Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dombo, het is met dubbel k.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry mart, maar ik dacht dat je ijsthee wilde
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dombo, het is met dubbel k.
Kon niet meer edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in maastricht bedoel je?quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry mart, maar ik dacht dat je ijsthee wilde
daar had je eerder ook altijd winter wonderlandquote:
Ow.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met alle respect, maar: ja, voornamelijk wel. Dat is de indruk die ik krijg als ik jouw posts hier lees.
Probeer ook eens wat minder negatief te zijn, vooral over jezelf, want geloof me, ik kan uit ervaring zeggen dat dat het leven echt enorm veel leuker maakt.
wie noem je een muts!?quote:
Een must do.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, je wilde zeggen dat ze een must is!
quote:
hoiquote:
ja meer danquote:
JA! BEGIN JIJ NOU OOK AL?quote:
quote:
wat is een hoiquote:
Hoiquote:
nou een rondje in de voiture de legumes welquote:
quote:
ik lees niet, ik luister alleenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij nu met jou verhaaltjes gelezen?
echt nietquote:
jaquote:
Lekker met de groente deur 't dorp boppen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou een rondje in de voiture de legumes wel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik lees niet, ik luister alleen
[..]
echt niet![]()
kijk maar
[..]
jawas erg gezellig, leuke poes ook
ohneeeeeeeeeeee, niet NOG eentjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik d8 hij komt zijn leed met ons delen.
inkoppertje moet je niet laten liggenquote:
ja ik was hem kwijt door nwe install dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker met de groente deur 't dorp boppen.
wokkiequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik altijd mijn leed met jullie deelquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeee, niet NOG eentje
Liever wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
inkoppertje moet je niet laten liggen
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik altijd mijn leed met jullie deel
Wil je erover praten?quote:
Hij staat gelukkig nog altijd ferm overeind op het wereldwijde web.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was hem kwijt door nwe install dus
ander onderwerpquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzo
Is het zo erg?quote:
Zijn ballen zijn geroosterd in de magnetron... dat is ook leed... leedvermaak welteverstaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzo
ja man, heerlijk nummertjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij staat gelukkig nog altijd ferm overeind op het wereldwijde web.
Hihiquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent de gezelligheid zelve of niet?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent de gezelligheid zelve of niet?
Uhm... ik weet niet wat voor soort betalingsmanieren er nog meer op staan? Heb je helemaal geen Paypal?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef PeZu het volgende:
boem boem, ik wil je album kopen maar niet paypal etc hoe doen ik dat
visaquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm... ik weet niet wat voor soort betalingsmanieren er nog meer op staan? Heb je helemaal geen Paypal?
Ja, maar deze wil altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
Je had mij ook wel kunnen vragen om te masseren.
Whehehe, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:
een scam waarmee een vriend en ik claims naar elkaar legdequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehehe, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
ik heb geen visa meer dus bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet trouwens ook niet of Visa wel wil. Volgens mij heb ik alleen bij Paypal mijn adres ingevuld. Even kijken.
ik dus ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik kijk er niet echt naar uit om boodschappen te gaan doen nu
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
een scam waarmee een vriend en ik claims naar elkaar legde
Ik woon tegenover de C1000, moet ik voor jullie allebei boodschapjes doen?quote:
Jij kan met de auto, ik moet fietsenquote:
ja was heel onschuldig maar paypal was vrij resoluutquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!
Oké, ik kan ook nergens spul invullen voor Visa, dus dat gaat van beide kanten dus niet werken.
Ja, ik masseer goddelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh..ik ben verliefd![]()
![]()
![]()
ik werk thuisquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
RIP voor alle mensen die zo nog naar huis moeten over de snelweg
Of met de trein.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
Nicequote:
Whehe. Wel kut, vind Paypal best relax soms.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja was heel onschuldig maar paypal was vrij resoluut
en voor diegene die binnendoor gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
werk is 5 minuten fietsen maar daar had ik geen zin in plus dat ik niet helemaal fris benquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Ik werk ongeveer 5 minuten lopen + 10 minuten bus van m'n huis vandaan
Kijken of ik dat straks ook ga halen
ja goed planquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehe. Wel kut, vind Paypal best relax soms.
Ik kan je wel mijn rekeningnummer PM-en? Dan stuur ik je een downloadlink? Zorg ik wel dat de helft bij cerror komt.
kan jij even 8 kratten bier dan brengenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon tegenover de C1000, moet ik voor jullie allebei boodschapjes doen?
Ik blijf het weekend maar op kantoor dan..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en voor diegene die binnendoor gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik blijf het weekend maar op kantoor dan..is er dan wat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb geen zin om terug te lezen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan jij even 8 kratten bier dan brengen
Awesome!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
werk is 5 minuten fietsen maar daar had ik geen zin in plus dat ik niet helemaal fris ben
[..]
ja goed plan
echt?quote:
als jij het net zo kunt als dit kussen dan wil ik met je trouwenquote:
die moet je niet bij de bakker halenquote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Die haal je doorgaans niet bij de bakker.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt?
[..]
als jij het net zo kunt als dit kussen dan wil ik met je trouwen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Die haal je doorgaans niet bij de bakker.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je niet bij de bakker halen
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik kijk er niet echt naar uit om boodschappen te gaan doen nu
gelukkigquote:
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.
Half Nederland staat vol met auto's die nog nauwelijks wegkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomen![]()
lekker binnen blijven pien![]()
overigens geen targa busje gezien
weet je wel zeker dat het bier koud isquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Snel naar ST, want massage en kussen![]()
Tot later
Nee, dat begreep ik al, als je die gezien had was mijn lappie al wel gehaaldquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomen![]()
lekker binnen blijven pien![]()
overigens geen targa busje gezien
ik kan wel choco rum maken, de melk stata nog in de super marktquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 wil een groot glas warme chocolade melk met een (niet zo)klein scheutje rum![]()
Das een beetje veel van het goedequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan wel choco rum maken, de melk stata nog in de super markt
kan ik ookquote:
was goede cakequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al, als je die gezien had was mijn lappie al wel gehaald
Mja, moet toch boodschappen doen hoor, anders heb ik niks meer in huisMoet ik vanavond amarettocake eten
Maar die is nu bijna op
yam mayayajippiejippeheequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb al antwoord van Hornbach op mijn sollicitatie.
Er stond dat ze te weinig wisten over mijn arbeidsverleden en of ik mijn cv kon toesturen via mail.
Terwijl ik zeker weet dat ik hem meeggestuurd had met mijn sollicitatie
Kussen kwam wel bij jou uit de buurt geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou graag komen.![]()
Maar afstand
beter dan de leen iigquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen terugsturen.
Maar ik wil er wel graag werken, dus toch maar niet gedaan
ook zo heerlijk hard op mijn onder-onderrug?quote:
Welk bedrijf?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kussen kwam wel bij jou uit de buurt geloof ik
dat gaat heel lekker met voeten wist je dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook zo heerlijk hard op mijn onder-onderrug?
ja, verdorie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
dat gaat heel lekker met voeten wist je dat?
kan niet, ik zit op mijn kussen en daar wil ik niet meer afquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef PeZu het volgende:
het blijft maar sneeuwen![]()
steetje kom gauw![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet, ik zit op mijn kussen en daar wil ik niet meer af
dan wil je ook geen lekkere kusjes zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet, ik zit op mijn kussen en daar wil ik niet meer af
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, verdorie.
leer ik gewoon veel en veel te laat de ideale man kennen
autotrader.nlquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet een site waar auto's te koop staan?
Geen MP.
speurdersquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet een site waar auto's te koop staan?
Geen MP.
ehm..ehm...fuck.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wil je ook geen lekkere kusjes zeker
ik werd wakker uit een koffie drink met steetje droom vanochtendquote:
wanneer dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
ik mag werken volgende week.
maar niet te veel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werd wakker uit een koffie drink met steetje droom vanochtend
Have funquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke is er, dus tot straks een keer![]()
Groetjes aan Marijkequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke is er, dus tot straks een keer![]()
En slagroom.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 wil een groot glas warme chocolade melk met een (niet zo)klein scheutje rum![]()
pics!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik zo toch maar 's op de fiets moet stappen
Ben gisteren vergeten mijn fiets in de schuur te zetten, staat nu tegen een tafeltje in de tuin aan... Daarmee vormt ie door de sneeuw nu 1 geheel
heb je daar geen overvloed aan schnee dan>?quote:
joh een weeralarm, die hebben we anders nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:20 schreef RealZeus het volgende:
En we hebben een weeralarm voor Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland
Jawel..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je daar geen overvloed aan schnee dan>?
