abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90047856
Op Paiq weer een nieuwe match, probeer een gesprek je te beginnen maar ze reageert alleen maar op die Q&A vragen. Wat willen zo'n mensen nu? Je zal toch ooit een keer direct met elkaar moeten praten.
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:25:26 #52
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90047905
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:10 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom krijg ik bij al die nieuwkomers die iemand uit het topic zeggen te kennen altijd het 'kloon-gevoel' :')
Ach, vast een fokverslaafde die het plotseling leuk vindt om onder andere gebruikersnaam wat te gaan posten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door macondo op 17-12-2010 16:32:47 ]
Overal verstand van.
pi_90048091
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 16:25 schreef macondo het volgende:

[..]

Ach, vast een fokverslaafde die het plotseling leuk vind om onder andere gebruikersnaam wat te gaan posten :')
Probeer eens een ander scenario...
pi_90048177
Nog even deze discussie afronden:

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:30 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nice! ^O^

[..]

Eh, ik vind het juist totaal niet oppervlakkig. Een beetje ambitie hebben vind ik ook een vereiste, net als dat ik niet op zoek ben naar iemand die 60 uur per week werkt. Die twee dingen zijn niet hetzelfde.

Volgens mij struin jij zelf ook niet alle MBOers op RP of Lexa af om te kijken of er wat tussen zit. Ik sluit het op voorhand niet uit, maar het is wel een heel makkelijke manier om een grove eerste schifting te doen.
De stelling: meer uit het leven halen door studeren is oppervlakkig.

Dat iemand van hetzelfde opleidingsniveau bij je past is weer een heel ander verhaal, maar dat stelde love_sharon niet.

Ik durf te beweren dat sommige MBOers, meer uit hun leven gehaald hebben dan ik met mn jaren Geneeskunde. Dat MBO vrouwen minder snel bij mij passen is dus een ander verhaal.
Er zijn zoveel dingen die je kan doen om meer uit je leven te halen, behalve studeren. Ik noem maar wat: vrijwilligerswerk (al dan niet in buitenland), eigen bedrijf opzetten, aansluiten bij een politieke partij, monnik worden etc etc.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_90048877
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:23 schreef Ruudt het volgende:
Op Paiq weer een nieuwe match, probeer een gesprek je te beginnen maar ze reageert alleen maar op die Q&A vragen. Wat willen zo'n mensen nu? Je zal toch ooit een keer direct met elkaar moeten praten.
Ik heb al een hele tijd dat mensen op paiq niet online zijn
Wisdom is the art of using knowledge
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:54:22 #56
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90048952
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat iemand van hetzelfde opleidingsniveau bij je past is weer een heel ander verhaal, maar dat stelde love_sharon niet.

Ik durf te beweren dat sommige MBOers, meer uit hun leven gehaald hebben dan ik met mn jaren Geneeskunde. Dat MBO vrouwen minder snel bij mij passen is dus een ander verhaal.
Er zijn zoveel dingen die je kan doen om meer uit je leven te halen, behalve studeren. Ik noem maar wat: vrijwilligerswerk (al dan niet in buitenland), eigen bedrijf opzetten, aansluiten bij een politieke partij, monnik worden etc etc.
Godshand, wat moeten we hier in godesnaam mee? Wil je aanvoeren dat niet alle MBO'ers oninteressante tokkies zijn? Prima hoor, maar niemand beweert het tegenovergestelde en Neelix al helemaal niet.
Overal verstand van.
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:05:59 #57
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_90049362
* DragonFire is naar buiten gegaan
Helaas geen glijdende vrouwen die ik kon redden :(
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_90049687
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook best. Ik kwam laatst ergens een verhaal tegen van iemand die door een medische aandoening een aantal maanden wat langzamer van begrip werd, en ook minder intelligent. Die vertelde dat dat er voor zorgt dat je je in ieder geval veel onbezorgder kunt opstellen en veel meer kunt genieten van het leven.

Maar ja, studeren is niet per se een voorwaarde voor ambitie en meer uit je leven willen halen, dat ben ik met je eens.
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:50:39 #59
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90051140
Het was ook niet mijn bedoeling om te zeggen dat je alleen door studeren ambities kan hebben. Ik ben het helemaal eens met Neelix en vind dat mensen het te ver opblazen..
Maar oke deze discussie lijkt me nu wel over. :)
pi_90053364
Het zou trouwens best een intelligent idee zijn om te zorgen dat mensen die aan hebben gegeven geen interesse te hebben , ook niet meer in je matches verschijnen...

Ik vind dat toch iets massochistisch hebben eigenlijk -O-
pi_90053672
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Raven_NL het volgende:
Het zou trouwens best een intelligent idee zijn om te zorgen dat mensen die aan hebben gegeven geen interesse te hebben , ook niet meer in je matches verschijnen...

Ik vind dat toch iets massochistisch hebben eigenlijk -O-
Je wordt gematched aan degenen die voldoen aan je zoekresultaten. Het zijn ook altijd actieve profielen en het wisselt een paar keer per dag. Dus op een gegeven moment ben je er ook wel doorheen en krijg je telkens dezelfde gezichten.
Bij mij staat nu telkens mijn 'ex'-date erop... das dan wel weer een beetje jammer :P
pi_90055779
Morgen zit in aan tafel met mijn date.. En ben best nerveus hahaha!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90056123
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Adem in, adem uit.... Wordt vast gezellig! :Y
pi_90056524
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:45 schreef nina- het volgende:

[..]

Adem in, adem uit.... Wordt vast gezellig! :Y
Ik weet het.. Normaal ben ik nooit nerveus haha!
pi_90056690
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet het.. Normaal ben ik nooit nerveus haha!
Wat schattig, samen aan de kebab?
pi_90056776
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Wat schattig, samen aan de kebab?
Nee wat dat lust ik niet :p
pi_90056862
pannekoekenrestaurant ? ;)
pi_90057204
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:00 schreef Raven_NL het volgende:
pannekoekenrestaurant ? ;)
Nee gewoon een gezellig restaurantje, vrij donker, kaarsjes :p Hahaha
pi_90057933
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee gewoon een gezellig restaurantje, vrij donker, kaarsjes :p Hahaha
da's wel leuk :)
pi_90057985
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Succes morgen :)
pi_90058117
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

da's wel leuk :)
T enigste wat ik niet hoop.. En waar tie me wel gek mee loop te maken dat ie als verassing iets heeft gekocht vandaag.. En ik kan daar niet zo goed tegen.. Weet me dat geen houding te geven ofzo. Moet er denk ik gewoon nog maar even niet aan denken :p
pi_90059907
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

T enigste wat ik niet hoop.. En waar tie me wel gek mee loop te maken dat ie als verassing iets heeft gekocht vandaag.. En ik kan daar niet zo goed tegen.. Weet me dat geen houding te geven ofzo. Moet er denk ik gewoon nog maar even niet aan denken :p
Da's toch lief O+
pi_90060554
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef Raven_NL het volgende:
Da's toch lief O+
Cadeautjes geven op de eerste date is in de regel juist niet zo'n goed idee. :')
pi_90060716
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Cadeautjes geven op de eerste date is in de regel juist niet zo'n goed idee. :')
Nah .. roosje ofzo :@
pi_90061171
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Wel in Neverneverland. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')