quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:24 schreef Silenus het volgende:
Over iemand niet meer terugbellen gesproken...
Ik ben gisteren echt historisch hard 'gedisst' in de kroeg. Zat lekker te eten met een vriend en twee vrouwelijke (aightt) collega's van hem...kwam er ineens een meisje op me af wat me vaag bekend voorkwam.
"Hier, dit moet ik van iemand aan je geven"...kreeg een biertje en zo'n dik servet, opgevouwen. Dus ik dacht "Checkkk, goed bezig ouwe hosselaar, iemand geeft je haar telefoonnummer!"
Dus ik vouw het open, is het een gedicht van zes regels waarin ik word afgezeken door een ex-date omdat ik niks meer van me liet horen.Die vriend heeft het servet meteen geconfisqueerd ivm mijn latere huwelijk, dus ik zal 'm eens mailen wat de tekst precies ook alweer was.
![]()
Op zich een ludieke actie om het zo te doen, maar ze laat zich wel kennen zeg, jezus.
Moet je nagaan hoe dat gaat als ie naast je in de kroeg staat. Hoezo nerveus?quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Mispoesje het volgende:
Denk je leuke vent in de pocket te hebben op Paiq.
Verhuizen naar msn .
Wat ie op Paiq niet deed,ging ie op msn wel doen.
Zwaar irritant achter elke zin die hij typte "whahaha" zetten???![]()
Daar gaan me tenen krom van staan ...
johh dan rende ik heel snel gillend weg daar ...hahaahquote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe dat gaat als ie naast je in de kroeg staat. Hoezo nerveus?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Je bent nu al door hem beïnvloed.
- Whahah, hoe gaat het?quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Ja waar je mee omgaat word je mee besmet zeggen ze he ??
Ja op die manier ging het dus wel ja.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
- Whahah, hoe gaat het?
- Nu nog goed
- Wat een antwoord, whahah, je hebt humor, whahaha
- Ja en jij bent een freak
- Whahaha, inderdaad, whahaha
Zoiets?![]()
Lijkt me ook heel irritant ja.
Hoe ziet ze er uit , en waarom heb je d'r eigenlijk laten lopen ?quote:Op zondag 19 december 2010 11:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vriend had even de bewijslast gefotografeerd, haha. *kak*
Ik ga hier geen foto's plaatsen, maar met haar uiterlijk was niks mis. Ik vond haar gewoon niet leuk genoeg, toen ik al die vrienden van haar ontmoette in de kroeg (op haar verjaardag, zag haar toen voor de derde keer) kwamen ze op me af van "Oh Marleen heeft al zooooveeeel over je verteld!"quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit , en waarom heb je d'r eigenlijk laten lopen ?
Nee DAT snap ik , ik zou ook ongevraagd geen foto's plaatsen van iemand.quote:Op zondag 19 december 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto's plaatsen, maar met haar uiterlijk was niks mis. Ik vond haar gewoon niet leuk genoeg, toen ik al die vrienden van haar ontmoette in de kroeg (op haar verjaardag, zag haar toen voor de derde keer) kwamen ze op me af van "Oh Marleen heeft al zooooveeeel over je verteld!"
Toen dacht ik echt even 'hoooo'...Verder niks mis mee, alhoewel, na deze actie denk ik daar wat anders over.
quote:Op zondag 19 december 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto's plaatsen, maar met haar uiterlijk was niks mis. Ik vond haar gewoon niet leuk genoeg, toen ik al die vrienden van haar ontmoette in de kroeg (op haar verjaardag, zag haar toen voor de derde keer) kwamen ze op me af van "Oh Marleen heeft al zooooveeeel over je verteld!"
Toen dacht ik echt even 'hoooo'...Verder niks mis mee, alhoewel, na deze actie denk ik daar wat anders over.
Beetje jammer van de d/t fouten inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 11:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vriend had even de bewijslast gefotografeerd, haha. *kak*
Ach joh, hij had alweer negen andere slaapadresjes.quote:Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wel een erg matige reden om dan gelijk niks meer van je te laten horen.
Ik zou het juist grappig vinden, weet je direct dat je wel in de smaak ligt.
Dat is door de vingers te zien , komt emotionele lading bij enzo...quote:Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef Silenus het volgende:
Tsja, en ze moeten niet te lief zijn he. En een d/t-fout op dat servet, schandalig.
Ik ga me even opfrissen en door naar de volgende date!
Is dat niet minstens zo verontrustend?quote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
komt emotionele lading bij enzo...
Wel een beetje ja. Door Silenus zijn communicatieve skills ziet ze na drie dates alle hoeken van de slaapkamer en denkt, kat in het bakje!quote:Op zondag 19 december 2010 14:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet minstens zo verontrustend?
Of misschien was Marleen het niet gewend om gedumpt te worden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Door Silenus zijn communicatieve skills ziet ze na drie dates alle hoeken van de slaapkamer en denkt, kat in het bakje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |