quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:Een collega van mij zit bij een vrouwenvereniging.. heb maar niet verder gevraagd

Maar dat ouderwetse komt natuurlijk ook bij het daten kijken.
Heb wel eens een date gehad die het niet echt leuk vond dat ik hem voorging in het restaurant en op mijn naam had gereserveerd en dus zelf om de tafel vroeg. Vond ie maar raar, wantja dat zijn dingen die de man hoort te doen.
De man wil vaak zelf jagen en er wat voor moeten doen, want is het to easy, dan is het niet meer interessant... dus in hoeverre kan/mag de vrouw dan zelf de jacht openen zonder dat to easy wordt (ze weet immers dat zij die man wil, en dat weet die man ook)
Naja, ik heb dan kennelijk geluk; ik val voornamelijk op vrouwen met pit

.
En dan nee, niet het 35+ huisvrouwen met een kêk kapsel-pittig, maar een vrouw met ballen.
Da's ook 1 van de redenen dat ik op vrouwen met kort haar val.
Langharig, stijl haar, het is zóóó suf en doorsnee...
En áls ze er al een keer aan gedacht hebben om het korter te doen, dan is het meestal slechts bij denken gebleven "omdat ze niet meer terug kunnen als het totaal niet staat."
Oftewel, suf huisje, boompje, beestje mens dat bang is om gewoon te doen waar ze zin in heeft en daarbij een gokje te wagen.
Fel blauw/paars haar valt uiteraard ook binnen de gewenste categorie.
Kunt lullen wat je wilt, maar dat zijn dus wél de vrouwen die zich niet inhouden vanwege hun omgeving of iets in die geest

.
Zo heb ik toen een tijdje met een zéér prettige dame gedate; kwam bij de eerste date dan ook opdagen in een classy leren maatpakje (ik wist niet eens dat ze bestonden) en stillettohakken

.
Uiteindelijk bleek ze toch niet pittig genoeg waarop ik dat haar tijdens een etentje in een restaurant ook gewoon aangaf dat ik er mee wilde stoppen omdat ik het iets te saai vond worden...
Daarop vroeg ze wat ik dan precies als niet-saai beschouwde dus geheel onnadenkend zeg ik: "Euhm tja, weet ik veel, dat je nu spontaan je kleren uittrekt ofzo

."
Trekt dat mens ook ineens midden in dat restaurant haar trui uit en zit ik daar tegenover een vrouw in wit satijnen BH

.
Heeft haar in ieder geval nog wel 1 vervolgafspraak opgeleverd...
Uiteraard zijn de suffe muurbloempjes met een halflang bloempottenkapsel (ik noem ze altijd Vera om de een of andere reden
.) ook uitzondering op de welbekende regel.