zelf makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jawel..
maar foto's van winterlandschappen zijn
goede beslissingquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef TheFamousMan het volgende:
TFM live vanuit de apple store op een iPad en waar zehebben besloten om m'n iPhone niett te laten maken.
m'n telefoon ligt in de autoquote:
ooh ja bedrijven met een inet filterquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m'n telefoon ligt in de auto
(bovendien kan ik hier op het werk geen tinypic, imageshack, picasa of andere foto programma's gebruiken om de foto op te laaden
jaquote:
Mooi hequote:
ja en het gekraak als je ove rverse sneeuw looptquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi heSneeuw is best tof, 't is altijd zo stil dan en wit enzo
Beetje jammer alleen dak zo moet fietsen
Dat is ook fijn jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het gekraak als je ove rverse sneeuw loopt![]()
![]()
wat ook jammer is is dat ik straks nog weg moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi heSneeuw is best tof, 't is altijd zo stil dan en wit enzo
Beetje jammer alleen dak zo moet fietsen
omgquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ook jammer is is dat ik straks nog weg moeten de A9 is niet meer bereikbaar omdat autos de oprit niet meer opkomen, ze glijden terug
en idd dat het zo stil is icm met dat, hemelsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja bedrijven met een inet filter_!
Zeker weten?quote:
* DaMart pakt hoopje gele sneeuw, rolt die tot een bal en gooit hem in de koffie van MPG.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten?
* MPG maakt sneeuwbal en gooit die in Mart zn thee.
hidemyass.com werkt ook niet zekerquote:
om dat voorelkaar te krijgen moet je die sneeuw bal wel door zijn strot drukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt hoopje gele sneeuw, rolt die tot een bal en gooit hem in de koffie van MPG.
Klopt, daar heb ik bij het typen van die post ook rekening mee gehouden!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om dat voorelkaar te krijgen moet je die sneeuw bal wel door zijn strot drukken
pien, waar zit je dan? als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Tis wel gestopt met sneeuwen nu, maar als ik naar de lucht kijk denk ik dat r zo nog meer komt
Amstelveenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pien, waar zit je dan? als ik vragen mag?
* MPG klemt kaken op elkaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om dat voorelkaar te krijgen moet je die sneeuw bal wel door zijn strot drukken
nee het sneeuwt nog steedsquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Tis wel gestopt met sneeuwen nu, maar als ik naar de lucht kijk denk ik dat r zo nog meer komt
op een steenworp afstand van mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pien, waar zit je dan? als ik vragen mag?
je hebt toch niet zulke grote voetenquote:
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee het sneeuwt nog steeds
[..]
op een steenworp afstand van mij
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt toch niet zulke grote voeten
Ja, veelquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
o, er is wel veel gevallen dan zeg
Hier kan je de tegels nog steeds zien
Nou nee sorry heb niet zo'n zin, en ik moet nog een appeltaart afmakenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, veelKom je sneeuwballen gooien?
In Eindhoven ook vrijwel niksquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier sta je tot je enkels in de sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie ook dat alles net onder Hoorn door gaat (buienradar)quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hier sta je tot je enkels in de sneeuw
Hier stopte het ook, maar het gaat alweer vrolijk verder...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Oh, kom dan maar als ie klaar is, ik wil ook appeltaartquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee sorry heb niet zo'n zin, en ik moet nog een appeltaart afmaken
Met een mesquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee sorry heb niet zo'n zin, en ik moet nog een appeltaart afmaken
Ja, had ik al gezien jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier stopte het ook, maar het gaat alweer vrolijk verder...
En er komt nog meer aan:
[ afbeelding ]
mooi he, hoe alles precies het land indraaitquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier stopte het ook, maar het gaat alweer vrolijk verder...
