar amper een dag op msn staan :P
pi_90090262
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef GlenSpey het volgende:
Nog geen dag afgesproken verder maar zij heeft er wel interesse in dus dat gaat goed komen.
Waarom nu niet meteen een dag afspreken als er interesse is ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:24:42 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90091265
Over iemand niet meer terugbellen gesproken...

Ik ben gisteren echt historisch hard 'gedisst' in de kroeg. Zat lekker te eten met een vriend en twee vrouwelijke (aightt) collega's van hem...kwam er ineens een meisje op me af wat me vaag bekend voorkwam.
"Hier, dit moet ik van iemand aan je geven"...kreeg een biertje en zo'n dik servet, opgevouwen. Dus ik dacht "Checkkk, goed bezig ouwe hosselaar, iemand geeft je haar telefoonnummer! 8-) "

Dus ik vouw het open, is het een gedicht van zes regels waarin ik word afgezeken door een ex-date omdat ik niks meer van me liet horen. :') Die vriend heeft het servet meteen geconfisqueerd ivm mijn latere huwelijk, dus ik zal 'm eens mailen wat de tekst precies ook alweer was. _O-

Op zich een ludieke actie om het zo te doen, maar ze laat zich wel kennen zeg, jezus. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_90098666
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:04 schreef Cue_ het volgende:
'altijd maar blaten over emancipatie' ? Niet iedereen doet dat. Oke de meesten willen niet meer standaard achter het fornuis staan en die 'oudewetse' vrouwentaken op zich nemen. Maar dat eeuwige 'ik ben geemancipeerde vrouw' komt ook mijn strot uit.
Ah, dus jij bent die ene vrouw die wel reëel kan denken waar de rest van de wereld er toch behoorlijk wat moeite mee heeft :r.
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:28:16 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90098758
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, dus jij bent die ene vrouw die wel reëel kan denken waar de rest van de wereld er toch behoorlijk wat moeite mee heeft :r.
Altijd als er gestemd moet worden voor de tweede kamer, mensen die zeggen:
"ik stem op de eerste vrouw op de lijst"
ik: waarom dan?
"ja, het is een vrouw, en die moeten meer in de kamer"

Hoezo positieve discriminatie om het geslacht :X
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:37:33 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90099156
Laatst had iemand het toch over 'je ex van een foto afknippen?'

Deze is echt héél subtiel. http://www.knuz.nl/fotos-prs/18/95818/3.jpg?619608
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:39:07 #158
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90099215
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:

Eh, dude, wat voor matches schotelt Knuz jou voor? Of ga jij graag voor die uitgedroogde zonnebank MILF? :')
pi_90099222
quote:

Haar ex is de witte broer van Pino?
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:40:10 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90099263
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Neelix het volgende:

[..]

Eh, dude, wat voor matches schotelt Knuz jou voor? Of ga jij graag voor die uitgedroogde zonnebank MILF? :')
Ik klikte gewoon even random op die laatste-5-online-vrouwen. :')
pi_90099300
Pittig kort kapsel. :9
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:44:11 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90099417
Mensen die in hun profiel hebben staan:
"Het lijkt me leuk om eerst eens te msnen met elkaar om elkaar eens te leren kennen."
Weet niet waar het aan ligt, maar ik kan daar dus echt niet tegen. Benoem niet de methode waarop (ofzo) ..
of
"Ik sta overal voor open dus daar zal het niet aan liggen.. :) "
hoe dubbelzinnig :')
pi_90100133
quote:

Ik heb alleen oog voor dat chickie achter haar schouder
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:01:15 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90100169
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik heb alleen oog voor dat chickie achter haar schouder
Die hele rechtse zeker _O-
pi_90100307
Uiteraard, met die lekkere bolle wangetjes O+
pi_90100635
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Dit roep ik dus ook al jaren. Emancipatie, zogenaamd naar gelijkheid tussen man en vrouw. Ondertussen is het wel 'lekker ouderwets' als de man de rekening betaald en in een gezin is de man uiteindelijk toch degene die het vaakst de portemonnee trekt. Maar ondertussen moeten de lonen wel gelijk, en moet er overal in de top ineens een 50/50 man/vrouw verhouding zijn ookal zijn er minder gekwalificeerde vrouwen om uit te kiezen dan mannen. Om nog maar niet te spreken over de verachtelijke 'ladies' groeperingen in bedrijven e.d. Als je in een bedrijf een exclusieve mannenclub opricht dan komt er meteen gezeik.

Ms idd tijd om het vrouwvolk dat misbruik maakt van het feit dat wij ze gelijke rechten hebben gegeven op hun plek te zetten :+
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:27:15 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90101202
Een collega van mij zit bij een vrouwenvereniging.. heb maar niet verder gevraagd :')
Maar dat ouderwetse komt natuurlijk ook bij het daten kijken.

Heb wel eens een date gehad die het niet echt leuk vond dat ik hem voorging in het restaurant en op mijn naam had gereserveerd en dus zelf om de tafel vroeg. Vond ie maar raar, wantja dat zijn dingen die de man hoort te doen.
De man wil vaak zelf jagen en er wat voor moeten doen, want is het to easy, dan is het niet meer interessant... dus in hoeverre kan/mag de vrouw dan zelf de jacht openen zonder dat to easy wordt (ze weet immers dat zij die man wil, en dat weet die man ook)
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:32:15 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90101417
Snappen mensen niet dat als je twee foto's op je profiel zet, deze twee wel ietsjes van elkaar moeten verschillen en het prettig is als je er op tenminste 1 lacht :X
pi_90101702
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij zit bij een vrouwenvereniging.. heb maar niet verder gevraagd :')

Heb wel eens een date gehad die het niet echt leuk vond dat ik hem voorging in het restaurant en op mijn naam had gereserveerd en dus zelf om de tafel vroeg. Vond ie maar raar, wantja dat zijn dingen die de man hoort te doen.
De man wil vaak zelf jagen en er wat voor moeten doen, want is het to easy, dan is het niet meer interessant... dus in hoeverre kan/mag de vrouw dan zelf de jacht openen zonder dat to easy wordt (ze weet immers dat zij die man wil, en dat weet die man ook)
Het hele gedachtegoed dat onstaan is van gelijkheid tussen vrouwen en mannen is ook niet een juist gedachtegoed naar mijn idee. Men streeft nu echt letterlijke gelijkheid tussen mannen en vrouwen na. Ipv na te streven om hetzelfde te zijn als een man, wat nogal ridicuul is naar mijn mening, was een beter gedachtegoed geweest om zichzelf maximaal te kunnen ontplooien, en dan maximaal te zijn wie je bent, volop vrouw, dus eigen identiteit en niet onderdrukt worden. Maar ipv daarvan leeft alleen het idee dat men gelijk moet zijn aan mannen en dus alles hetzelfde moeten doen en hebben als mannen.

Uiteindelijk hebben we dus 7 miljard mannen op aarde waarvan de helft tieten en een kut hebben. Die eigenlijk beetje wannabe zijn want je kan niet zijn wat je van harte niet bent.
pi_90101765
edit foutje
pi_90101967
Ok.. Mijn date was echt.. niet leuk...
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:44:02 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90102026
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. Mijn date was echt.. niet leuk...
Vertel :o
pi_90102187
~:)

[ Bericht 91% gewijzigd door J0ycie88 op 18-12-2010 23:04:32 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:48:43 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90102232
-O- dat is wel jammer zeg.
pi_90102306
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Cue_ het volgende:
-O- dat is wel jammer zeg.
Ik denk dat hij het ook zelf wel door had.. Maar twas wel ff een domper..

1 geluk, morgen ben ik lekker fit op het werk!
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:51:45 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90102381
Fit zijn op het werk heeft zo ook zijn voordelen :Y

[ Bericht 82% gewijzigd door Cue_ op 18-12-2010 23:02:22 ]
pi_90103000
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:

Naja, ik heb dan kennelijk geluk; ik val voornamelijk op vrouwen met pit B-).
En dan nee, niet het 35+ huisvrouwen met een kêk kapsel-pittig, maar een vrouw met ballen.

Da's ook 1 van de redenen dat ik op vrouwen met kort haar val.
Langharig, stijl haar, het is zóóó suf en doorsnee...
En áls ze er al een keer aan gedacht hebben om het korter te doen, dan is het meestal slechts bij denken gebleven "omdat ze niet meer terug kunnen als het totaal niet staat."
Oftewel, suf huisje, boompje, beestje mens dat bang is om gewoon te doen waar ze zin in heeft en daarbij een gokje te wagen.
Fel blauw/paars haar valt uiteraard ook binnen de gewenste categorie.

Kunt lullen wat je wilt, maar dat zijn dus wél de vrouwen die zich niet inhouden vanwege hun omgeving of iets in die geest :).

Zo heb ik toen een tijdje met een zéér prettige dame gedate; kwam bij de eerste date dan ook opdagen in een classy leren maatpakje (ik wist niet eens dat ze bestonden) en stillettohakken :9.
Uiteindelijk bleek ze toch niet pittig genoeg waarop ik dat haar tijdens een etentje in een restaurant ook gewoon aangaf dat ik er mee wilde stoppen omdat ik het iets te saai vond worden...
Daarop vroeg ze wat ik dan precies als niet-saai beschouwde dus geheel onnadenkend zeg ik: "Euhm tja, weet ik veel, dat je nu spontaan je kleren uittrekt ofzo :?."

Trekt dat mens ook ineens midden in dat restaurant haar trui uit en zit ik daar tegenover een vrouw in wit satijnen BH :').
Heeft haar in ieder geval nog wel 1 vervolgafspraak opgeleverd...

Uiteraard zijn de suffe muurbloempjes met een halflang bloempottenkapsel (ik noem ze altijd Vera om de een of andere reden :?.) ook uitzondering op de welbekende regel.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:08:20 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90103083
Wit satijnen bh onder een zwart leren pakje, wel een mooi contrast ^O^
pi_90103151
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef J0ycie88 het volgende:
~:)
Nah, eindelijk een ontopic bericht en dan ga je het wissen... Zwaar suf :{.
pi_90103192
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, eindelijk een ontopic bericht en dan ga je het wissen... Zwaar suf :{.
Daar heb ik een hele goede reden voor!

Hij leest mee :p
pi_90103235
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Wit satijnen bh onder een zwart leren pakje, wel een mooi contrast ^O^
Ze droeg niet elke dag hetzelfde pakje hoor doosje :+.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:13:08 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90103273
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze droeg niet elke dag hetzelfde pakje hoor doosje :+.
uhm.. waar zei ik dat dan? :D
pi_90103275
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Daar heb ik een hele goede reden voor!

Hij leest mee :p
Who gives a fuck, gezien de toonzetting zie je hem toch nooit meer :{.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:14:27 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90103321
Graag een PM naar al je matties in dit topic met hoe het was dus!

(Ja, ook ik.)
pi_90103323
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

uhm.. waar zei ik dat dan? :D
Misschien was ik niet helemaal duidelijk genoeg dan...
Tussen de eerste date met het mantelpakje en het af laten vloeien in het restaurant zat een maandje of 3.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:15:43 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90103377
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef kastanova het volgende:

Misschien was ik niet helemaal duidelijk genoeg dan...
Tussen de eerste date met het mantelpakje en het af laten vloeien in het restaurant zat een maandje of 3.
Ow _O-
Ik dacht inderdaad dat dat bij dezelfde date was :+

Al moet ik wel zeggen.. wie gaat er nu in bh in een restaurant zitten :?
pi_90103430
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Silenus het volgende:
Graag een PM naar al je matties in dit topic met hoe het was dus!

(Ja, ook ik.)
Haha incl. naar hem als het een fokker is zeker :p
pi_90103561
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha incl. naar hem als het een fokker is zeker :p
Stuur nou maar gewoon :7.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:20:41 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90103600
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef kastanova het volgende:

Stuur nou maar gewoon :7.
Sensatiezoekers hier ook allemaal :D
pi_90103643
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Al moet ik wel zeggen.. wie gaat er nu in bh in een restaurant zitten :?
Iemand die kennelijk bereid was om héél ver te gaan om me te behouden B-).
pi_90103739
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sensatiezoekers hier ook allemaal :D
En ze krijgen ook nog eens hun zin!
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:26:09 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90103827
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef kastanova het volgende:

Iemand die kennelijk bereid was om héél ver te gaan om me te behouden B-).
Als dát er voor nodig is, dan ben ik blij dat ik jou niet date :)
pi_90104090
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Als dát er voor nodig is, dan ben ik blij dat ik jou niet date :)
Há! Alsof dat alles is :X.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:34:54 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90104175
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Há! Alsof dat alles is :X.
Dan blijft mijn mening staan :P
pi_90104300
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het werkte niet toch? Maar Kastanova heeft wel gelijk.

Echte mannen willen amazones, sommige vrouwen leren het nooit.
UITGESCHREVEN
pi_90104329
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
Damn, daar gaat m'n slaapadresje na FC-Twente wedstrijden ;(.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:38:53 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90104343
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:38 schreef kastanova het volgende:
Damn, daar gaat m'n slaapadresje na FC-Twente wedstrijden ;(.
Och, daar valt altijd over te praten :*
pi_90104452
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef picardmike het volgende:
Maar het werkte niet toch? Maar Kastanova heeft wel gelijk.

Echte mannen willen amazones, sommige vrouwen leren het nooit.
Nah nee, dat is nu ook weer niet de bedoeling; zo'n half gevulde BH is immers geen gezicht...
pi_90104483
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och, daar valt altijd over te praten :*
PM je adres maar vast dan... Fabeldiertje komt trouwens ook mee hé 3.gif
pi_90104746
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef GlenSpey het volgende:
Of misschien toch niet... gesprek van vanmiddag was erg gezellig.
Het gesprek van nu is geen flikker aan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')