En er komt nog meer aan:
[ afbeelding ]
ja is voor morgen voor de visite, waarvan de helft heeft afgebeldquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, kom dan maar als ie klaar is, ik wil ook appeltaart
Mja misschien dat het helpt ?quote:
Oh, dan kan er wel een stuk naar mij toequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja is voor morgen voor de visite, waarvan de helft heeft afgebeld
Schijnt in te zijn
[..]
Mja misschien dat het helpt ?
Kom maar halenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan er wel een stuk naar mij toe
Ik heb geen ski'squote:
videokaart stukquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen ski's
Mijn beeldscherm knippert![]()
Neuh, maar wel gek, hij knippert alleen in de hoek linksbovenquote:
gewoon twee gladde planken nemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen ski's
Mijn beeldscherm knippert![]()
hidden message, step away from the pc and in to your lifequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, maar wel gek, hij knippert alleen in de hoek linksboven
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
hidden message, step away from the pc and in to your life
ik ga zo verschrikkelijke ikke voro de zoveelste keer maar eens kijkenquote:
LL is appeltaart aan et makenquote:
Oeh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
LL is appeltaart aan et maken
ik wil ook
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga zo verschrikkelijke ikke voro de zoveelste keer maar eens kijken
mja en daar word ik niet blij vanquote:
Ik wel zolang ik binnen zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en daar word ik niet blij van
leuke film johquote:
wat voor foon heeft rocknijntje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi mensen
dit is mijn eerste post vanaf m'n nieuwe telefoon
Zelfreflectie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga zo verschrikkelijke ikke voro de zoveelste keer maar eens kijken
maak er zelf 1quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
LL is appeltaart aan et maken
ik wil ook
nee de film mezelf hoef ik niet te zienquote:
Best een goed idee!quote:
Sony Ericsson Vivaz Proquote:
ooh ja die ziet er wel stoer uit vond ik, geen android toch?quote:
Nou, ik zal maar even eerlijk zijn, ik weet niet precies wat Android isquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja die ziet er wel stoer uit vond ik, geen android toch?
ooh nee dat is de software waarde telefoon op draait maar ik dacht niet dat de vivaz dat had hoor, ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik zal maar even eerlijk zijn, ik weet niet precies wat Android isIk dacht altijd dat dat een merk was
En een naar mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan er wel een stuk naar mij toe
\tot mijn enkels dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
Hmpf, de sneeuw komt to halverwege mn kuiten
Welnee. Morgen nog werkenquote:
ja dat zeg ikquote:
Aha, software dus, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh nee dat is de software waarde telefoon op draait maar ik dacht niet dat de vivaz dat had hoor, ik was gewoon nieuwsgierig![]()
tel ziet er strak uit aan de achterkant is het net een digi cam
Nee, dat zijn de xperia's afaik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja die ziet er wel stoer uit vond ik, geen android toch?
nee heeft ie nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, software dus, weer wat geleerdMaar weet niet of ie dat heeft
![]()
Ik vind zelf ook dat het een erg mooi design is trouwens
heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de xperia's afaik.
* MPG heeft xperia x10.
Xperia x10 was mijn 2e keuzequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de xperia's afaik.
* MPG heeft xperia x10.
*meldt*quote:
dit vraagt om een "pics or it didn't happen" reactiequote:
Zie boven je reactiequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit vraagt om een "pics or it didn't happen" reactie
wat happened ben je weer op je giegel gegaanquote:
Ik weet het alquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit vraagt om een "pics or it didn't happen" reactie
wat wel dan?quote:
Nee nog niet. Maar ik moet nog naar huis straks hoop dat ik thuis kom.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat happened ben je weer op je giegel gegaan
Waarom lopen ze op de knieen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
er lopen op sommige stukken mensen tot hun knieën door de sneeuw
zal ik je ophalen op mijn sneeeuwscooterquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar ik moet nog naar huis straks hoop dat ik thuis kom.
Ik hoop dat het hiet zo erg word, wil wel op de fiets. Naar huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tot trev, tot.
omdat de sneeuwlaag zo dik is
Is hier nog niet nodigquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef DaMart het volgende:
En we hebben nu ook een verkeeralarm.
hoe doen ze dat dan in landen waar het vaker en meer sneeuwtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef DaMart het volgende:
En we hebben nu ook een verkeeralarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |